Superligaen 18/19

Om FC Midtjylland og Black Wolves
THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: Superligaen 18/19

Indlæg af THenry »

Steffen am skrev:
17. feb 2019, 20:14

Men godt nok nogle røde advarselslamper der bør lyse i Brøndby. Spændende hvor lang snor Zorninger. Om det hedder fyrring uden top 6.
Hvis der var væddemål på det, kunne det godt være et frisk væddemål at Zorninger ikke er Brøndby træner når det hedder runde 27.
Jeg håber, at du fandt en bookmaker, der ville vædde med dig, men meget godt kaldt :lol:

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... r-zorniger

Så er Ebbe Sand da ellers kommet fra start i Brøndby.

Benzo
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. jun 2017, 00:00

Re: Superligaen 18/19

Indlæg af Benzo »

Jeg må indrømme jeg synes det er helt sort de fyrer ham nu. Enten burde de have holdt ham ud til sommer, eller også skulle de have fyret ham i december. Nu skal de finde en træner der kan overtage en spillertrup der er bygget op efter Zornigers principper, og så lykkedes med det hvor han fejlede.. Det bliver ikke nemt.

At tænke sig, hvis de havde holdt 5 minutter længere i Horsens i Maj, ville de nok være ved at bygge en statue af manden i Brøndby lige nu. Det kan gå hurtigt i fodbold.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Superligaen 18/19

Indlæg af Steffen am »

THenry skrev:
18. feb 2019, 10:20
Steffen am skrev:
17. feb 2019, 20:14

Men godt nok nogle røde advarselslamper der bør lyse i Brøndby. Spændende hvor lang snor Zorninger. Om det hedder fyrring uden top 6.
Hvis der var væddemål på det, kunne det godt være et frisk væddemål at Zorninger ikke er Brøndby træner når det hedder runde 27.
Jeg håber, at du fandt en bookmaker, der ville vædde med dig, men meget godt kaldt :lol:

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... r-zorniger

Så er Ebbe Sand da ellers kommet fra start i Brøndby.
Desværre. :/ der skulle jeg have ledt lidt hårdere.
Men takker for anderkendelsen ;)

Men som Benzo siger, sjovt tidspunkt, efter 2 kampe i foråret, og de faktisk spillede fornuftigt de sidste 10 minutter mod Esbjerg.
Havde nok forventet det enten ville ske i vinters, eller i landsholdspausen mellem runde 26 og 27.

Men Ebbe har selvfølgelig set at truppen så modløse ud, så nok det rigtige at gøre fra deres synspunkt.
Hører også rygter om at Zorninger så lettet ud på pressemødet, så var det jo det rigtige.

Men spændende at se hvad der sker nu.
For fremtidig reference, så jeg kan sige, hva' sagede jeg, og nu jeg er i gang med spådommene.

Efter Zorninger som var en stram træner, vil Brøndby nu med en lidt 'løsere' træner (ja nærmest uanset hvem), vil opleve et kick i 5 kampe og spille fremragende. Medierne og fans på øen begynder at stille spørgsmål om det er miraklet der er kommet, det skulle være sket meget før osv.
Inden holdet falder sammen igen 😉

Og spændende hvor meget de kommer til at skifte i truppen til sommer.
Det havde de nok ikke skrevet ind i strategi 6.4 ;)
Wilczek, Mukthar, Röcker og Jung?
Benzo skrev:
18. feb 2019, 11:02
Jeg må indrømme jeg synes det er helt sort de fyrer ham nu. Enten burde de have holdt ham ud til sommer, eller også skulle de have fyret ham i december. Nu skal de finde en træner der kan overtage en spillertrup der er bygget op efter Zornigers principper, og så lykkedes med det hvor han fejlede.. Det bliver ikke nemt.

At tænke sig, hvis de havde holdt 5 minutter længere i Horsens i Maj, ville de nok være ved at bygge en statue af manden i Brøndby lige nu. Det kan gå hurtigt i fodbold.
Hold da op ja, må man sige.

Carpé diem, memento mori

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Superligaen 18/19

Indlæg af TrueWolfMidt »

Glæder mig til VAR.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... s-frispark

m.fl. Pauls 2 gule og derefter røde var virkelig hård. Dommerstanden skal tydeligvis have hjælp. Himmelråbende at en linjedommer ikke engang kan holde øje om der er offside. Det er stort set det eneste han skal lave.

