MCH Arena

Om FC Midtjylland og Black Wolves
admin 3
Indlæg: 338
Tilmeldt: 25. maj 2009, 10:48

Re: MCH Arena

Indlæg af admin 3 »

Hvad med at man kunne reservere den samme plads, så skulle man købe/trække sin billet inden for en given periode.

Ellers ville de ryge ud i fritsalg få dage før kampen.


Personlig holdning

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: MCH Arena

Indlæg af Matjavsen »

oros skrev:
3. okt 2021, 15:01
Hold da op.
Jeg kommer aldrig i livet til at købe et sæsonkort - eller noget som helst andet - der er forbundet med repressalier. Det er dog det mest tåbelige.....
Gør det nemt at afsætte pladsen i app'en - med et enkelt klik. Især ville det være godt, at kunne afsætte pladsen til en navngivet fan uden at skulle igennem det nuværende, omstændelige system.
Og så må jeg ærlig talt efterlyse en lidt større forståelse for, at vi er forskellige steder i livet og derfor har forskellige udfordringer.
I øvrigt skal jeg ikke "have noget" for at frigive min plads. Det skal bare være nemt.

Det er i forvejen meget nemt at konvertere sit sæsonkort til en billet og sende den.

Men de måtte gerne lave en løsning i app'en

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: MCH Arena

Indlæg af Acebone »

oros skrev:
3. okt 2021, 15:01
Og så må jeg ærlig talt efterlyse en lidt større forståelse for, at vi er forskellige steder i livet og derfor har forskellige udfordringer.
I øvrigt skal jeg ikke "have noget" for at frigive min plads. Det skal bare være nemt.
Nu er det bare strøtanker for at få en debat i gang. :) Jeg synes, der er kommet nogle gode forslag, og jeg er da også større tilhænger af guleroden end pisken. En voucher til en fadøl/sodavand for at videregive sin billet er da en fin idé.

Jeg har om nogen fuld forståelse for, at det ikke kan hænge sammen for alle at komme til alle kampe - netop derfor har jeg ikke sæsonkort selv. Men de der 27%, der var udgangspunktet for debatten, dem skal vi da have gjort noget ved, hvis vi skal rykke noget på stadionoplevelsen.

I dag har vi udsolgt men ender "kun" lige over 10.000 på stadion. Det er da væsentligt at optimere på.

Due
Indlæg: 166
Tilmeldt: 1. jul 2017, 14:57

Re: MCH Arena

Indlæg af Due »

Acebone skrev:
3. okt 2021, 19:31
oros skrev:
3. okt 2021, 15:01
Og så må jeg ærlig talt efterlyse en lidt større forståelse for, at vi er forskellige steder i livet og derfor har forskellige udfordringer.
I øvrigt skal jeg ikke "have noget" for at frigive min plads. Det skal bare være nemt.
Nu er det bare strøtanker for at få en debat i gang. :) Jeg synes, der er kommet nogle gode forslag, og jeg er da også større tilhænger af guleroden end pisken. En voucher til en fadøl/sodavand for at videregive sin billet er da en fin idé.

Jeg har om nogen fuld forståelse for, at det ikke kan hænge sammen for alle at komme til alle kampe - netop derfor har jeg ikke sæsonkort selv. Men de der 27%, der var udgangspunktet for debatten, dem skal vi da have gjort noget ved, hvis vi skal rykke noget på stadionoplevelsen.

I dag har vi udsolgt men ender "kun" lige over 10.000 på stadion. Det er da væsentligt at optimere på.
Men Etoro tribunen er vel ikke sæsonkort? For der var der godt nok mange tomme sæder idag? Bliver den ikke ofte brugt til inviterede af FCM, såsom samarbejdsklubber osv? Så der har FCM også en del at få optimere på det område, hvis de melder udsolgt på en tribune som bliver brugt til disse events

oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: MCH Arena

Indlæg af oros »

Hvis man gerne vil have sæsonkortholdere til at frigive ikke-benyttede pladser, så er det nok sæsonkortholderne og FCMs billetkontor i fællesskab, der skal finde løsningen.
Det er i hvert fald ikke dem, der hyler, når der ikke er billeetter til de enkelte, udvalgte kampe, de gider dukke op til. Mit sæsonkort sikrer også indtægten til de sure fredagskampe mod feks. SE.
Løsningen på den lange bane er en udvidelse af stadion.

