Nyt fra træningsbanen.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Med dette menes. Det kan være din første gang på træningsbanen og du kan have været der 10, 20 ja måske 50 gange. Måske nysgerrighed for bare at kikke, andre kommer for at kikke på holdet som helhed, andre for at kikke på ny eller nye spillere eller hvem der er på vej tilbage fra skade. Kom med jeres syn på dagen på træningsbanen og fortæl hvad du kikkede på/ efter og ikke så meget insider info fra træneren, da dette skal holdes i klubregi.
Heldigvis har vi en god solid trup uden de store skader og en del nye spillere, som vi nok er mange der gerne vil vide lidt om. Fortæl endelig hvis du vil dele din viden. På forhånd tak.

Skipper
Indlæg: 5
Tilmeldt: 3. jul 2018, 15:51

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af Skipper »

Jeg har ikke selv mulighed for at komme på træningsbanen men har et spørgsmål til jer som kommer der. Hvad med Dovbyk? Er han til stede eller hvordan er hans tilstand? Jeg synes han har været væk i en lang periode. Hvad fejler han. Jeg synes han så lovende ud da før han blev skadet. :)

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af Kent »

Skipper skrev:
28. feb 2019, 00:44
Jeg har ikke selv mulighed for at komme på træningsbanen men har et spørgsmål til jer som kommer der. Hvad med Dovbyk? Er han til stede eller hvordan er hans tilstand? Jeg synes han har været væk i en lang periode. Hvad fejler han. Jeg synes han så lovende ud da før han blev skadet. :)
Han blev korsbåndsskadet i kampen mod AaB i sommer. Jeg har ikke selv set det, men jeg har hørt, at han har været en smule på græs i den seneste periode.

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af Vijen »

Kent skrev:
28. feb 2019, 07:36
Skipper skrev:
28. feb 2019, 00:44
Jeg har ikke selv mulighed for at komme på træningsbanen men har et spørgsmål til jer som kommer der. Hvad med Dovbyk? Er han til stede eller hvordan er hans tilstand? Jeg synes han har været væk i en lang periode. Hvad fejler han. Jeg synes han så lovende ud da før han blev skadet. :)
Han blev korsbåndsskadet i kampen mod AaB i sommer. Jeg har ikke selv set det, men jeg har hørt, at han har været en smule på græs i den seneste periode.
Der er video med ham på græs i Dubai på hans instagram. Skriver 26 januar var første gang på græs.

10 januar kan man se han er på løbebånd.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Efter at have set pokalkampen, hvor Okosun og Wikheim fik spilletid - DEJLIGT ! Mangler vi vel bare at se Junior Brumado i spil. Er vildt spændt. Nogle som kan komme med lidt info omkring ham.

EsbenVest
Indlæg: 237
Tilmeldt: 2. feb 2017, 19:10

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af EsbenVest »

Noget nyt om Dovbyk? Er han på træningsbanen?

CasperA
Indlæg: 409
Tilmeldt: 4. nov 2017, 13:00

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af CasperA »

EsbenVest skrev:
15. mar 2019, 23:17
Noget nyt om Dovbyk? Er han på træningsbanen?
Ifølge hans Instagram begyndte han at træne på græs den 26. januar, men der går nok noget tid stadigvæk, før han kan være fuldt med, kunne jeg forestille mig.

Link til hans Instagram: https://www.instagram.com/tema_dovbyk/

Brugeravatar
Straarup
Indlæg: 101
Tilmeldt: 7. okt 2017, 10:36
Kontakt:

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af Straarup »

Nyheder på Brumado? Krogh fortalte i podcasten at han ser spændende ud, men hvorfor får vi ham ikke snart at se på bænken? Eventuelt han er med mod OB, med Pauls karantæne in mente?
// Straarup :fcmwolf:

kopi
Indlæg: 60
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af kopi »

Ikke at det som sådan er observeret på træningsbanen men AOH.dk har en artikel om Brumados manglende debut hvor Svend G. blandt andet udtaler de har arbejdet med hans fysiske forfatning (dvs smidt noget fedt og taget muskelmasse på) samt arbejder massivt med hans sprogfæedigheder. Desuden har han skullet lære vores fysiske udtryk i form af presspillet som frontangriber. Svend vurderer han snart er klar men appellerer til tålmodighed - han er altså kun årgang 1999.
Desuden beskrives han som dygtig med ryggen mod mål, hurtighed mellem Paul og George, god teknik men skal arbejde med afslutningerne. Hele artiklen findes her hvis man har abbennoment:
https://m.aoh.dk/artikel/fcm-sportschef ... op?tdmv=C6
God påske

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af Densestar7430 »

Alle vores angribere inkl. Kaba ser desværre lige uskarpe ud. Det er egentlig kun Brumado der skiller sig ud, ikke på skarpheden foran målet, men i spillet med fødderne.

Ift. Afslutninger var Wikheim brand varm i dag. Han scorede på alt fra lang skud til hovedstød. Udover ham så Mabil også rigtig godt ud.

Nicolaisen gjorde det også rigtig fint.

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af henker »

Densestar7430 skrev:
24. jul 2019, 12:30
Alle vores angribere inkl. Kaba ser desværre lige uskarpe ud. Det er egentlig kun Brumado der skiller sig ud, ikke på skarpheden foran målet, men i spillet med fødderne.

Ift. Afslutninger var Wikheim brand varm i dag. Han scorede på alt fra lang skud til hovedstød. Udover ham så Mabil også rigtig godt ud.

Nicolaisen gjorde det også rigtig fint.
Noget om Paulinho??

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af TrueWolfMidt »

https://www.fcm.dk/program/traeningstider

Kunne nok godt bruges, hvis interesse for at se et træningspas eller flere.

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af Densestar7430 »

TrueWolfMidt skrev:
24. jul 2019, 14:01
https://www.fcm.dk/program/traeningstider

Kunne nok godt bruges, hvis interesse for at se et træningspas eller flere.
Nej desværre. Men ift. Tv billederne tænker jeg ligesom de siger i sort snak, at det er muskelskade/fiber af en art.

Linket du sendte er også det jeg brugte og det passede med bane 2 i Ikast :)

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af Densestar7430 »

Ved godt det ikke er meget at basere det på, men efter de træninger jeg har set mes Kaba nu. Der har han ikke vist noget der gør, at han bør være foran i angriber køen.

Synes jeg så de samme takter igen i dag. Angriberne er hamrende uskarpe, men Wikheim og Mabil gør det godt. Brumado spiller godt og dribler godt, men måske den mest uskarpe af alle.

Dovbyk er ikke ligeså god til at gå med i spillet, men var en kende bedre (uden det var godt) til at sparke den ind.

Har hørt det nævnt engang før, men Duncan er faktisk skarpere foran kassen end vores andre angribere når han spiller med....

Har gennem min tid ikke set vildt mange træninger, men det er fedt at se hvordan en spiller som Mikkel Andersen byder ind mes gejst og engement, på trods af hans rolle som reserve keeper.

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af MFKM »

Jeg synes egentligt Brumado virkede skarp til dagens træning, til gengæld er jeg ikke sikker på om jeg så et eneste mål fra Sory Kaba, på tror af han ved indlægsspillet ofte tog både en og 2 berøringer inden han afsluttede(de fleste andre skød første gang) - jeg håber virkelig det er et spørgsmål om tilvending, ellers har vi købt en kæmpe fiasko.

Duncan er til gengæld klar til Rangers kampen, han blev topscorer i 7 mod 7 spillet 😅

Besvar