Peter
Indlæg: 154
Tilmeldt: 13. aug 2018, 21:15

Re: Superligaen 18/19

Indlæg af Peter »

TrueWolfMidt skrev:
25. feb 2019, 16:14
Glæder mig til VAR.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... s-frispark

m.fl. Pauls 2 gule og derefter røde var virkelig hård. Dommerstanden skal tydeligvis have hjælp. Himmelråbende at en linjedommer ikke engang kan holde øje om der er offside. Det er stort set det eneste han skal lave.
Uden at jeg ved det så tror jeg at vi er meget langt fra VAR i superligaen. Koster meget og så skal der være nok dommere af en hvis kvalitet - Tror at det bliver svært at få samtlige klubber til at hive en pose penge op af lommen og jeg føler mig overbevist om at der ikke er nok kvalificerede dommere til den slags :)

Nicolai Kammersgaard
Indlæg: 106
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Superligaen 18/19

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

Det er også omsonst at snakke om VAR når vi ikke har fuldtidsprofessionelle dommere endnu. Sindsygt at klubberne ikke har investeret i det endnu og at dommerne finder sig i at blive svinet hver weekend og så have så dårlige forhold.

Nicolai

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Superligaen 18/19

Indlæg af Vijen »

Nu er Burchardt også kendt for at være en dommer der mangler overblikket og ikke bryder sig om at tale med spillerne. Jeg er rimelig sikker på, at mange andre dommere ikke ville have givet flere af de gule kort.

Proffesionelle dommere tak. Og for min skyld behøver de ikke være danske

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Superligaen 18/19

Indlæg af Saemala »

Vijen skrev:
25. feb 2019, 17:28
Nu er Burchardt også kendt for at være en dommer der mangler overblikket og ikke bryder sig om at tale med spillerne. Jeg er rimelig sikker på, at mange andre dommere ikke ville have givet flere af de gule kort.

Proffesionelle dommere tak. Og for min skyld behøver de ikke være danske
De snakker alligevel engelsk det meste af tiden på banen, så ville heller ikke gøre mig noget, med udenlandske dommere. Det vil dog kræve at man gør dem til fuldtidsdommere, og så kunne man ligeså godt bruge de penge, på at gøre de Danske dommere til fuldtids.
Høvdingen af Herning

uberman
Indlæg: 2
Tilmeldt: 30. aug 2018, 03:37

Re: Superligaen 18/19

Indlæg af uberman »

Vijen skrev:
25. feb 2019, 17:28
Proffesionelle dommere tak. Og for min skyld behøver de ikke være danske
Helt enig, hvis den danske talentpøl ikke kan levere, så må man jo søge udenfor landets grænser efter kvalitet.

Benzo
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. jun 2017, 00:00

Re: Superligaen 18/19

Indlæg af Benzo »

Det var da lige godt satans at Vendsyssel tillader sig at brænde straffe i Parken, de har ikke mange chancer for at få point der, men at score på straffe ville da være en start

FCManiac
Indlæg: 9
Tilmeldt: 9. mar 2014, 10:36

Re: Superligaen 18/19

Indlæg af FCManiac »

Skisme ikke en køn national mark....

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Superligaen 18/19

Indlæg af TrueWolfMidt »

Opondo har lige scoret for Vensyssel imod FCK

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: Superligaen 18/19

Indlæg af tatoo »

Så skulle der ha stået 2-0 til VFF

Benzo
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. jun 2017, 00:00

Re: Superligaen 18/19

Indlæg af Benzo »

Hvis jeg ikke selv så det ville jeg ikke tro på det.. Men der er lang vej endnu

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Superligaen 18/19

Indlæg af Vijen »

Saemala skrev:
25. feb 2019, 19:04
Vijen skrev:
25. feb 2019, 17:28
Nu er Burchardt også kendt for at være en dommer der mangler overblikket og ikke bryder sig om at tale med spillerne. Jeg er rimelig sikker på, at mange andre dommere ikke ville have givet flere af de gule kort.

Proffesionelle dommere tak. Og for min skyld behøver de ikke være danske
De snakker alligevel engelsk det meste af tiden på banen, så ville heller ikke gøre mig noget, med udenlandske dommere. Det vil dog kræve at man gør dem til fuldtidsdommere, og så kunne man ligeså godt bruge de penge, på at gøre de Danske dommere til fuldtids.
Helt enig, hvis de danske dommere er dygtige nok skal de gøres fuldtids. Hvis vi derimod hæver dommerstandarden og kan få fjernet dem som ikke er dygtige nok ved at bruge udenlandske dommer, syntes jeg vi skal gøre dette.

At gøre en dommer som måske ikke helt har psyken til at være fuldtidsdommer, løser ikke problemet. Han vil stadig have sine udfald og mangler.

Besvar