Nye spillere 2019

Om FC Midtjylland og Black Wolves
AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: Nye spillere 2019

Indlæg af AltidFCM »

Vijen skrev:
7. feb 2019, 15:08
henker skrev:
7. feb 2019, 14:27
ærgerligt at vi ikke kunne beholder bubcarr sanneh - da jeg synes at han vil passer meget godt sammen med Patrick...

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... et/7505803
Jeg har det lige omvendt og mener det var godt vi kom af med ham. Det har været pengene der har motiveret ham, nu har han fået dem og præstere kun godt nok til at være reserve.
Fuldstændig enig her. Med den pris, som vi fik presset op, var det jo et fantastisk sommersalg, selvom det nok forstyrrede Malmö-kampene for ham. Agenterne og ham var så opsat på det her skifte og de penge, der fulgte med sådan et skifte, at det ville gøre mere skade end gavn.

Sanneh gjorde det fantastisk i sin korte tid her og har nogle unikke spidskompetencer - MEN, han har store svagheder med boldomgangen, og det er helt sikkert kommet til udtryk i en større liga med bedre spillere omkring sig.

Jesper BW1100
Indlæg: 1751
Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43

Re: Nye spillere 2019

Indlæg af Jesper BW1100 »

Vijen skrev:
7. feb 2019, 15:08
henker skrev:
7. feb 2019, 14:27
ærgerligt at vi ikke kunne beholder bubcarr sanneh - da jeg synes at han vil passer meget godt sammen med Patrick...

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... et/7505803
Jeg har det lige omvendt og mener det var godt vi kom af med ham. Det har været pengene der har motiveret ham, nu har han fået dem og præstere kun godt nok til at være reserve.
Helt enig. Misforstå mig ikke. Jeg synes Buba var en rigtig dygtig spiller for os, og det er selvfølgelig ærgerligt og træls for ham han ikke spiller dernede pt.
Men han endte med at blive en decideret fremragende case for os. Hentet januar 2018 for 1,5 mio. kr., er en stærk faktor på vores hold der bliver mester i foråret, og bliver så solgt om sommeren for 65 mio. kr. på et tidspunkt hvor han åbenlyst var blevet utålmodig og endte med at leverer et par rædderlige kampe til sidst.
Ind fik vi Alexander Scholz, som ikke har Bubas fysiske styrke (men hvem har det?), hvilket dog mere end opvejes af Scholz' evner i opspillet. Personligt synes jeg vi er blevet styrket ved at bytte Buba ud med Scholz.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Nye spillere 2019

Indlæg af Steffen am »

Med den pris og hvordan han kom afsted på, synes jeg nu også at det var mere end fint at han kom afsted.

Til gengæld skidt arbejde af Anderlect, enten i scoutningen eller træningen, hvis man ikke bruger sin dyreste indkøb.
Mon om Gent skulle lure og se om de kan få ham til en slik, har hørt Thorup forsøger sig lidt med et 3 mands forsvar ;)

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: Nye spillere 2019

Indlæg af Densestar7430 »

Jesper BW1100 skrev:
7. feb 2019, 16:40
Vijen skrev:
7. feb 2019, 15:08
henker skrev:
7. feb 2019, 14:27
ærgerligt at vi ikke kunne beholder bubcarr sanneh - da jeg synes at han vil passer meget godt sammen med Patrick...

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... et/7505803
Jeg har det lige omvendt og mener det var godt vi kom af med ham. Det har været pengene der har motiveret ham, nu har han fået dem og præstere kun godt nok til at være reserve.
Helt enig. Misforstå mig ikke. Jeg synes Buba var en rigtig dygtig spiller for os, og det er selvfølgelig ærgerligt og træls for ham han ikke spiller dernede pt.
Men han endte med at blive en decideret fremragende case for os. Hentet januar 2018 for 1,5 mio. kr., er en stærk faktor på vores hold der bliver mester i foråret, og bliver så solgt om sommeren for 65 mio. kr. på et tidspunkt hvor han åbenlyst var blevet utålmodig og endte med at leverer et par rædderlige kampe til sidst.
Ind fik vi Alexander Scholz, som ikke har Bubas fysiske styrke (men hvem har det?), hvilket dog mere end opvejes af Scholz' evner i opspillet. Personligt synes jeg vi er blevet styrket ved at bytte Buba ud med Scholz.
Fra et kortsigtet økonomisk perspektiv er den en fremragende case ja, men hvis han ender med at falde helt i gennem i Belgien, så kommer der kun mere vand på møllen til de som mener at vores store salg ikke kan klare at tage skridtet op. - Mange mente endda at Bubba's skridt var for lille.

mmgala
Indlæg: 100
Tilmeldt: 2. jun 2011, 21:04

Re: Nye spillere 2019

Indlæg af mmgala »

Jeg har desværre ikke selv mulighed for, at se træningerne med FCM truppen, så jeg vil høre, om der er nogen herinde, der har været ude og se de sidste træninger med holdet.

Er lidt interesseret i at høre, hvilket niveau (på nuværende) vores nye tilgange har.

Besvar