Transfer sommer 2019

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1856
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Transfer sommer 2019

Indlæg af Lupus1999 »

Tænkte det var på tide at starte tråden med henblik på truppen til den nye sæson.

Vi ved at Paul Onuachu skal sælges, og vi skal derfor være opmærksomme på hvad der er i markedet.
Pt er Brumado, George og Dovbyk arvtagere, men vi skal altid have følehornene ude.

Mads Døhr har også ytret ønske om at komme videre, hvis ikke situationen ændrer sig. Det er oplagt, at han smutter, da Joel ikke præsterer pt.

Ellers synes jeg ikke vi pt. har oplagte salgsemner eller mangler. Jesper Hansen skal måske også kigge sig over skulderen, sammen med Jakob Poulsen.

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af THenry »

Jeg er ret sikker på, at Dal Hende bliver solgt til sommer. Han vil gerne til udlandet, og til sommer er oplagt for begge parter.

Jeg er i øvrigt lige så sikker på, at vi køber Kurzawa som afløser for Marc.

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af Cortez »

THenry skrev:
19. apr 2019, 12:46
Jeg er ret sikker på, at Dal Hende bliver solgt til sommer. Han vil gerne til udlandet, og til sommer er oplagt for begge parter.

Jeg er i øvrigt lige så sikker på, at vi køber Kurzawa som afløser for Marc.
Kan godt se, at mange priser Kurzawa, men han har ikke overbevist mig om, at vi skal give penge for ham.

/Cortez

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af THenry »

Cortez skrev:
19. apr 2019, 12:52
THenry skrev:
19. apr 2019, 12:46
Jeg er ret sikker på, at Dal Hende bliver solgt til sommer. Han vil gerne til udlandet, og til sommer er oplagt for begge parter.

Jeg er i øvrigt lige så sikker på, at vi køber Kurzawa som afløser for Marc.
Kan godt se, at mange priser Kurzawa, men han har ikke overbevist mig om, at vi skal give penge for ham.

/Cortez
Det er en helt fair holdning (der er også lidt flere kampe at bedømme ham på, inden lejeaftalen udløber).

Jeg synes bare, at det vil ligne FCM dårligt, hvis man ikke slår til på en polsk landsholdspiller, der kan erhverves for 1. mio. euro, og som har et så godt venstre ben, at han kan overtage halvdelen af vores server på dødbolde, eller for den sags skyld tage dem alle sammen (hvis Polle viser sig for gammel) i næste sæson. Det ligner en god handel i mine øjne, og Stein og Co. plejer jo at være udprægede købmænd, så tænker de slår til på den her mulighed.

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af Cortez »

THenry skrev:
20. apr 2019, 22:38
Cortez skrev:
19. apr 2019, 12:52
THenry skrev:
19. apr 2019, 12:46
Jeg er ret sikker på, at Dal Hende bliver solgt til sommer. Han vil gerne til udlandet, og til sommer er oplagt for begge parter.

Jeg er i øvrigt lige så sikker på, at vi køber Kurzawa som afløser for Marc.
Kan godt se, at mange priser Kurzawa, men han har ikke overbevist mig om, at vi skal give penge for ham.

/Cortez
Det er en helt fair holdning (der er også lidt flere kampe at bedømme ham på, inden lejeaftalen udløber).

Jeg synes bare, at det vil ligne FCM dårligt, hvis man ikke slår til på en polsk landsholdspiller, der kan erhverves for 1. mio. euro, og som har et så godt venstre ben, at han kan overtage halvdelen af vores server på dødbolde, eller for den sags skyld tage dem alle sammen (hvis Polle viser sig for gammel) i næste sæson. Det ligner en god handel i mine øjne, og Stein og Co. plejer jo at være udprægede købmænd, så tænker de slår til på den her mulighed.
Du får sikkert ret. Kurzawa ligner, for mig, bare ikke een der løfter vores niveau. Jo, som du skriver, på indlægsspillet, men synes ikke at samspillet, spillet i de små rum samt fighterviljen er hævet i forhold til MDH. Det kan være, han skal have længere tid og han lider under holdets generelle dårlige form. Men 7,45 mio. for en spiller som - lige nu - kun er i par, er måske ikke godt købmandskab.

/Cortez

Besvar