Transfer sommer 2019

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Igboun
Indlæg: 108
Tilmeldt: 28. sep 2013, 13:17
Geografisk sted: København

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af Igboun »

Hvis det er Michael s. Lund fra DR er han meget troværdig. Dækker Mellemøsten for DR1 radio. Også ofte på tv derfra.

Er ofte i Egypten så den del passer fint. Er dog ikke vidende om at han ved noget insider fra fcm.

Så mit gæt er at det er en henkastet bemærkning, som den Nigerianske journalist har blæst lidt ud af proportioner.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af ABT »

Bold melder at en Superliga-klub er interesseret i Joels bror, Adam, som kan gøre sig på begge back-positioner. Kunne det tænkes at vi henter en mand som ham ind, som gardering på begge WBs til en fornuftig pris, nu hvor Døhr er på vej videre og Dyhr er et ubeskrevet blad?

Kender ikke til hans niveau, men det er interessant at han kan dække begge backs.
/ ABT

Billede

CasperA
Indlæg: 409
Tilmeldt: 4. nov 2017, 13:00

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af CasperA »

ABT skrev:
18. jul 2019, 19:18
Bold melder at en Superliga-klub er interesseret i Joels bror, Adam, som kan gøre sig på begge back-positioner. Kunne det tænkes at vi henter en mand som ham ind, som gardering på begge WBs til en fornuftig pris, nu hvor Døhr er på vej videre og Dyhr er et ubeskrevet blad?
Kristian Bach Bak har hvert fald et stort kendskab til ham, da han, ved en fejl, scoutede på Adam i stedet for Joel, da vi i sin tid hentede Joel :D

Jeg kunne faktisk godt forestille mig, at han kunne være interessant for os, hvis han kan dække begge wingbacks. Man kan så argumentere for, om vi ikke blot ville få en kopi af Joel, men det skal jeg ikke kunne sige, da jeg intet kendskab har til ham og ikke har set ham spille.

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af henker »

CasperA skrev:
18. jul 2019, 19:23
ABT skrev:
18. jul 2019, 19:18
Bold melder at en Superliga-klub er interesseret i Joels bror, Adam, som kan gøre sig på begge back-positioner. Kunne det tænkes at vi henter en mand som ham ind, som gardering på begge WBs til en fornuftig pris, nu hvor Døhr er på vej videre og Dyhr er et ubeskrevet blad?
Kristian Bach Bak har hvert fald et stort kendskab til ham, da han, ved en fejl, scoutede på Adam i stedet for Joel, da vi i sin tid hentede Joel :D
Real?? Fun...

Jeg aner ikke at Joel havde en tvillingebror som også spille fodbold.. Interessant..

Takker gerne ja til Adam hvis han ligner Joel.. 👍

RandomHero
Indlæg: 62
Tilmeldt: 9. jun 2017, 01:49

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af RandomHero »

Tvivler på Adam A kommer til os, da KBB ikke var synderligt imponeret over ham, efter hans fejl analyse af ham. Tror han skal et eller to trin ned af stigen, så OB, AaB, AGF osv må være mere realistiske mål.

EsbenVest
Indlæg: 237
Tilmeldt: 2. feb 2017, 19:10

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af EsbenVest »

tatoo skrev:
18. jul 2019, 18:40
Michael S. Lund er udenlands reporter for DR bl.a i Egypten hvor AFCON foregår, så det er nok ikke en and.

Vi har købt Onuachus erstatning for et meget stort beløb, endda allerede før Paul transferen officielt er gået igennem - ergo er der indgået en forhåndsaftale om salg med en klub for tid tilbage og til en fornuftig sum (Formentlig højere sum end hans seneste præstationer berettiger til). Det er i alle tilfælde de rygter jeg har hørt...

