Transfer sommer 2019

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af mousebreaker »

FCM2000 skrev:
11. aug 2019, 16:51
mousebreaker skrev:
11. aug 2019, 15:42
FCM2000 skrev:
11. aug 2019, 14:48
med Jacob Poulsen væk, og en tung lønbyrde, så burde FCM købe en klassemidt.

Sparv og Frank er det tynde øl, Okosun er et ? Jens har haft succes som wb, men ikke på midten endnu.

Så er der jo faktisk kun Evander der har klasse omend det er i det offensive.
Jeg synes det er at stramme den hvis man siger Cajuste har haft succes på wingback. Hele essensen i at have wingbacks er at de skal kunne rykke frem og komme til indlæg. Det er han overhovedet ikke lykkedes med. Han har gjort det fint defensivt, men vi lider i allerhøjeste grad offensivt med ham på den position
offensivt ja der er mangler, men defensivt har han gjort det fremragende, dog vil jeg sige, at om joel kommer tilbage eller ikke, ændre ikke noget, for joel er heller ikke særlig god offensivt, hvor han har utrolig svært ved at lægge en kval. bold ind i feltet
Den Joel der startede i klubben var vanvittig god og var det i meget lang tid hvor vores spil ellers ikke kørte på skinner. Han har dog ikke været god i et godt stykke tid hvad man kun kan undre sig over
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af 974 »

mousebreaker skrev:
11. aug 2019, 23:49
Den Joel der startede i klubben var vanvittig god og var det i meget lang tid hvor vores spil ellers ikke kørte på skinner. Han har dog ikke været god i et godt stykke tid hvad man kun kan undre sig over
Jeg er helt enig!
Synes bestemt heller ikke at Joel har været specielt overbevisende i et godt stykke tid, og han lever måske mest på den fornemme entre han trods alt havde i klubben...
Jeg vil dog mene at han har masser af potentiale til at blive rigtig stærk for os, og hvis han kan komme til at spille kontinuerligt i hans foretrukne side, og sammen med en masse spillere der også indgår fast i samspillet med ham, så tror jeg at det bliver rigtigt godt

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af henker »

Jeg vil gerne finder ud af og sortere dem fra A-holdet og B-holdet... For at kunne se tydeligere hvad for en spillere vi mangler og bør finde sårbar position..

Jeg er stadigvæk tvivl om Oliver Ottesen tilhører A-holdet? Eller benytte han mest til B-holdet?

Og hvad med Zolt Korcsmar? Ser det ud til at han må videre?

Kristian riis?? Oliver Olsen?? Patrick??

Man kan se at fcm A-holdet skriger efter ny back også defensive midtbane.. Det mangler vi..

Hvis det er rigtigt at det er A-holdet har vi kun 21 spillere.. Hvilket er ret få. Og vi har fået mange afgange...

Right??

Målmænd (2):
1. Jesper Hansen - 30. juni 2020
31. Mikkel Andersen - 30. juni 2021

Forsvar (8):
6. Joel Andersson - 30. juni 2023
13. Søren Reese - 30. juni 2023
14. Alexander Scholz - 30. juni 2023
20. Rasmus Schmidt Nicolaisen - 30. juni 2023
25. Manjrekar James - 30. juni 2022
28. Erik Sviatchenko - 30. juni 2022
29. Paulo "Paulinho" Victor da Silva - 30. juni 2024
44. Nikolas Dyhr - 30. juni 2024

Midtbane (9):
3. Tim Sparv - 30. juni 2020
8. Ayo Simon Okosun - 30. juni 2023
10. Evander da Silva Ferreira - 31. december 2023
11. Awer Mabil - 30. juni 2022
34. Mikael Anderson - 30. juni 2021
38. Frank Onyeka - 30. juni 2024
40. Jens-Lys Cajuste - 30. juni 2023
45. Gustav Isaksen - 30.juni 2024
88. Gustav Wikheim - 30. juni 2021

