SL R30: FCK - FCM - Gulduellen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jakla
Indlæg: 352
Tilmeldt: 26. apr 2014, 19:28

Re: SL R30: FCK - FCM - Gulduellen

Indlæg af Jakla »

Hvorfor er det lige jeg ikke er overrasket over egne fans?
https://www.dr.dk/sporten/fodbold/super ... faar-ingen

Homofobiske sange hører ikke hjemme i FCM regi - heller ikke udenfor stadion.

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R30: FCK - FCM - Gulduellen

Indlæg af mousebreaker »

Jakla skrev:
19. apr 2019, 15:36
Hvorfor er det lige jeg ikke er overrasket over egne fans?
https://www.dr.dk/sporten/fodbold/super ... faar-ingen

Homofobiske sange hører ikke hjemme i FCM regi - heller ikke udenfor stadion.
Der er idioter alle steder - også i det midtjyske - så det kan ikke overraske.
Xenofobi, Racisme og Homofobi er desværre overalt. En indgroet frygt og disrespekt for alt der ikke lige er som man er vant til. Sammenkoblet med en ofte manglende intelligens så har man nogle amøber som finder tryghed i en flok af ligestillede hvor de kan få aflad fra deres dagligdags frustrationer. Frustrationer de ellers kun kan komme af med på diverse platforme på nettet hvor nettets anonymitet gør at de ikke bliver stillet til ansvar.

Igen er det stort set kun selvjustits i fangrupperne der kan gøre noget ved det. Det tror jeg dog er en mangelvare, men jeg håber jeg tager fejl
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: SL R30: FCK - FCM - Gulduellen

Indlæg af henker »

Ytringsfrihed!!!!

Men seriøst... Politik, seksualitet, religion osv tilhører aldrig nogensinde sammen med sporten! Og jeg væmmes voldsomt over dem som binder regnbue bind om arm eller sådan noget form for støtte til seksualitet, politiske, religiøse... Fodbold er kun sport. Ikke mere. publikum er fri for hvad de gerne vil sige.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: SL R30: FCK - FCM - Gulduellen

Indlæg af Acebone »

henker skrev:
20. apr 2019, 12:40
Ytringsfrihed!!!!

Men seriøst... Politik, seksualitet, religion osv tilhører aldrig nogensinde sammen med sporten! Og jeg væmmes voldsomt over dem som binder regnbue bind om arm eller sådan noget form for støtte til seksualitet, politiske, religiøse... Fodbold er kun sport. Ikke mere. publikum er fri for hvad de gerne vil sige.
Sikke noget vrøvl. Fodbold har for det første alle dage været politiseret, og for det andet er det fuldkommen idiotisk og skadeligt for klubben, hvis der bliver sunget sange, som ekskluderer f.eks. seksuelle eller etniske minoriteter. Det skal stoppes.

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: SL R30: FCK - FCM - Gulduellen

Indlæg af Vijen »

Tillykke herfra til FC København, de havde simpelthen bare klassen da det skulle afgøres. Så må vi se om de kan komme i Champions league igen, jeg håber det for landekoefficientes skyld.

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: SL R30: FCK - FCM - Gulduellen

Indlæg af tatoo »

Så sandt som skrevet. Han rammer plet med det hele. Vi er længder fra FCK når det hele skal afgøres om det så er Superliga, EL eller CHL. Vi vil en hel masse, men kommer ingen steder når vi ikke magter at træde frem når det gælder.


https://ekstrabladet.dk/sport/kommentar ... cm/7605802

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: SL R30: FCK - FCM - Gulduellen

Indlæg af Lupus1999 »

Jeg er med på at man skal nuancere tingene og kritisere når det er velfortjent.

Jeg synes to mesterskaber på 4 år, 1 EL gruppespil og en pokalfinale er fremragende resultater. Vi skal også huske, hvor vi kommer fra, og at kurven ikke kan og vil fortsætte op af. Der kommer år, hvor holdet skal genopbygges i de omtalte cyklusser. FCK har lige været nede i en og vi er måske på vej hen i en. Jakob Poulsen, Jesper Hansen, Paul Onuachu, Tim Sparv er spillere der snart skal afløses og så kommer der ganske givet en transitionsperiode. Måske er den allerede begyndt en smule.

Vi snitter over 2 point i Superligaen, hvilket i langt de fleste tilfælde er nok til et mesterskab, men tænker også Brøndby er trætte af, at et andet hold havde en super sæson, lidt ligesom FCK ser ud til at have i år?

Hvis det bliver en pokalsejr og sølvmedaljer skal vi så være utilfredse??
Lad nu tiden vise, hvor langt vi er kommet. Spiller vi med om mesterskabet igen næste år, så har vi været med i en guldduel 3 år i træk.

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: SL R30: FCK - FCM - Gulduellen

Indlæg af FCM2000 »

Lupus1999 skrev:
23. apr 2019, 10:56
Jeg er med på at man skal nuancere tingene og kritisere når det er velfortjent.

Jeg synes to mesterskaber på 4 år, 1 EL gruppespil og en pokalfinale er fremragende resultater. Vi skal også huske, hvor vi kommer fra, og at kurven ikke kan og vil fortsætte op af. Der kommer år, hvor holdet skal genopbygges i de omtalte cyklusser. FCK har lige været nede i en og vi er måske på vej hen i en. Jakob Poulsen, Jesper Hansen, Paul Onuachu, Tim Sparv er spillere der snart skal afløses og så kommer der ganske givet en transitionsperiode. Måske er den allerede begyndt en smule.

Vi snitter over 2 point i Superligaen, hvilket i langt de fleste tilfælde er nok til et mesterskab, men tænker også Brøndby er trætte af, at et andet hold havde en super sæson, lidt ligesom FCK ser ud til at have i år?

Hvis det bliver en pokalsejr og sølvmedaljer skal vi så være utilfredse??
Lad nu tiden vise, hvor langt vi er kommet. Spiller vi med om mesterskabet igen næste år, så har vi været med i en guldduel 3 år i træk.
VRØVL

Leddelsen meldte ud at man gik efter guldet, det må man hænge dem op på, holdet er til gulDduel og har været det de sidste mange år. PLUS at man nu har meldt en vision 2029 ud, og hvor man går på den store klinge, indholdet mangler vi igen :-)

RIGTIG

Jacob Poulsen, Tim Sparv, Jesper Hansen og Paul ligner fortid.

KRITIK

Det er en kritik, at man ikke har hentet en afløser for Poulsen, en spiller der er erfaren og lederpotentiale, se lige zeca fra FCK, han blev hentet for Kvist plads.

PINLIGT

Mange gjorde nar af VDV, at han lignede en gammel mand, hvad ligner Poulsen nu ????? en gammel mand


Besvar