Nyt fra træningsbanen.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af JBT »

Det hele er ikke lutter lagkage på træningsbanen. Træls, selvom at det måske er storm i vand. James spillede trods alt for reserverne i dag mod SIF, men han har ikke bevist sig helt nok i FCM endnu, de gange han har fået chancen

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... ng-i-vrede

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af Vijen »

Sparv er blevet udtaget til det finske landshold. Så må han også være klar til kamptruppen søndag.

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af Saemala »

Burde han ikke snart prøve at sige fra, bare en enkelt gang, så han kunne blive frisk og spilleklar for sin klub også?
Høvdingen af Herning

Flemse
Indlæg: 173
Tilmeldt: 13. jul 2014, 18:35

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af Flemse »

Finland skal bare tæve Liechtenstein for at kvalificerer sig til deres første slutrunde nogensinde. Finlands begrænsede bredde taget i betragtning, kunne jeg sagtens forestille mig, at Sparv bare er udtaget for at kunne tage del i fejringen af landets største fodboldsucces nogensinde.

Noe
Indlæg: 1521
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af Noe »

Flemse skrev:
6. nov 2019, 14:34
Finland skal bare tæve Liechtenstein for at kvalificerer sig til deres første slutrunde nogensinde. Finlands begrænsede bredde taget i betragtning, kunne jeg sagtens forestille mig, at Sparv bare er udtaget for at kunne tage del i fejringen af landets største fodboldsucces nogensinde.
Sparv er med af en eneste grund: https://svenska.yle.fi/artikel/2019/07/ ... tim-sparvs ;)

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Hvor er jeg bare super glad for at se Bach Baks engagement på træningsbanen. Han får tydeligvis drengene til at præstere endnu bedre. Håber man prøver noget nyt med Brumado og Kaba, når de er foran mål. Der skal snart være nogle relationer der er på plads / løbemønstre / afslutninger udefra, ja bare et eller andet.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af Ravnen »

Smider den lige her: https://www.tvmidtvest.dk/artikel/gigan ... -i-herning

Det lyder smart. Gad vide hvor meget af træningen der så rykker til Herning, er det slut med at træne i Ikast?

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af Densestar7430 »

Ravnen skrev:
11. nov 2019, 12:59
Smider den lige her: https://www.tvmidtvest.dk/artikel/gigan ... -i-herning

Det lyder smart. Gad vide hvor meget af træningen der så rykker til Herning, er det slut med at træne i Ikast?
Håber i hvert fald bare, at de husker at informere hvilke træninger finder sted hvor ;)

ben2han
Indlæg: 446
Tilmeldt: 24. aug 2017, 22:04

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af ben2han »

Mon ikke de anlægger samme kunstbane inden for kort tid i Ikast, de baner slides jo ned inden for en tidsperiode, kunststoffet var ikke evig.

Og så skal det jo prøves af om det er godt nok.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Vores brasilienske Patrick, hvor langt er han i sit skadesforløb, eller træner han allerede med og sammen med hvem ? Var vildt begejstret da han spillede youth-league sidste år. Nogle som kan komme med lidt nyt om ham ? Spillede han ikke central midt eller venstre back i youth-league ?

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af Densestar7430 »

TrueWolfMidt skrev:
11. nov 2019, 19:12
Vores brasilienske Patrick, hvor langt er han i sit skadesforløb, eller træner han allerede med og sammen med hvem ? Var vildt begejstret da han spillede youth-league sidste år. Nogle som kan komme med lidt nyt om ham ? Spillede han ikke central midt eller venstre back i youth-league ?
Har ikke hørt noget fra klubben, men har ikke spottet ham til træning.

EsbenVest
Indlæg: 237
Tilmeldt: 2. feb 2017, 19:10

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af EsbenVest »

TrueWolfMidt skrev:
11. nov 2019, 19:12
Vores brasilienske Patrick, hvor langt er han i sit skadesforløb, eller træner han allerede med og sammen med hvem ? Var vildt begejstret da han spillede youth-league sidste år. Nogle som kan komme med lidt nyt om ham ? Spillede han ikke central midt eller venstre back i youth-league ?
Han er midterforsvarer.
Ift skader er det nemmeste vist at følge med på hans Insta og Twitterprofiler. Der går vist lidt, før han er klar.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af Steffen am »

Mener at han blev korsbåndskadet nærmest samme tid, som Oliver Olsen, så tidligst marts eller sådan noget i den stil.

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af THenry »

Jeg tror Patrick er tættere på at være klar end Oliver. Jeg mener korsbåndet røg ude mod Silkeborg d. 29 marts, så mon ikke han kan være med i opstarten til forårssæsonen?

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af Vijen »

Sparv starter for Finland i aften.

Kampen vises på Eurosport 1

Besvar