Angreb (3):
9. Sory Kaba - 30. juni 2024
56. Artem Dovbyk - 30. juni 2022
74. Junior Brumado - 31. december 2023

Brugeravatar
DenStolteJyde
Indlæg: 880
Tilmeldt: 7. mar 2011, 00:18

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af DenStolteJyde »

Du har ret. Jeg huskede på at bindestregen var mellem lys og cajuste. I øvrigt har han faktisk endnu et navn. Så det fulde navn er Jens-Lys Michel Cajuste.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af JBT »

Henker, det er ikke så svært - gå på klubbens hjemmeside under fanen; Truppen

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af henker »

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... og-onuachu

Det tvivler jeg på om vi får dem solgt hvis fcm er fortsat stædig ved prisskilt..

Brugeravatar
Straarup
Indlæg: 101
Tilmeldt: 7. okt 2017, 10:36
Kontakt:

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af Straarup »

henker skrev:
12. aug 2019, 19:56
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... og-onuachu

Det tvivler jeg på om vi får dem solgt hvis fcm er fortsat stædig ved prisskilt..
Nu skal vi jo ikke tro på alt der bliver sagt højt. Jeg tror det er midtjysk købmandsskab. Hvis han stod og erkendte at vi står dårligt i en forhandlingssituation, i nu er klar til at halvere vores krav, så ville du jo sikkert brokke dig over det.

Lad os nu tro på handlerne er i trygge hænder, de plejer ikke at skuffe, når vi snakker salg.

God aften (Og farvel Polle :shock: )
// Straarup :fcmwolf:

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af henker »

Straarup skrev:
12. aug 2019, 20:06
henker skrev:
12. aug 2019, 19:56
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... og-onuachu

Det tvivler jeg på om vi får dem solgt hvis fcm er fortsat stædig ved prisskilt..
Nu skal vi jo ikke tro på alt der bliver sagt højt. Jeg tror det er midtjysk købmandsskab. Hvis han stod og erkendte at vi står dårligt i en forhandlingssituation, i nu er klar til at halvere vores krav, så ville du jo sikkert brokke dig over det.

Lad os nu tro på handlerne er i trygge hænder, de plejer ikke at skuffe, når vi snakker salg.

God aften (Og farvel Polle :shock: )
Brokker mig over hvis nu de vælger at stille kravene halv?!? Noway Vil jeg jo stille mig tilfreds med at får ham solgt til den prisskilt på ham ca 6-7 mio euro. Det er jo hvad han koster.. Det er jo lidt vanvittig at stille krav til mindste 10 mio euro..

Desuden mister vi ikke noget på at sælge Paul, da han kommer fra akademiet. 😊

Brugeravatar
Straarup
Indlæg: 101
Tilmeldt: 7. okt 2017, 10:36
Kontakt:

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af Straarup »

henker skrev:
12. aug 2019, 20:32
Straarup skrev:
12. aug 2019, 20:06
henker skrev:
12. aug 2019, 19:56
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... og-onuachu

Det tvivler jeg på om vi får dem solgt hvis fcm er fortsat stædig ved prisskilt..
Nu skal vi jo ikke tro på alt der bliver sagt højt. Jeg tror det er midtjysk købmandsskab. Hvis han stod og erkendte at vi står dårligt i en forhandlingssituation, i nu er klar til at halvere vores krav, så ville du jo sikkert brokke dig over det.

Lad os nu tro på handlerne er i trygge hænder, de plejer ikke at skuffe, når vi snakker salg.

God aften (Og farvel Polle :shock: )
Brokker mig over hvis nu de vælger at stille kravene halv?!? Noway Vil jeg jo stille mig tilfreds med at får ham solgt til den prisskilt på ham ca 6-7 mio euro. Det er jo hvad han koster.. Det er jo lidt vanvittig at stille krav til mindste 10 mio euro..

Desuden mister vi ikke noget på at sælge Paul, da han kommer fra akademiet. 😊
Det forstår jeg ikke? De har da ikke sagt 12-14 mio. euro, har de?

