Pokalfinalen 2019 BIF - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: Pokalfinalen 2019 BIF - FCM

Indlæg af Cortez »

Meget enig i dine betragtninger, Mousebreaker. Min MoM var også Poulsen. Dejligt at se han steppede op og kæmpede forbilledligt.

Evander... hvad skal man næsten sige? Det er så ringe det der kommer eller rettere ikke kommer fra ham. Han skal godt nok bruge den kommende ferie på at finde ud af om han vil være med eller ej.

Fantastisk endelig at få en god tur hjem efter 3. forsøg personligt og 5. gang for klubben.

/Cortez

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Pokalfinalen 2019 BIF - FCM

Indlæg af Ravnen »

Forbavsende lidt indlæg i denne tråd, eftersom vi lige har gjort det som vi har sukket efter i alt for mange år. Efter de fire gange, så var mine forventninger søreme også lave. Det er finurligt sådan små ting gør en stor forskel. Havde vi tabt denne kamp, var det i den grad et forsømt forår. Nu er det absolut godkendt, og det var en straffespark konkurrence til forskel på det ene eller det andet...
Synes vi har genfundet os selv i de seneste to kampe. Havde vi spillet sådan i hele foråret, så var der blevet kamp til stregen om mesterskabet. Men positivt vi slutter godt af, for inden længe kommer der nogle meget vigtige europæiske kampe..

Men nok om det, VI VANDT DEN SKIDE POKAL, ENDELIG! :-D

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: Pokalfinalen 2019 BIF - FCM

Indlæg af MFKM »

Hold kæft hvor er der bare mange rørende klip fra den finale - den måde hele holdet bakker op om Jesper på, den sorg ham og Mabil har æret igennem, så forløses det ved en pokalfinale hvor de hhv. scorer på straffe og redder 2. Det er altså noget der kan give en voksen mand tåre i øjenkrogen, hvor er det smukt!

En kæmpe succes på fan fronten med måde en fantastisk tifo og en fantastisk stemning! Det eneste vi manglede var tørvejr - men det kan vi vidst ikke bebrejde nogle for - cadeau til Midtjylland for at sikre gratis regnslag til folket!

BMBrandt
Indlæg: 266
Tilmeldt: 18. aug 2013, 10:38

Re: Pokalfinalen 2019 BIF - FCM

Indlæg af BMBrandt »

Vel også et cadeau for sætte en opsamlings bus ind til Evt. Vildfarende fcmere der ikke nåede bussen. Og i det hele taget stort cadeau for et meget godt arrangeret forfest. Eneste minus var det tog sindsygt lang tid at komme ind på stadion.... Hva skete der lige der?

Xort
Indlæg: 138
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning

Re: Pokalfinalen 2019 BIF - FCM

Indlæg af Xort »

BMBrandt skrev:
19. maj 2019, 12:29
Vel også et cadeau for sætte en opsamlings bus ind til Evt. Vildfarende fcmere der ikke nåede bussen. Og i det hele taget stort cadeau for et meget godt arrangeret forfest. Eneste minus var det tog sindsygt lang tid at komme ind på stadion.... Hva skete der lige der?
Tror det var et tilfælde at der kørte en mere eller mindre tom bus der over.. Men det er fedt at de så bruger den..
Hmm det tog ikke 5 min for os at komme ind på b7.. Men kunne godt se at der var andre steder hvor der var sindssyg kø.
Generelt en fed dag

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: Pokalfinalen 2019 BIF - FCM

Indlæg af tatoo »

Fantastisk holdindsats. Alle mand fightede som man ikke har set i lang tid. Wikheim outstanding og vi burde have afgjort det i ordinær tid med 3 mega chancer og et ikke dømt straffespark. Synes vi lukkede BIF fuldstændig ned, og fik dem lokket til lange afleveringer og høje bolde som jo er vores livret.

Synes Brøndbys spillere var meget unfair på den måde de agerede hver gang de duellerede med Paul og især Arajuri lå og tog sig til hovedet efter dueller med Paul. De spillede på et rødt kort til Paul, men heldigvis hoppede dommeren ikke på det.

Og balladen efter kampen var noget forbandet svineri fra BIF fans side. Jeg stod på øverste afsnit og kunne ikke se hvad der foregik på nederste, men jeg kunne se at der blev fyret raketter og romerlys mod vore fans. 2-3 romerlys blev kastet tilbage. Synd at en stemningsfuld fed kamp skal ødelægges af få vandaler.

Nu kommer vi med reserverne på mandag og så slår vi dem igen.

5915
Indlæg: 97
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Pokalfinalen 2019 BIF - FCM

Indlæg af 5915 »

:fcm: :fcmwolf: Er bare nødt til at sige Tusind mange tak til ALLE medfans for en super fed oplevelse ❤️⚽🐺
Min 3. Pokalfinale og 3. gang blev helt fortjent lykkens gang.... 🏆🥇
KÆMPE skulderklap til Tifoholdet 👍 det så F.... godt ud.
KÆMPE skulderklap til stemningstribunen for aldrig at give op, tros BIFs VANVITTIGE 🙉 larm.
Jeg er SÅ stolt ❤️ :fcm: :fcmwolf:
FCM- always

5915
Indlæg: 97
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Pokalfinalen 2019 BIF - FCM

Indlæg af 5915 »

Kan en venlig fodboldsagkyndig sjæl, forklare mig hvorfor der ikke skrides ind overfor, alt det lort der bliver kastet efter vores spillere ved indkast og hjørnespark?
I min optik grønstempler man det, når der ikke skrides ind.....

Er det op til den enkelte dommer? Eller?
FCM- always

Jakla
Indlæg: 352
Tilmeldt: 26. apr 2014, 19:28

Re: Pokalfinalen 2019 BIF - FCM

Indlæg af Jakla »

5915 skrev:
19. maj 2019, 14:20
Kan en venlig fodboldsagkyndig sjæl, forklare mig hvorfor der ikke skrides ind overfor, alt det lort der bliver kastet efter vores spillere ved indkast og hjørnespark?
I min optik grønstempler man det, når der ikke skrides ind.....

Er det op til den enkelte dommer? Eller?
Ja jeg undrede mig også over at ingen skred ind overfor det hav af plastkrus og andet kasteskyts der blev sendt mod Jakob og Kian. Vanvittig dårlig stil af en del af BIF-fansene. Men vi tog pokalen - flot indsats af spillerne og jeg synes også vi fans gjorde hvad vi kunne mod den gule overmagt.. :fcm:

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: Pokalfinalen 2019 BIF - FCM

Indlæg af Danand123 »

5915 skrev:
19. maj 2019, 14:13
:fcm: :fcmwolf: Er bare nødt til at sige Tusind mange tak til ALLE medfans for en super fed oplevelse ❤️⚽🐺
Min 3. Pokalfinale og 3. gang blev helt fortjent lykkens gang.... 🏆🥇
KÆMPE skulderklap til Tifoholdet 👍 det så F.... godt ud.
KÆMPE skulderklap til stemningstribunen for aldrig at give op, tros BIFs VANVITTIGE 🙉 larm.
Jeg er SÅ stolt ❤️ :fcm: :fcmwolf:
Kan kun være enig. Selv om DM-guld er klart større, så var det som enkelt kamp mht spænding og stemning helt vanvittig.

Min første pokalfinale... er klar til flere. :(

Besvar