Det giver også fin mening, da FCM konstant proklamerer et salg uden vi hører videre - Hvis vi ikke har en aftale på plads, vil det være dårlig håndtering af vores forhandlingsposition. Derudover blev Pauls kontrakt forlænget i al hemmelighed - Jeg tror at samme tilfælde gør sig gældende med Paul-transferen.
Michael Lund er troværdig, men det er afrikanske medier til gengæld ikke altid. De kan godt lide at skrive historier ud fra rygter. Det er højst sandsynligvis bare mediet, der har talt med Michael Lund, som har fortalt videre til den pågældende afrikanske journalist, hvad han har læst i danske medier. Og så er det blevet til den her historie.

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af tatoo »

Tror I ikke på at vi har solgt Onuachu ? - vi starter da ikke forhandlinger med nogen klubber nu.

Vi kan da ikke risikere enten at han ikke ryger eller hvis han gør, bliver det efter AFCON da til en væsentlig lavere pris end vi oprindeligt har krævet for ham.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af JBT »

Paul er solgt, og det skete for længe siden. Forhåndsaftale i et tidsrum inden AFCON, eller da superligaen sluttede, hvor kun få detaljer har manglet eller mangler, evt alt efter hvordan de afrikanske mesterskaber gik hen og blev for ham. Så er enig.

Brugeravatar
Jacob
Indlæg: 377
Tilmeldt: 17. jul 2009, 15:03

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af Jacob »

Interessant du er så sikker på det. Ved du hvornår handlen offentliggøres? :)

Jesper BW1100
Indlæg: 1751
Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af Jesper BW1100 »

Jeg kunne nu godt se os have spillet "højt spil" og satset på et godt ACN fra Pauls side; velvidende at der er et godt stykke tid fra han er færdig (nu her) til vinduet lukker.
Men vi kan da hurtigt blive enige om, at det langt mest optimale pt. vil være hvis der er en handel på plads. For hans markedsværdi trender ikke ligefrem opad efter en "ligegyldig" ACN præstation fra hans side, og det faktum at alle klubber ved Paul SKAL væk.

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af tatoo »

Nej

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af JBT »

Tror tingene tager tid, da meget af det er mundtlige bud, så lige nu sidder man med buen spændt overfor andre indkommende, men man så for et stykke tid siden har danner sig noget kladdemæssigt til en vedholdende klub eller to. Disse klubber ser jo også på alternativer alt i mens, som andre også skriver herinde. Som jeg tolker det, har man styr på skallen/rammerne for hans skifte og har haft det længe (unavngiven klub)
Du ved hvornår de fleste vinduer lukker, men mon ikke vi hører noget inden så længe.

Brugeravatar
Jacob
Indlæg: 377
Tilmeldt: 17. jul 2009, 15:03

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af Jacob »

Mange tak. Det var mest for at høre hvor konkret det var.

Jeg håber vi får ham afskibet, inden han vender tilbage fra ferie. Er ikke sikker på en umotiveret Paul, som sandsynligvis ikke skal spille flere kampe for os, er hvad vi har brug for på træningsbanen.

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1040
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af Administrator »

JBT skrev:
17. jul 2019, 22:00
Når vi taler om wingbacks, er Joel faldet ganske meget af på den som fast mand, i hans kvalitet både med bolden og i de defensive placeringer (min mening)
Der simpelthen for lidt udfordring i ham og han kommer alt, alt for sjældent til baglinjen ved selvsamme metoder. Vi kunne godt bruge en Dani Alves som i hans Barca dage - men hov, han er da på fri transfer nu. Hvad siger din maskine om ham, Henker? Måske, at han vil overveje FCM?
Ej men, tilbage på sporet - det vil være en fantastisk ide, mht. en lejespiller med købsoption til højre wing og sådan har det været siden Malmø fadæsen
Rart at se jeg ikke er den eneste der synes at det ikke ser så godt ud for Joel pt. Jeg synes faktisk han var vores svageste led i fredags, og imo kunne vi sagtnes have brugt Mads i stedet for. Vores spillestil taget i betragtning, så synes jeg Mads er langt bedre stilet i det system end Joel.

CasperA
Indlæg: 409
Tilmeldt: 4. nov 2017, 13:00

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af CasperA »

Det lyder til, at Paul stadigvæk topper ønskelisten hos Genk: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... ske-mestre

Låst