Superliga start! FCM-EfB (1)

Om FC Midtjylland og Black Wolves
henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: Superliga start! FCM-EfB (1)

Indlæg af henker »

Ser ud til at Poulsen er frost ud og regn med at målmand Andersen får ham som selskabet resten af sæsonen?? Eller er han små skadet?

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Superliga start! FCM-EfB (1)

Indlæg af Matjavsen »

Fodboldfan skrev:
12. jul 2019, 21:24
Det lød heller ikke på JP efter kampen, at den ikke er helt afklaret mellem trænerne og JP omkring hans situation.
Nu skal de jo også have en stilling som passer til ham, og noget som han vil.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Superliga start! FCM-EfB (1)

Indlæg af JBT »

Man må altså til at forstå, at der er en grund til Poulsen ikke spiller. Det er tom snak medierne skaber lige nu, hallo, sæsonen er lige startet, han er 36 og har været dårligt kørende i noget tid. Der er også et liv efter ham, men man skal selvfølgelig sørge for, at finde den rette afløser.

Enig i, hvis man skal fremhæve en, at Paulinho gjorde det særdeles glimrende, som nærmest bedste mand, med tanke på den hurtige omstilling af kultur osv.

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Superliga start! FCM-EfB (1)

Indlæg af Matjavsen »

Der kan være andre grunde til Poulsen ikke var i omklædningsrummet.


Måske var han sur over ham ikke startede inde?
Eller sur over hans niveau begynder at falde drastisk.


Lad nu vær med at give trænerne skylden uden i kender begrundelserne

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: Superliga start! FCM-EfB (1)

Indlæg af Konsulen »

Steffen am skrev:
12. jul 2019, 21:14
Konsulen skrev:
12. jul 2019, 21:12
Holdet er jo ikke sammenspillet, det er en gåde hvad KA får tiden til at gå med - det har set sådan ud siden starten af 2019, og intet tyder på, at han ved hvad han skal stille op med de brasilianere ledelsen køber...men så kan han da finde ud af, at give skylden videre til Poulsen - og ja, jeg mener virkelig at Poulsen ikke skulle være bænket. Kig på opstillingen..det var dømt til at skulle blive noget usammenhængende lort - ingen med “FCM hjerte” i de forreste 7
Kan være du er ligeglad, men næste gang du skriver en ubegrundet kommentar om at Kenneth Andersen ikke skulle være interesseret i at stille det bedste hold, får du en blokering herfra.
Det skriver jeg da intet om, at han ikke skulle være? - men det er naturligvis den måde du kan fordreje mine ord for, at give en “velbegrundet grund” til at udøve sensur. Jeg stiller spørgsmålstegn ved KA’s beslutning om, at sætte holdets anføre på bænken - og jeg er 100% overbevist om, at jeg er utrolig tæt på sandheden😉 - forstået således, at jeg ikke kan se hvad det bibringer vores spil, at han sidder udenfor?
Senest rettet af Konsulen 12. jul 2019, 21:34, rettet i alt 1 gang.

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Superliga start! FCM-EfB (1)

Indlæg af mousebreaker »

At Polle ikke er i omklædningsrummet i halvlegen er helt Poulsen fejl. Dårlig stil. En rigtig anfører gemmer bitterheden væk. Hvem ved hvad de andre har tænkt og hvad det har fyldt i omklædningsrummet at anføreren tager tøseattituden frem og ikke er i omklædningsrummet i pausen.

Sæt ham op på tribunen næste gang og se om han går til Steinlein og vil sælges. Altså - det er een kamp vi snakker om. Med hans position i klubben så vil han altid kunne få træneren i tale i enrum og få snakket ud.

