Transfer sommer 2019

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Fodboldfan
Indlæg: 256
Tilmeldt: 20. mar 2016, 13:47

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af Fodboldfan »

Birkir Bjarnason, midtbane, rygtet til flere klubber. Herunder FCM, https://www.bt.dk/fodbold/transfervindu ... oldsprofil

Brugeravatar
JEP
Indlæg: 96
Tilmeldt: 6. dec 2016, 13:22

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af JEP »

Fodboldfan skrev:Birkir Bjarnason, midtbane, rygtet til flere klubber. Herunder FCM, https://www.bt.dk/fodbold/transfervindu ... oldsprofil
En spiller på 31 år bør normalt ikke være interessant for os da videresalgspotentialet er yderst begrænset, men når en spiller med Bjarnasons CV bliver mulig skal vi selvfølgelig i kontakt med ham og tilbyde ham en passende rolle på vores hold, så vi både har et alternativ til Tim Sparv men også sikrer en naturlig aldersmæssig balance på midten, da succes er yderst tvivlsomt med så ung en kæde, som vi fx så mod en svag modstander som Lyngby.

Om Bjarnason så kan overtales er en helt anden sag, da der helt sikkert vil være tilbud fra både Det Vilde Vesten og Mellemøsten.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sandor Clegane aka The Hound: "Fuck the King!" :evil:

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af THenry »

Det vil være rigtig lækkert at få en spiller ind med en profil, som Hiljemark. Det havde jeg været meget begejstret for. Jeg er meget i tvivl om ham islændingen her. Tør man give ham mere end 2 år pga. alderen, og er han god nok til at løfte niveauet markant (må være argumentet for at tage et “opportunity cost” på Frank, Cajuste og Madsen samt acceptere at vi aldrig kommer til at tjene penge på ham ved et salg)?

Han havde vist en blandet sæson i The Championship sidste år, men vi må da om nogen selvfølgelig have stor indsigt i niveauet på de enkelte spillere i netop den liga.

Jeg er lunken på Birkir pt., men kender ikke meget til ham. Nogen der har mere indsigt ift. ham, eller hvordan han har gjort det i Villa det sidste halvandet år?

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af Vijen »

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/med ... rsspiller/

Ny forsvarsspiller på vej til u/19.

Født i Guinea som Kaba, men nu fra Australien.

Brugeravatar
bobthebuilder_dk
Indlæg: 585
Tilmeldt: 20. maj 2009, 13:48

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Så blev han bekræftet af FCM ;-)

Uden at have set ham spille minder han da af statur om en ung Sanneh i svøb! :D (ingen pres) :D
Se evt hans IG profil.......

https://www.fcm.dk/nyheder/akademi/hosi ... idtjylland
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Brugeravatar
PH1978
Indlæg: 761
Tilmeldt: 4. mar 2011, 17:12

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af PH1978 »

bobthebuilder_dk skrev:Så blev han bekræftet af FCM ;-)

Uden at have set ham spille minder han da af statur om en ung Sanneh i svøb! :D (ingen pres) :D
Se evt hans IG profil.......

https://www.fcm.dk/nyheder/akademi/hosi ... idtjylland
Han peger en del..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
bobthebuilder_dk
Indlæg: 585
Tilmeldt: 20. maj 2009, 13:48

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af bobthebuilder_dk »

PH1978 skrev:
26. sep 2019, 11:05
bobthebuilder_dk skrev:Så blev han bekræftet af FCM ;-)

Uden at have set ham spille minder han da af statur om en ung Sanneh i svøb! :D (ingen pres) :D
Se evt hans IG profil.......

https://www.fcm.dk/nyheder/akademi/hosi ... idtjylland
Han peger en del..


