Nyt fra træningsbanen.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af tatoo »

TrueWolfMidt skrev:
29. aug 2020, 16:37
Jeg vil så gerne til Ikast og se træning - Er der åbnet for folk på sidelinien - tilskuere ???
Ikke så vidt jeg ved - iflg. hjemmesiden er adgangen til træning lukket på ubestemt tid.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af TrueWolfMidt »

tatoo skrev:
30. aug 2020, 21:19
TrueWolfMidt skrev:
29. aug 2020, 16:37
Jeg vil så gerne til Ikast og se træning - Er der åbnet for folk på sidelinien - tilskuere ???
Ikke så vidt jeg ved - iflg. hjemmesiden er adgangen til træning lukket på ubestemt tid.
Mange tak tatoo, har kikket men ved ikke hvor det står. Skulle måske bare ringe derud.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af Steffen am »

TrueWolfMidt skrev:
31. aug 2020, 15:35
tatoo skrev:
30. aug 2020, 21:19
TrueWolfMidt skrev:
29. aug 2020, 16:37
Jeg vil så gerne til Ikast og se træning - Er der åbnet for folk på sidelinien - tilskuere ???
Ikke så vidt jeg ved - iflg. hjemmesiden er adgangen til træning lukket på ubestemt tid.
Mange tak tatoo, har kikket men ved ikke hvor det står. Skulle måske bare ringe derud.
Eller læse og respektere det der står på hjemmesiden.

I denne skøre tid med Corona, og europæiske kampe der bliver aflyst, sager og afgørelser der ender i CAS, skrivebordssejre og skrivebordsnederlag, lader man nok ikke mulig Champions League deltagelse og 200 millioner over styr, og slækker på sine Corona tiltag fordi en fan gerne vil overvære en træning.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Steffen am skrev:
31. aug 2020, 16:29
TrueWolfMidt skrev:
31. aug 2020, 15:35
tatoo skrev:
30. aug 2020, 21:19


Ikke så vidt jeg ved - iflg. hjemmesiden er adgangen til træning lukket på ubestemt tid.
Mange tak tatoo, har kikket men ved ikke hvor det står. Skulle måske bare ringe derud.
Eller læse og respektere det der står på hjemmesiden.

I denne skøre tid med Corona, og europæiske kampe der bliver aflyst, sager og afgørelser der ender i CAS, skrivebordssejre og skrivebordsnederlag, lader man nok ikke mulig Champions League deltagelse og 200 millioner over styr, og slækker på sine Corona tiltag fordi en fan gerne vil overvære en træning.
Ahhhh så stop da det corona shit, hvis der er nogen som overholder det, er det mig og familien. Kunne sgu da ikke finde på at tage derud, hvis det ikke er tillad, men kan ikke finde hvor det står. Des foruden har jeg jo heller ikke lyst til at køre 1,5 timer forgæves. Du kunne måske indsætte link hvor andre også kan se meddelelsen fra Fcm, som jeg ikke kan finde.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af Steffen am »

TrueWolfMidt skrev:
31. aug 2020, 16:39
Steffen am skrev:
31. aug 2020, 16:29
TrueWolfMidt skrev:
31. aug 2020, 15:35


Mange tak tatoo, har kikket men ved ikke hvor det står. Skulle måske bare ringe derud.
Eller læse og respektere det der står på hjemmesiden.

I denne skøre tid med Corona, og europæiske kampe der bliver aflyst, sager og afgørelser der ender i CAS, skrivebordssejre og skrivebordsnederlag, lader man nok ikke mulig Champions League deltagelse og 200 millioner over styr, og slækker på sine Corona tiltag fordi en fan gerne vil overvære en træning.
Ahhhh så stop da det corona shit, hvis der er nogen som overholder det, er det mig og familien. Kunne sgu da ikke finde på at tage derud, hvis det ikke er tillad, men kan ikke finde hvor det står. Des foruden har jeg jo heller ikke lyst til at køre 1,5 timer forgæves. Du kunne måske indsætte link hvor andre også kan se meddelelsen fra Fcm, som jeg ikke kan finde.
3 klik, så er du på
https://www.fcm.dk/program/traeningstider
Adgangen til træning er lukket på ubestemt tid, som et forbehold for at undgå spredning af Coronavirussen.
Synes det er meget at forlange af FCM's administration, hvis de skal kende dig personligt og vide hvilke hensyn du tager til Corona.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Steffen det var mere måden jeg opfattede dit svar, men tak for link.