Han burde være alt for rutineret til den slags. Ikke at det ikke kan tilgives han har dog en del goodwill at tære af, men det kan have spillet ind på den underlige mangel på mental parathed i anden halvleg.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Superliga start! FCM-EfB (1)

Indlæg af Matjavsen »

Konsulen skrev:
12. jul 2019, 21:32
Steffen am skrev:
12. jul 2019, 21:14
Konsulen skrev:
12. jul 2019, 21:12
Holdet er jo ikke sammenspillet, det er en gåde hvad KA får tiden til at gå med - det har set sådan ud siden starten af 2019, og intet tyder på, at han ved hvad han skal stille op med de brasilianere ledelsen køber...men så kan han da finde ud af, at give skylden videre til Poulsen - og ja, jeg mener virkelig at Poulsen ikke skulle være bænket. Kig på opstillingen..det var dømt til at skulle blive noget usammenhængende lort - ingen med “FCM hjerte” i de forreste 7
Kan være du er ligeglad, men næste gang du skriver en ubegrundet kommentar om at Kenneth Andersen ikke skulle være interesseret i at stille det bedste hold, får du en blokering herfra.
Det skriver jeg da intet om, at han ikke skulle være? - men det er naturligvis den måde du kan fordreje mine ord for, at give en “velbegrundet grund” til at udøve sensur. Jeg stiller spørgsmålstegn ved KA’s beslutning om, at sætte holdets anføre på bænken - og jeg er 100% overbevist om, at jeg er utrolig tæt på sandheden😉



Jacob Poulsen er på bænken fordi han ikke har niveauet længere efter ferien.
Hvis du så trænings kampene ville du vide det.


Ka skal ALTID starte med den stærkeste opstilling, så er jeg ligeglad hvem det er
Senest rettet af Matjavsen 12. jul 2019, 21:35, rettet i alt 1 gang.

Analitico
Indlæg: 97
Tilmeldt: 21. feb 2017, 16:25
Geografisk sted: Aalborg / Peru

Re: Superliga start! FCM-EfB (1)

Indlæg af Analitico »

Særpræget kamp med en lovende første halvleg og en decideret rædderlig indsats i 2. halvleg. Spiller vi som i første halveg, blot krydret med mere målfarlighed, så bliver det en god sæson. Spiller vi ret ofte som i 2. halveg, så bliver det sgu svært bare at komme i top 6.

Dagens konklusion: KA skal til at oppe sig, hvis han skal klare sig som træner for et tophold i superligaen. Fin nok startopstilling, men han er sgu er alt, alt, alt for passiv ift. at foretage ændringer og / eller udskiftninger, når det ikke kører (synes også det var et problem i foråret)

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Superliga start! FCM-EfB (1)

Indlæg af Vijen »

Hold op en negativitet efter en sejr.

Vi tabte rigtig nok midtbanen i 2. Halvleg og jeg kunne nu godt se JP komme ind og stabiliserer i midtbanen. Okosun var på grænsen til rødt kort og kunne ikke gå ind i taklingerne, hvilket gjorde han tabte duellerne.

Folk glemmer helt første halvleg, hvor vi var dominerende og pressede Esbjerg helt i bund. Bla. takketværende en løbe og duelstærk midtbane med Onyeka og Okosun. Noget som JP ikke er helt stærk i alle kampe mere.

Måske BS og teamet har set at der skal tændes noget inde i JP og derfor holder ham ude.


henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: Superliga start! FCM-EfB (1)

Indlæg af henker »

Jeg peger ikke på KA..

Jeg peger på spillere, som burde gøre lidt ekstra ud af..

Det har jo sådan været altid opstarten i par kampe.. der bliver mere afklaret efterhånden..

Dondinho
Indlæg: 518
Tilmeldt: 28. okt 2009, 22:20

Re: Superliga start! FCM-EfB (1)

Indlæg af Dondinho »

Mærkelig kamp hvor tingene sad rigtigt godt i første halvleg, mens tingene ikke fungerede i 2. Halvleg, ihvertfald ikke fra minut 46-65.

Jeg synes den sidste 66-90 var nogenlunde.

