FC Midtjylland - Aalborg Cricketklub (Runde 22)

Om FC Midtjylland og Black Wolves
oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: FC Midtjylland - Aalborg Cricketklub (Runde 22)

Indlæg af oros »

Stop den bøssesang fra tribunen én gang for alle. Det er så lavt og uintelligent.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: FC Midtjylland - Aalborg Cricketklub (Runde 22)

Indlæg af Acebone »

oros skrev:
19. feb 2019, 19:07
Stop den bøssesang fra tribunen én gang for alle. Det er så lavt og uintelligent.
Ja tak. Den er blevet luftet mere end rigeligt.

Videre. Nyt, nyt, nyt.

Flemse
Indlæg: 173
Tilmeldt: 13. jul 2014, 18:35

Re: FC Midtjylland - Aalborg Cricketklub (Runde 22)

Indlæg af Flemse »

THenry skrev:
19. feb 2019, 18:26
Der er ingen grund til, at bedrive lige så ukritisk og unuanceret journalistisk som en vis Rodrigo Errasti engang gjorde i Viborg ;)
Haha, den artikel havde jeg næsten glemt! :lol:
THenry skrev:
19. feb 2019, 18:26
Det må være på tide snart, at komme op med noget bedre vedmindre vi gerne vil have et renomme som nogen, der lever i fortiden, hvilket andre i hvert fald gerne vil karikere FCM-fans som...
Off topic, men min OCD slår altså ud, når folk skriver "vedmindre" i stedet for "medmindre" ;-)

6097
Indlæg: 62
Tilmeldt: 10. apr 2010, 03:32
Geografisk sted: Billund

Re: FC Midtjylland - Aalborg Cricketklub (Runde 22)

Indlæg af 6097 »

Acebone skrev:
19. feb 2019, 21:48
oros skrev:
19. feb 2019, 19:07
Stop den bøssesang fra tribunen én gang for alle. Det er så lavt og uintelligent.
Ja tak. Den er blevet luftet mere end rigeligt.

Videre. Nyt, nyt, nyt.
Ja det er muligt at man bare vil videre og nyt nyt nyt, men hvor er det bare så "lavt lavt" af en stor del af fangruppen der synger med på den mod dommer, spillere, Viborg, samt modstander fans. Det trigger bare alle dem der er imod os som fangruppe endnu mere, og med rette, det er bare så lavt, helt nede på under drenge niveau. Håber næsten at DBU bare bruger hele "værktøjskassen" og stopper det, ved evt. at trække point, store bøder, eller inddrager fortjeneste på kampene, det er nemlig deres ret hvis disse tilråb kommer fra både spillere og FANS

oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: FC Midtjylland - Aalborg Cricketklub (Runde 22)

Indlæg af oros »

6097 skrev:
21. feb 2019, 10:55
Acebone skrev:
19. feb 2019, 21:48
oros skrev:
19. feb 2019, 19:07
Stop den bøssesang fra tribunen én gang for alle. Det er så lavt og uintelligent.
Ja tak. Den er blevet luftet mere end rigeligt.

Videre. Nyt, nyt, nyt.
Ja det er muligt at man bare vil videre og nyt nyt nyt, men hvor er det bare så "lavt lavt" af en stor del af fangruppen der synger med på den mod dommer, spillere, Viborg, samt modstander fans. Det trigger bare alle dem der er imod os som fangruppe endnu mere, og med rette, det er bare så lavt, helt nede på under drenge niveau. Håber næsten at DBU bare bruger hele "værktøjskassen" og stopper det, ved evt. at trække point, store bøder, eller inddrager fortjeneste på kampene, det er nemlig deres ret hvis disse tilråb kommer fra både spillere og FANS
Jeg er absolut på ingen måde imod en aktiv fangruppe. Men jeg støtter IKKE op om ulovlig pyro eller tåbelige homofobiske tilkendegivelser. FCMs fangruppe må være bedre end det.
Det er sq ligeså ynkeligt som AaBs podcast!

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: FC Midtjylland - Aalborg Cricketklub (Runde 22)

Indlæg af Danand123 »

Var på stadion i dag sammen med 11 AGF fans. Så absolut i undertal. De anerkendte helt klar vores sejr, men de var selvfølgelig skuffede over, at de ikke kunne skabe mere i de sidste 20 minutter. De var meget imponeret af forsvarets styrke og kynismen...

Og jeg er ikke kritisk over for vores indsats, som mange af jer er herinde. Men det viser blot, at vi stiller krav om at være dominerende det meste af tiden i kampene og ikke lave ret mange fejl. Som jeg ser det scorer AGF på deres første chance, hvor vi inden har haft flere farlige forsøg . Og jo på dødbolde. Herefter dominerer vi totalt kampen indtil første røde kort...og herefter bliver det naturligvis en forsvarskrig.

Men jeg ser det som en flot præstation...også set på at det var AGF på udebane.

Vi er blot i en situation, hvor vi er tvunget til at vinde rub og stub for at følge med FCK, og derfor stilles der store krav. Og vi kan ikke forvente, at de nye spillere performer i første forsøg. Husk det, hvis de kommer i spil i næste runde.

Stolt af FCM.

Benzo
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. jun 2017, 00:00

Re: FC Midtjylland - Aalborg Cricketklub (Runde 22)

Indlæg af Benzo »

Danand123 skrev:
24. feb 2019, 21:46
Var på stadion i dag sammen med 11 AGF fans. Så absolut i undertal. De anerkendte helt klar vores sejr, men de var selvfølgelig skuffede over, at de ikke kunne skabe mere i de sidste 20 minutter. De var meget imponeret af forsvarets styrke og kynismen...

Og jeg er ikke kritisk over for vores indsats, som mange af jer er herinde. Men det viser blot, at vi stiller krav om at være dominerende det meste af tiden i kampene og ikke lave ret mange fejl. Som jeg ser det scorer AGF på deres første chance, hvor vi inden har haft flere farlige forsøg . Og jo på dødbolde. Herefter dominerer vi totalt kampen indtil første røde kort...og herefter bliver det naturligvis en forsvarskrig.

Men jeg ser det som en flot præstation...også set på at det var AGF på udebane.

Vi er blot i en situation, hvor vi er tvunget til at vinde rub og stub for at følge med FCK, og derfor stilles der store krav. Og vi kan ikke forvente, at de nye spillere performer i første forsøg. Husk det, hvis de kommer i spil i næste runde.

Stolt af FCM.
Tror du har lagt dit indlæg i den forkerte tråd ;)

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: FC Midtjylland - Aalborg Cricketklub (Runde 22)

Indlæg af Danand123 »

Åh, sorry...

Besvar