Sory Kaba

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Sory Kaba

Indlæg af Stoffer »

Slap nu af med kritikken. Han er hverken den første eller sidste 9er med nykker. Vi har før snakket om, at vi som klub er nødt til at tage chancer, når vi handler. Ingen "perfekt" angriber vil til superligaen og Midtjylland. Der skal være et uforløst element. Som Vijen skriver, så må vi blive klogere af den her sag, men der er ingen nytte i at smide Kaba under bussen, fordi vi som klub ikke var det rigtige match.

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: Sory Kaba

Indlæg af MFKM »

Stoffer skrev:
9. sep 2021, 08:52
Slap nu af med kritikken. Han er hverken den første eller sidste 9er med nykker. Vi har før snakket om, at vi som klub er nødt til at tage chancer, når vi handler. Ingen "perfekt" angriber vil til superligaen og Midtjylland. Der skal være et uforløst element. Som Vijen skriver, så må vi blive klogere af den her sag, men der er ingen nytte i at smide Kaba under bussen, fordi vi som klub ikke var det rigtige match.
Enig.

Jeg er generelt stor fan af Bo, men at smide Kaba under bussen på den måde forstår jeg ikke behovet for. Det gavner ikkefremtidig salg eller situationen hvis han nu skulle komme tilbage i klubben.

Derudover det i min optik mangel på klasse, som leder at sparke ned af på medarbejdere, uden et sagligt formål.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Sory Kaba

Indlæg af Steffen am »

Tror der er 0 % chance for at Kaba bliver en spiller Bo nogensinde kommer til at bruge.

Det kan selvfølgelig gå ud over salgsprisen, men nu får belgierne i hvert fald mulighed for deres eget indtryk.

Men Bo siger 3 ting.
Træningsøvelse, træningskamp og så en ting mere vi ikke ved?

Men lyder til at det har været meget på tværs af Bo's tilgang. Og hvis man gerne vil være ærlig.
Ankersen sagde også at kommunikation udadtil også nogengange kan virke som kommunikation indadtil.

Men den er da speciel den her historie

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Sory Kaba

Indlæg af Ravnen »

Mon ikke det er specielt med Kaba, fordi alle har kunne se det og det tilsidst var en pinlig affære for klubben som kaldte på en forklaring. Den har Bo så givet på sådan et arrangement hvor folk får lov at få et kig ind bag linjerne.

Tror godt vi kan regne med at Kaba ikke kommer tilbage til FCM.

Le Compte
Indlæg: 237
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Sory Kaba

Indlæg af Le Compte »

Syntes bare de kan gøre to ting

- Enten fortælle hvad der er sket i detaljer

-Helt holde tæt med hvad der er sket (Kaba har vist ikke kritiseret FCM endnu)

Det her med at fortælle en halv historie. Det er dårlig stil!
De antyder noget som man selv skal gætte videre på
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Sory Kaba

Indlæg af Stoffer »

Le Compte skrev:
9. sep 2021, 17:57
Syntes bare de kan gøre to ting

- Enten fortælle hvad der er sket i detaljer

-Helt holde tæt med hvad der er sket (Kaba har vist ikke kritiseret FCM endnu)

Det her med at fortælle en halv historie. Det er dårlig stil!
De antyder noget som man selv skal gætte videre på
Enig, og jeg synes det bør være nemt at holde sig for god til og bare take the high road

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: Sory Kaba

Indlæg af Christian »

Jeg er enig i at man som udgangspunkt holder de negative historier indenfor murene og ikke kritiserer enkelte spillere i pressen, men mange vil jo undre sig over at vores faste angriber i sidste sæson, endnu ikke har fået spilletid i denne sæson.
Derfor synes jeg at det i denne situation er ok med kommunikation til fans og medier, særligt for at passe på klubbens ry.

Jeg mener ikke klubben kom med kritik eller negative historier om hverken Jakob Poulsen eller Jesper Hansen, da de ikke længere var en fast del af start11. To situationer som jeg for øvrigt synes klubben håndterede rigtig fint.
Mikael Anderson har heller ikke fået nogle negative kommentarer fra klubben, efter hans fængselsbillede, så vidt jeg ved, .

Jeg tolker kritikken af Kaba som planlagt og gennemtænkt, og helt på sin plads.

Besvar