Hvis du skulle sælge din brugte bil, ville du så også sætte den til salg til din ønskede salgspris, eller til den ønskede salgspris (+ lidt forhandlingsparate kroner)? Jeg ved godt hvad jeg ville.

"Mister noget på at sælge Paul" - hvad mener du med det?
// Straarup :fcmwolf:

Noerum
Indlæg: 442
Tilmeldt: 22. nov 2010, 21:10

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af Noerum »

Det bliver sgu lidt underligt hvis ikke vi får solgt Dal Hende. Hvad gør vi så lige? Skal han så bare sidde på tribunen indtil januar? Det ville jo ikke ligefrem gøre et salg nemmere..

Lad os håbe at vi får solgt både Marc og Paul snart!

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af JBT »

https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/el ... uperligaen

Er Elias Sørensen noget for FCM? Det mener jeg. Vanvittigt dygtig spiller, hvis man har set ham udfolde sig, er man højst sandsynlig enig. En målscore, med teknikken og farten i orden. Han vil uden tvivl se godt ud på en kant, i et andet spilsystem

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3178
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af Acebone »

JBT skrev:
13. aug 2019, 10:49
https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/el ... uperligaen

Er Elias Sørensen noget for FCM? Det mener jeg. Vanvittigt dygtig spiller, hvis man har set ham udfolde sig, er man højst sandsynlig enig. En målscore, med teknikken og farten i orden. Han vil uden tvivl se godt ud på en kant, i et andet spilsystem
Hvis det ikke er leje med købsoption, er det ikke relevant.

Hvis vi spillede med kanter, vil jeg også mene, vi er rigtig godt besat med Wikheim og Mabil i første geled samt Anderson og Isaksen i andet.

bifr05t
Indlæg: 365
Tilmeldt: 1. dec 2016, 19:27

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af bifr05t »

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... den-en-uge

Genk er umiddelbart ved at miste tålmodigheden når det kommer til Onuachu.

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af Matjavsen »

bifr05t skrev:
14. aug 2019, 10:44
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... den-en-uge

Genk er umiddelbart ved at miste tålmodigheden når det kommer til Onuachu.

Håber vi siger ja, ellers så ville kaba og Paul være en vild duo

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af Stoffer »

Interview med Døhr: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ny- ... et-sidste/

Han siger mange penge ting. Det her reflekterer fint på os.

"Tålmodigheden slap op i FCM
Thychosen nåede fem år i FC Midtjylland, siden han kom til fra Vejle. Han var sammen med den nuværende AGF-spiller Alexander Munksgaard udset til at kæmpe om højre wingback i FCM efter salget af Rasmus Nissen i januar 2018.

Men i sommeren 2018 købte FCM svenske Joel Andersson, der ret hurtigt blev stamspiller. Thychosen fik dog trods alt 18 kampe i sidste sæson.

- Min tålmodighed slap op i forhold til spilletid, og jeg føler, min udvikling var gået i stå. Men jeg har intet dårligt at sige om FCM eller den måde, som klubben gjorde tingene på, siger Thychosen og fortsætter:

- De købte en ny højreback for mange penge, og jeg kunne godt med det samme se, at det blev en meget vanskelig konkurrencesituation for mig, og sådan er det i en klub, der vil vinde mesterskaber og spille i Europa.

- Jeg fik mine kampe og pokalfinalen, men tiden var inde til at få regelmæssig spilletid, siger Thychosen.

Fem enestående år
- Jeg havde fem fantastiske år i FCM. Og jeg var lykkelig for at være der lige indtil det sidste. Jeg er ikke sur på hverken ledelsen eller trænerne, og jeg havde det sjovt hver eneste dag til træning.

- Men for min egen udviklings skyld var det på tide at tage videre. Samlet set var min tid i FCM dog helt outstanding.

- Jeg vandt tre mesterskaber – to med ungdomsholdet og en med førsteholdet samt en pokaltitel – på fem år, og det kan ikke gøres ret meget bedre, siger den nyslåede FCN-spiller."

Låst