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sådan er det at være "street" :roll:
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af JBT »

På hans instagram har han i februar i år lagt et billede op af sig selv i en FCM trøje. Måske har man været på udkig efter ham længe, eller også er han bare fan (det er han ihvertfald helt sikkert nu). Vi har jo efterhånden en lille håndfuld australske spillere i ligaen. Medierne inkl os selv, melder intet om en evt forhistorie, som jeg lige ser det.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af Steffen am »

Skrev aoh ikke om at han var til prøvetræning for 2 år siden?

Hvor han var 17, og nu er 18?

Men vi må have holdt øje med ham et stykke tid.

Brugeravatar
Jacob
Indlæg: 377
Tilmeldt: 17. jul 2009, 15:03

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af Jacob »

Jo, det er en mærkelig case. Hans klub meldte ud, at vi købte ham tilbage i 2017:
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... ine-bility

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af Densestar7430 »

Paul laver nogle kasser i Belgien. Er der nogen der kender nærmere til de egentlige klausuler? Både hvad der skal til for at de indløses men også, hvad det kan give i kassen?

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af THenry »

Densestar7430 skrev:
8. okt 2019, 15:49
Paul laver nogle kasser i Belgien. Er der nogen der kender nærmere til de egentlige klausuler? Både hvad der skal til for at de indløses men også, hvad det kan give i kassen?
Nej. Jeg husker nærmest kun Sørloth-handlen, hvor den slags detaljerede klausuler blev lækket.

Ift. Onuachu-handlen har jeg noteret mig, at HF d. 23 aug. skrev om en videresalgsklausul på 15%, og at aftalen “indeholder tilmed flere bonusbeløb”.

Mens Tipsbladet d. 20 september skrev, at handlen først rammer 75 mio kr., hvis han bliver solgt fra Genk. Det er dog rimelig uklart, hvordan de kommer frem til det beløb, herunder hvor mange penge han skal sælges for, før der ryger de ekstra 3-4 mio euro vores vej...

Diebesten
Indlæg: 262
Tilmeldt: 19. jun 2018, 11:45

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af Diebesten »

Efter at have set landsholdet må jeg sige, at jeg ville fryde mig at se Simon Kjær i FCM trøjen igen.. man kunne vel godt forstille sig, at Scholz og Sviatchenko ville på et sidste eventyr til sommer(som man vel godt kan sige er fortjent indtil videre i denne sæson)... Simon Kjær kunne derfor måske være vores løsning? Han bliver 31 i marts, og kunne måske godt være klar på mere spilletid og hjælpe os i det forjættede land sammen med Nicolaisen... hvad siger andre på ulvegraven? :D

Diebesten
Indlæg: 262
Tilmeldt: 19. jun 2018, 11:45

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af Diebesten »

Efter at have set landsholdet må jeg sige, at jeg ville fryde mig at se Simon Kjær i FCM trøjen igen.. man kunne vel godt forstille sig, at Scholz og Sviatchenko ville på et sidste eventyr til sommer(som man vel godt kan sige er fortjent indtil videre i denne sæson)... Simon Kjær kunne derfor måske være vores løsning? Han bliver 31 i marts, og kunne måske godt være klar på mere spilletid og hjælpe os i det forjættede land sammen med Nicolaisen... hvad siger andre på ulvegraven? :D

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af 974 »

Diebesten skrev:
15. okt 2019, 19:38
Efter at have set landsholdet må jeg sige, at jeg ville fryde mig at se Simon Kjær i FCM trøjen igen.. man kunne vel godt forstille sig, at Scholz og Sviatchenko ville på et sidste eventyr til sommer(som man vel godt kan sige er fortjent indtil videre i denne sæson)... Simon Kjær kunne derfor måske være vores løsning? Han bliver 31 i marts, og kunne måske godt være klar på mere spilletid og hjælpe os i det forjættede land sammen med Nicolaisen... hvad siger andre på ulvegraven? :D
At han nok mindst vil kunne blive solgt for 50 millioner kr fra sin klub Sevilla, som han har kontrakt med til juni 2021

Så tænker at det er meget utopisk at tænke i de baner :idea:

Låst