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af Cortez »

Er du lidt grumpy i dag, Steffen? :D

Er det modstanderen i næste kvalkamp, der gør det. ;)

/Cortez

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af Steffen am »

Cortez skrev:
31. aug 2020, 18:50
Er du lidt grumpy i dag, Steffen? :D

Er det modstanderen i næste kvalkamp, der gør det. ;)

/Cortez
Haha, beklager evt. grumpyness ;)

Jeg har hermed taget en snickers, og synes igen verden er et ok sted ;)

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af Steffen am »

Måske dumt spørgsmål.

Er træningerne åbne igen? Uden Covid-restriktioner?
Nogen der har været afsted?

Ved vi noget om hvor mange der er til trænings, og evt. hvem der er med?

Der var nogen der meldte Anene er/var skadet.
Samme selvfølgelig med Valdemark Birksø og Oliver Sørensen.

Men Reese, Kaba, Kraev, Martis, Buch og Oliver Olsen.
Ja og Cajuste selvfølgelig.
Er lidt nysgerrig på om de træner med på lige fod?

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af UlveLars »

Steinlein nævner i indslaget fra Eurosport at en af de unge til angrebet er langtidsskadet.
Jeg går ud fra, at han mener Frederik Heiselberg (som vel er den mest rene 9er af de 3 offensive opkomlinge).
Er der nogen, der kender til skadens omfang og hvor længe man forventer, at han er ude?

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af JBT »

UlveLars skrev:
19. aug 2021, 12:14
Steinlein nævner i indslaget fra Eurosport at en af de unge til angrebet er langtidsskadet.
Jeg går ud fra, at han mener Frederik Heiselberg (som vel er den mest rene 9er af de 3 offensive opkomlinge).
Er der nogen, der kender til skadens omfang og hvor længe man forventer, at han er ude?
Tror det er et forkert valgt udtryk af ham, og at han dermed måske mener Kaba. Sådan tolkede jeg det

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af Steffen am »

JBT skrev:
19. aug 2021, 14:44
UlveLars skrev:
19. aug 2021, 12:14
Steinlein nævner i indslaget fra Eurosport at en af de unge til angrebet er langtidsskadet.
Jeg går ud fra, at han mener Frederik Heiselberg (som vel er den mest rene 9er af de 3 offensive opkomlinge).
Er der nogen, der kender til skadens omfang og hvor længe man forventer, at han er ude?
Tror det er et forkert valgt udtryk af ham, og at han dermed måske mener Kaba. Sådan tolkede jeg det
Jeg hører nu at det var en af de unge der blev skadet.
Tænker det passer meget godt med at Frederik Heiselberg var med i kampene i Polen, op til sæsonen. Men hverken har deltaget på A holdet, reserveligaen eller u19.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af JBT »

Steffen am skrev:
19. aug 2021, 15:53
JBT skrev:
19. aug 2021, 14:44
UlveLars skrev:
19. aug 2021, 12:14
Steinlein nævner i indslaget fra Eurosport at en af de unge til angrebet er langtidsskadet.
Jeg går ud fra, at han mener Frederik Heiselberg (som vel er den mest rene 9er af de 3 offensive opkomlinge).
Er der nogen, der kender til skadens omfang og hvor længe man forventer, at han er ude?
Tror det er et forkert valgt udtryk af ham, og at han dermed måske mener Kaba. Sådan tolkede jeg det
Jeg hører nu at det var en af de unge der blev skadet.
Tænker det passer meget godt med at Frederik Heiselberg var med i kampene i Polen, op til sæsonen. Men hverken har deltaget på A holdet, reserveligaen eller u19.
Helt fair - jeg følte det blot som om han bevidst prøvede at glide af med en hurtig årsag, med reference til Kaba, som han så fejler lidt på.

Willigenburg
Indlæg: 72
Tilmeldt: 20. feb 2017, 16:40

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af Willigenburg »

Jeg var ikke opmærksom på at Marcin Kowalczyk var assisterende målmandstræner for både 1. holdet og akademiet.

Anyways.. Han har for et par måneder siden lagt en video af noget af målmandstræningen op på LinkedIn. Tænkte det måske kunne have interesse her :)

https://www.linkedin.com/posts/marcin-k ... 32224-OhoI

Besvar