Sory Kaba

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: Sory Kaba

Indlæg af Densestar7430 »

Kent skrev:
8. jul 2019, 17:00
Hvis I ikke er på twitter, så kom det. Det er der alt det sjove foregår. Fx Ankersens transfer-teasers. Og hvis man har brug for at vide, hvorfor Kaba ikke spillede i går, så får man en dansker til at spørge landstræneren om det ved pressekonferencen: https://twitter.com/BusterEmil/status/1 ... 23621?s=20
Hej Kent

Jeg prøver at bevæge mig ind på det der twitter.. Har ofte set folk linke til Rasmus Ankersens profil. Hvilke andre profiler kan du anbefale at følge for FCM relaterede nyheder? :)

Jesper BW1100
Indlæg: 1751
Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43

Re: Sory Kaba

Indlæg af Jesper BW1100 »

Densestar7430 skrev:
8. jul 2019, 17:28
Kent skrev:
8. jul 2019, 17:00
Hvis I ikke er på twitter, så kom det. Det er der alt det sjove foregår. Fx Ankersens transfer-teasers. Og hvis man har brug for at vide, hvorfor Kaba ikke spillede i går, så får man en dansker til at spørge landstræneren om det ved pressekonferencen: https://twitter.com/BusterEmil/status/1 ... 23621?s=20
Hej Kent

Jeg prøver at bevæge mig ind på det der twitter.. Har ofte set folk linke til Rasmus Ankersens profil. Hvilke andre profiler kan du anbefale at følge for FCM relaterede nyheder? :)
Klaus Egelund er også ret spændende. Og så er Kent selv heller ikke et dårligt valg. ;-)
Generelt for danske transfers er Søren Sorgenfri også ret skarp :-)

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: Sory Kaba

Indlæg af Densestar7430 »

Ja kan se den selv begyndte at komme med forslag, efter jeg selv havde tilføjet de første FCM relaterede :)

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Sory Kaba

Indlæg af Kent »

Densestar7430 skrev:
8. jul 2019, 18:26
Ja kan se den selv begyndte at komme med forslag, efter jeg selv havde tilføjet de første FCM relaterede :)
Ja, bedste bud er nok at se på hvem dem du følger selv følger. Men med en god blanding af fans, journalister og klubfolk kommer du langt.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: Sory Kaba

Indlæg af ABT »

Uden at have indsigt i det, faldt det mig ind om det kunne være et forsikringsspørgsmål i forhold til om Guinea ville spille Kaba. Eftersom Kaba har skiftet klub er det vel ikke givet at fodboldforbundets forsikring gør sig gældende længere, hvorfor man evt har villet undgå at skulle diske op med et større beløb i tilfælde af en mere eller mindre invaliderende skade.

Igen, har ingen indsigt i forsikringsforhold i fodboldens verden, men blot en supplerende overvejelse i forlængelse af Guinea-landstrænerens åbenlyse ‘one-size-fits-all’ svar på den danske journalists spørgsmål.
/ ABT

Billede

CasperA
Indlæg: 409
Tilmeldt: 4. nov 2017, 13:00

Re: Sory Kaba

Indlæg af CasperA »

Det lyder til, at han lander i Danmark i starten af næste uge.

https://www.herningfolkeblad.dk/artikel ... e342e8a36/

Brugeravatar
bobthebuilder_dk
Indlæg: 585
Tilmeldt: 20. maj 2009, 13:48

Re: Sory Kaba

Indlæg af bobthebuilder_dk »

CasperA skrev:
9. jul 2019, 16:01
Det lyder til, at han lander i Danmark i starten af næste uge.

https://www.herningfolkeblad.dk/artikel ... e342e8a36/
Den fysisk stærke angriber har selv ønsket, at hans sommerferie blev kort, så han hurtigst muligt kan vænne sig til en ny spillestil og nye holdkammerater.

- Han er så ærgerrig, at han egentlig bare hurtigst muligt vil i gang hos os. Men hvis han har spillet fire-fem kampe fra start på kort tid, kan det godt være, at vi vil insistere på, at han tager en kort ferie, sagde sportschef Svend Graversen til Herning Folkeblad, da handlen blev offentliggjort i fredags.


Det lyder med den ærgerrighed! :D
Det bliver spændende at se hvor hurtigt han bliver sendt i spil?
Vi må formode at Brumado & Dovbyk spiller, lidt på skift som i træningskampene, de næste par uger.
Men derefter............
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Sory Kaba

Indlæg af Vijen »

Så er Kaba ankommet til Herning. Nogen der tager til træning og giver en melding på ham?

CasperA
Indlæg: 409
Tilmeldt: 4. nov 2017, 13:00

Re: Sory Kaba

Indlæg af CasperA »

Vijen skrev:
16. jul 2019, 00:22
Så er Kaba ankommet til Herning. Nogen der tager til træning og giver en melding på ham?
Har han fået sin arbejdstilladelse? Da jeg går ud fra, at han skal have den, før at han kan begynde at træne osv.

Benzo
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. jun 2017, 00:00

Re: Sory Kaba

Indlæg af Benzo »

Kunne have været fedt hvis man allerede kunne se ham idag til reserveliga kamp, men han er ikke udtaget, så vi må nok vente lidt.

Benzo
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. jun 2017, 00:00

Re: Sory Kaba

Indlæg af Benzo »

Han skal selvfølgelig lige hygge sig med Christian Clarup så de kan se hvordan hans fysik er, inden han kan komme i kamp:

https://twitter.com/fcmidtjylland/statu ... 9680359424

Jakla
Indlæg: 352
Tilmeldt: 26. apr 2014, 19:28

Re: Sory Kaba

Indlæg af Jakla »

Godt vi slap af med ham. Tydeligt nu hvilken negativ indflydelse han har haft på truppen. En uduelig angriber der var fejlcastet fra starten. Bo Henriksen var heldigvis mand for at sætte ord på at ingen er over klubben.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Sory Kaba

Indlæg af Acebone »

Han var netop ikke en uduelig angriber. Han havde uomtvistelige kvaliteter på banen.

Men han er en uduelig person.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Sory Kaba

Indlæg af Ravnen »

Sikke da en skandale. Forhåbentlig er personlighed et parameter der er rykket op på søgningerne i smart odds.

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... ng/8840820

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Sory Kaba

Indlæg af Vijen »

- Det betyder meget for kulturen i klubben, at Sory Kaba ikke er der mere. Jeg er nødt til at kunne stole på spillerne og på, at de vil gøre deres bedste, lyder det fra Bo Henriksen om den nu udlejede spiller.

Så er der vist kun en vej og det er døren. Tror ikke på, at han kommer tilbage ellers vil Bo tabe for meget.

Godt, at høre RA nævne i sort snak, at den belgiske klub har betalt en god leje fee og købsoption. Så skal Kaba bare gøre det godt nok til, at gøre aftalen permanent.

Besvar