Ang Poulsen synes jeg man er nødt til først at erkende at hans niveau har været kraftigt nedadgående, både ift fart, og kvalitet på bolden.
De spillere der er i dag er alle bedre i presspillet, hvorfor jeg tror vores pres var bedre i første halvleg end længe!
Evander er holdets stjerne og playmaker! Og arbejder hårdt, og skal skabe den brasilianske forbindelse på holdet tænker jeg.
Okosun er et bæst fysisk - stod for mig lidt svagt i billedet idag og havde dårlig timing, men har tidligere synes godt om hans niveau.
Onyenka - er en dynamo, super presspiller og kan også score mål! Stærk med hovedet!

Jeg synes Poulsen bør have nok klasse til at kunne udfylde en ny rolle på holdet, indskifter, indpisker og en som kan guide de unge på holdet!

KA har i sin tid altid skiftet sent ud, det viser vel har han tillid til dem som starter inde, men ville da som i andre ønske han havde skiftet før idag..,

P.s jeg synes Junior havde fin Timing på indlæggene og tror på han kan blive god, men mob ikke Kappa sætter sig tungt på 1. Angriber positionen?

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Superliga start! FCM-EfB (1)

Indlæg af mousebreaker »

Vijen skrev:
12. jul 2019, 21:36
Hold op en negativitet efter en sejr.

Vi tabte rigtig nok midtbanen i 2. Halvleg og jeg kunne nu godt se JP komme ind og stabiliserer i midtbanen. Okosun var på grænsen til rødt kort og kunne ikke gå ind i taklingerne, hvilket gjorde han tabte duellerne.

Folk glemmer helt første halvleg, hvor vi var dominerende og pressede Esbjerg helt i bund. Bla. takketværende en løbe og duelstærk midtbane med Onyeka og Okosun. Noget som JP ikke er helt stærk i alle kampe mere.

Måske BS og teamet har set at der skal tændes noget inde i JP og derfor holder ham ude.
Hmm, jeg synes nu der er en masse indlæg der er meget tilfredse med første halvleg. Det er vel også fair at kigge på hvad der skete i anden halvleg hvor Esbjerg får os til at sejle i flere perioder og vi var piv hamrende heldige med at score til slut uden at lukke een ind. Jeg ville tværtimod undre mig hvis folk bare så bort fra den anden halvleg og jublede betingelsesløst over sejren og snakkede om hvor gode vi var
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Superliga start! FCM-EfB (1)

Indlæg af Matjavsen »

https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/b ... t-skuffet/


Lyder til det hele er på Poulsen og ikke træner teamet som nogle folk giver skylden

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Superliga start! FCM-EfB (1)

Indlæg af Vijen »

mousebreaker skrev:
12. jul 2019, 21:46
Vijen skrev:
12. jul 2019, 21:36
Hold op en negativitet efter en sejr.

Vi tabte rigtig nok midtbanen i 2. Halvleg og jeg kunne nu godt se JP komme ind og stabiliserer i midtbanen. Okosun var på grænsen til rødt kort og kunne ikke gå ind i taklingerne, hvilket gjorde han tabte duellerne.

Folk glemmer helt første halvleg, hvor vi var dominerende og pressede Esbjerg helt i bund. Bla. takketværende en løbe og duelstærk midtbane med Onyeka og Okosun. Noget som JP ikke er helt stærk i alle kampe mere.

Måske BS og teamet har set at der skal tændes noget inde i JP og derfor holder ham ude.
Hmm, jeg synes nu der er en masse indlæg der er meget tilfredse med første halvleg. Det er vel også fair at kigge på hvad der skete i anden halvleg hvor Esbjerg får os til at sejle i flere perioder og vi var piv hamrende heldige med at score til slut uden at lukke een ind. Jeg ville tværtimod undre mig hvis folk bare så bort fra den anden halvleg og jublede betingelsesløst over sejren og snakkede om hvor gode vi var
Rigtig, at der er mange som er tilfredse med første halvleg.

Men der er også mange som er utilfredse med KA og hans dispositioner. Her mener jeg at de glemmer at kigge på første halvleg. For her var det gode beslutninger fra KA.

Besvar