SL R33 OB-FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R33 OB-FCM

Indlæg af mousebreaker »

Cortez skrev:
5. maj 2019, 19:21
mousebreaker skrev:
5. maj 2019, 19:14
Cortez skrev:
5. maj 2019, 19:03
Den sætning der: Vi har spillet en rigtig, rigtig dårlig 1. halvleg. Det er vi alle - ikke mindst spillerne - rigtig trætte af...

Har vi hørt den før i optaktskommentaren til 2. halvleg? Synes den virker bekendt.

/Cortez
Nu kan jeg ikke se kampen, men det lyder unægtelig som en sætning sagt af KA. Kan høre dialekten for mig. Tænker han har bijob på højskolen. Spillerne sad nok og holdte hånd i pausen.
Giver os ikke mange chancer i den pokalfinale
Ditto! Fortryder efterhånden jeg skal med.

/Cortez
Jeg har gået og bandet og svovlet over at jeg skal til 50 års fødselsdag den 17. maj og derfor ikke kommer til at se kampen. Det kan sagtens ende med at jeg skal prise mig lykkelig for ikke at skulle opleve den hjemtur fra KBH som jeg har gjort de andre gange.
Det er ærgeligt at give OB tro på tingene til næste vi mødes. Vi har længe været en mareridtsmodstander for dem.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: SL R33 OB-FCM

Indlæg af Cortez »

Ja, det er også mest fordi jeg ikke magter dén tur for 4. gang...

/Cortez

Brugeravatar
HKP
Indlæg: 521
Tilmeldt: 16. jun 2009, 00:23

Re: SL R33 OB-FCM

Indlæg af HKP »

Smid en tusse på BIF ligesom jeg har gjort. Så bliver turen jo trods alt lidt mere udholdelig....

Brugeravatar
HKP
Indlæg: 521
Tilmeldt: 16. jun 2009, 00:23

Re: SL R33 OB-FCM

Indlæg af HKP »

HKP skrev:
5. maj 2019, 19:52
Smid en tusse på BIF ligesom jeg lige har gjort. Så bliver turen jo trods alt lidt mere udholdelig....

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: SL R33 OB-FCM

Indlæg af tatoo »

Vi taber bolden alt for meget i 1 halvleg og det er vel på meget mere energi og så personlige fejl fra os at OB scorer målene. Synes vi spiller mere frit og direkte da JP går ud. Måske det er en epoke der er ved at slutte for JP.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R33 OB-FCM

Indlæg af JBT »

3 nederlag i træk. Det er nogle dage siden det er sket, men pilen peger kun i den retning.
Det bliver godt nok et problem at finde de 11 bedste til holdkåret i Parken.

Benzo
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. jun 2017, 00:00

Re: SL R33 OB-FCM

Indlæg af Benzo »

JBT skrev:
5. maj 2019, 20:16
3 nederlag i træk. Det er nogle dage siden det er sket, men pilen peger kun i den retning.
Det bliver godt nok et problem at finde de 11 bedste til holdkåret i Parken.
Arh, der er lige kommet en sejr over FCN i mellem, men det er alligevel noget møg.

I det hele taget en rædderlig omgang, OB ville det mest og vi lavede den ene fejlpasning efter den anden.

Det positive: Evander gjorde et ok indhop, og fandt Brumado til et par store chancer.
Det negative: Brumado brændte et par store chancer, og dækkede forfærdeligt op ved OB-dødbolde.

ben2han
Indlæg: 446
Tilmeldt: 24. aug 2017, 22:04

Re: SL R33 OB-FCM

Indlæg af ben2han »

For mig ligner det her jo noget mentalt, og det er nok det sværeste at løse. Det er som en privat fest hvor der mangler stemning og humør, og hvorfor der mangler stemning ??? kan være mange ting, men en ting man ikke kan undskylde sig med er en for smal trup.

Der mangler måske en eller to der kan få festen op at køre igen, men hvem ?

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R33 OB-FCM

Indlæg af JBT »

Benzo skrev:
5. maj 2019, 20:20
JBT skrev:
5. maj 2019, 20:16
3 nederlag i træk. Det er nogle dage siden det er sket, men pilen peger kun i den retning.
Det bliver godt nok et problem at finde de 11 bedste til holdkåret i Parken.
Arh, der er lige kommet en sejr over FCN i mellem, men det er alligevel noget møg.
Beklager - husker fra 12 til middag, som det går på heden pt.

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: SL R33 OB-FCM

Indlæg af Cortez »

Argh, KA, der er sgu ikke kun tale om marginaler, at vi ikke følger med FCK. Vi spiller uden gejst og en plan - eller måske planen er der, men så følges den i hvert fald ikke.

I, trænerstaben, har ikke spillerne med i det, I foretager jer. Der er jo ikke tale om en enkelt svipser, hvor spændingsniveuet ikke rammes. Når så mange spillere ikke præsterer over en længere periode, så peger pilen kun et sted hen.

/Cortez

/Cortez

Brugeravatar
HKP
Indlæg: 521
Tilmeldt: 16. jun 2009, 00:23

Re: SL R33 OB-FCM

Indlæg af HKP »

Man kan ikke postulere at vores spil ikke hænger sammen for tiden...... for der ER ikke noget spil overhovedet.... og det har stået på siden starten af 2019....

Brugeravatar
HKP
Indlæg: 521
Tilmeldt: 16. jun 2009, 00:23

Re: SL R33 OB-FCM

Indlæg af HKP »

Det værste var jo ikk engang i dag.... det værste er jo at vi stiller op til en reel guldkamp i parken uden overhovedet at være til stede....

Fcm5600
Indlæg: 173
Tilmeldt: 16. sep 2016, 15:56

Re: SL R33 OB-FCM

Indlæg af Fcm5600 »

Øv. Jeg har været til de 2 sidste pokalfinaler, og der er langt hjem. Ja, jeg har købt billet endnu engang, men hvor skal man finde troen på at Det vender, der er næsten intet der virker.

Nu må vi finde dem der vil dø med støvlerne på, giv dem chancen mod FCK, også giv det 100 %, ellers kan i købe min billet. Hvis vi skal se sådan noget alibi fodbold, så orker jeg ikke turen derover.

WBW
Indlæg: 463
Tilmeldt: 18. mar 2011, 10:13

Re: SL R33 OB-FCM

Indlæg af WBW »

Fcm5600 skrev:
5. maj 2019, 20:53
Øv. Jeg har været til de 2 sidste pokalfinaler, og der er langt hjem. Ja, jeg har købt billet endnu engang, men hvor skal man finde troen på at Det vender, der er næsten intet der virker.

Nu må vi finde dem der vil dø med støvlerne på, giv dem chancen mod FCK, også giv det 100 %, ellers kan i købe min billet. Hvis vi skal se sådan noget alibi fodbold, så orker jeg ikke turen derover.
Bliv du bare hjemme, alle er bedst tjent uden sådan en medgangsfan som dig.

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R33 OB-FCM

Indlæg af mousebreaker »

WBW skrev:
5. maj 2019, 20:57
Bliv du bare hjemme, alle er bedst tjent uden sådan en medgangsfan som dig.
Det var dog noget af det værste gang bræk jeg nogensinde har læst på Graven
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Besvar