Lars Friis ledig

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Lars Friis ledig

Indlæg af Stoffer »

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... e-naermest

Kunne man ikke finde en rolle til sådan en klub mand, som nu har erfaring fra championship med en ganske interessant u-23 model.

Hvad siger I, bør man strække sig og opfinde en rolle, eller skal man acceptere at tilværelsen går videre?

oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: Lars Friis ledig

Indlæg af oros »

Tilværelsen går videre.
Jeg ser ham såmænd gerne tilbage, men jeg gætter på, han er på vej til SE og Riddersholm.

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Lars Friis ledig

Indlæg af Vijen »

Tror ikke på at det sker.

Han vil vel minimum have en assistent position eller cheftræner på u/19.
Tror ikke at Priske eller KBB er på vej ud og CT er lige blevet chef på u/19.

Men alligevel, han tager hjem pga familien og han vil vel gerne i arbejde.

Jeg kunne godt se ham tage positionen i vejle, jeg tror ikke på at deres nuværende træner starter i næste sæson. Det er simpelthen for uholdbart med en træner som ikke kan kommunikere med sin trup.

Benzo
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. jun 2017, 00:00

Re: Lars Friis ledig

Indlæg af Benzo »

Måske Priske gør alvor af sin drøm om en cheftræner stilling til sommer, så ville der være plads til Lars.
Jeg kunne godt se fidusen i Lars, men det skal være fordi der er plads til ham, og ikke at han skal skubbe nogen ud.

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: Lars Friis ledig

Indlæg af THenry »

Benzo skrev:
21. mar 2019, 21:14
Måske Priske gør alvor af sin drøm om en cheftræner stilling til sommer, så ville der være plads til Lars.
Jeg kunne godt se fidusen i Lars, men det skal være fordi der er plads til ham, og ikke at han skal skubbe nogen ud.
Jeg tvivler stærkt på, at FCM skubber en træner for at lave plads til Friis. Det ville ligne klubben dårligt. Det er ofte trænere, der har været der i mange år, og klubben plejer at prædike kontinuitet på den slags poster.

Jeg kan også sagtens forestille mig Friis tilbage i FCM (fra sommer hvor hans aftale med Brentford udløber). Han har alt det vi normalt leder efter: Han kender vores kultur, har track record med talentudvikling og bopæl og familie i Feldborg (hovedårsag til at han stopper i England). Så hvis der kan findes penge i budgettet til en ekstra trænerlønning (eller f.eks. Priske skifter til en anden klub til sommer), så tænker jeg også en tilbagevenden er oplagt.

Akademiet er blevet drænet en del i de senere år med forfremmelse af Graversen og Kenneth, så måske en rolle i første omgang tilknyttet akademiet evt. med roller omkring førsteholdet (og med mulighed for forfremmelse til assistent for Kenneth, hvis f.eks. Priske bliver cheftræner et andet sted) kunne være oplagt?

Han var i øvrigt ude i HF den anden dag og sige, at "FCM er den klub, der ligger mit hjerte nærmest", så han sender da klare signal om, at han gerne vil tilbage.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Lars Friis ledig

Indlæg af TrueWolfMidt »

Håber da også, at hvis man har en plads, så kommer han hjem igen. Hvis ikke den findes, kan man vel indlede en dialog om fremtiden og hvis der så opstår en mulighed. Vi kende jo ikke dagen i morgen. Tror Friis har så meget Fcm i sig, at man vil gå langt for at få ham i folden igen, dog skal der jo være et job til ham, inden han kan tiltræde igen.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Lars Friis ledig

Indlæg af Steffen am »

Mon ikke han skifter til SE.

Hvis han ville tage til FCM, ville det være et skridt ned, i forhold det job han ville kunne få,
og ville så nok også have været en del af en løsning og præsentereret samtidig med, nu det engang er en søster klub.
Ser det ikke ske, men kan tilgengæld have rigtig god mening i SønderjyskE's perspektiv.

Besvar