Kenneth Andersen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4155
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Kenneth Andersen

Indlæg af Ravnen »

Stor respekt for Kenneth, han har udført et godt job og har udødeliggjort sig i FCM med den første pokal titel.

Desværre var slutspillet ikke godt, og starten af den nye sæson ej heller. Det har været tydeligt at noget ikke fungerede som det skulle. Så kræver det også sin mand at sige stop.

Tak for indsatsen!!

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Kenneth Andersen

Indlæg af Steffen am »

Ravnen skrev:
19. aug 2019, 15:05
Stor respekt for Kenneth, han har udført et godt job og har udødeliggjort sig i FCM med den første pokal titel.

Desværre var slutspillet ikke godt, og starten af den nye sæson ej heller. Det har været tydeligt at noget ikke fungerede som det skulle. Så kræver det også sin mand at sige stop.

Tak for indsatsen!!
Man kan også sige at han i hvert fald resultatsmæssigt stopper på toppen.
Point snit på 2,07. Det højeste nogensinde for en træner i FCM er ikke dårligt, kombineret med den førstepokaltitel i klubbens historie.

I nutiden bliver han ikke dømt positivt, lige som spillet heller ikke er, men historien vil være god ved den karismatiske klubmand.

Nu kender vi selvfølgelig ikke hele historien, men fedt at han selv siger stop, og at man formår at holde ham i organisationen og formentlig får ham vel reintegreret på akademiet. Lidt spændt på hvordan man ordner det med en ny og en gammel u19 træner, men forhåbentlig det bliver løst på en god måde og ikke KA ikke er for fin til at få jord på træningstøjet.


I øvrigt, utroligt at vi nu har vundet 3 titler, og alle 3 gange er træneren skiftet indenfor 3 måneder.
Forhåbentlig at 4. og 5. titel kan vindes under den samme cheftræner.

mousebreaker
Indlæg: 3450
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Kenneth Andersen

Indlæg af mousebreaker »

Stort cadeau til Kenneth Andersen at foretage en så svær offentlig beslutning. En beslutning som jeg synes kommer meget belejligt for jeg var i den grad ved at tvivle på at han var den rigtige. Det ville dog også være trist hvis han skulle fyres og forlade klubben, så fedt at han tilsyneladende har bedt om at komme tilbage til talentudviklingen.

Nu overtager Priske året ud hvilket er fint. Det var ham jeg troede ville blive træner hvor det i stedet blev KA. Jeg håber dog at ledelsen har mod og lyst til at se uden for landets grænser efter en træner de kan tilføre inspiration for 2-3 sæsoner og så derefter overlade roret til Priske.
Det er dog nok meget svært at finde en udenlandsk træner der passer til spillestilen og vil indordne sig i klubbens hieraki - var lige ved at tilføje “og måde at gøre tingene på”, men det er netop her jeg tænker at klubben måske kunne bruge inspiration uden man dog behøver at lave alting om
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Lund7400
Indlæg: 1057
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: Kenneth Andersen

Indlæg af Lund7400 »

Jeg tror ikke et sekund på, at Kenneth Andersen selv har trukket sig. I hvert fald ikke før han har fået en venlig anmodning herom, samt et tilbud om en mere tilbagetrukket rolle. Klubben kommunikerer det fint, men jeg køber den ikke.

Det er som sådan ligemeget. Klubben trængte til forandring på den post, håber Priske er forandring nok. Tvivler.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Kenneth Andersen

Indlæg af Steffen am »

Lund7400 skrev:
19. aug 2019, 22:13
Jeg tror ikke et sekund på, at Kenneth Andersen selv har trukket sig. I hvert fald ikke før han har fået en venlig anmodning herom, samt et tilbud om en mere tilbagetrukket rolle. Klubben kommunikerer det fint, men jeg køber den ikke.

Det er som sådan ligemeget. Klubben trængte til forandring på den post, håber Priske er forandring nok. Tvivler.
Var meget enig da jeg hørte nyheden.
Men efter at have hørt interviewsene tv3sport har lavet, og vender og drejer situationen lidt, synes jeg det giver mere og mere mening at det er en beslutning manden selv er kommet frem til.

JBT
Indlæg: 2073
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Kenneth Andersen

Indlæg af JBT »

Tvivler, da klubben lugter langt væk af topstyring. Uanset hvor meget man kan holde af Kenneth Andersen som person, så tror jeg også på en tvungen omrokering, som han selvfølgelig godt selv har kunne se komme og dermed snakke med på, hvilket den, fuld af lovords metode fra begge parter så, er med til at skabe en blivende stilling (selvom han nok havde fået sit nye job under en anden ledelse også)

Besvar