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: MCH Arena

Indlæg af Saemala »

Hvis vi fraregner første hjemmekamp, som stadig var underlagt coronarestriktioner, så snitter vi 8.600 i ligaen. 5 hjemmekampe tilbage i grundspillet, hvor det formodentligt kun er Sønderjyske, som ikke kommer til at ende på over 10.000. (Sønderjyske, Aab, VFF, FCK & BIF)

Vi har en meget realistisk mulighed, for at runde de 9.000 i snit, og dermed slå vores egen rekord. Vi har snittet 8900 et par gange i årene lige efter SAS Arena blev bygget, som det højeste.
Høvdingen af Herning

oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: MCH Arena

Indlæg af oros »

Saemala skrev:
4. okt 2021, 15:51
Hvis vi fraregner første hjemmekamp, som stadig var underlagt coronarestriktioner, så snitter vi 8.600 i ligaen. 5 hjemmekampe tilbage i grundspillet, hvor det formodentligt kun er Sønderjyske, som ikke kommer til at ende på over 10.000. (Sønderjyske, Aab, VFF, FCK & BIF)

Vi har en meget realistisk mulighed, for at runde de 9.000 i snit, og dermed slå vores egen rekord. Vi har snittet 8900 et par gange i årene lige efter SAS Arena blev bygget, som det højeste.
Hvis du får ret i den forudsigelse, er det netop også nu, stadion skal udbygges.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: MCH Arena

Indlæg af Acebone »

oros skrev:
4. okt 2021, 15:33
Hvis man gerne vil have sæsonkortholdere til at frigive ikke-benyttede pladser, så er det nok sæsonkortholderne og FCMs billetkontor i fællesskab, der skal finde løsningen.
Det er i hvert fald ikke dem, der hyler, når der ikke er billeetter til de enkelte, udvalgte kampe, de gider dukke op til. Mit sæsonkort sikrer også indtægten til de sure fredagskampe mod feks. SE.
Løsningen på den lange bane er en udvidelse af stadion.
Hvem er det, du mener, der hyler, oros?

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: MCH Arena

Indlæg af Danand123 »

Acebone skrev:
4. okt 2021, 16:22
oros skrev:
4. okt 2021, 15:33
Hvis man gerne vil have sæsonkortholdere til at frigive ikke-benyttede pladser, så er det nok sæsonkortholderne og FCMs billetkontor i fællesskab, der skal finde løsningen.
Det er i hvert fald ikke dem, der hyler, når der ikke er billeetter til de enkelte, udvalgte kampe, de gider dukke op til. Mit sæsonkort sikrer også indtægten til de sure fredagskampe mod feks. SE.
Løsningen på den lange bane er en udvidelse af stadion.
Hvem er det, du mener, der hyler, oros?
Fredag er faktisk ikke den værste dag, som jeg oplever det. Mange er lige gået på weekend og skal ikke tidligt op dagen efter. Derudover er mange unge på stadion om fredagen. Søndag kl. 14.00 ser jeg som et værre tidspunkt... bl.a. er der mange, der selv spiller ude i klubberne. Og spiller fx. som barn i Thisted kl. 11.00 søndag, så når man ikke til Herning kl. 14.00.

Due
Indlæg: 166
Tilmeldt: 1. jul 2017, 14:57

Re: MCH Arena

Indlæg af Due »

Er der nogen der har indsigt i tidsplanen for udvidelse af hovedtribunen? Eller om hvorlangt de er i planen? Kunne godt snart tænke mig at se nogen tegninger over hvordan det kommer til at se ud?
Er godt nok spændt på om de nogenlunde kan få det integreret i det nuværende stadion. Men de skal selvfølgelig også tænke fremad, i forhold til at få det til at passe med en eventuelt udvidelse af de andre tribuner en gang i fremtiden.

Og hvad med fan området? Blev på et tidspunkt, snakket om at området mellem Boxen og MCH skulle undersøges som en mulighede.

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: MCH Arena

Indlæg af Matjavsen »

Due skrev:
7. okt 2021, 08:50
Er der nogen der har indsigt i tidsplanen for udvidelse af hovedtribunen? Eller om hvorlangt de er i planen? Kunne godt snart tænke mig at se nogen tegninger over hvordan det kommer til at se ud?
Er godt nok spændt på om de nogenlunde kan få det integreret i det nuværende stadion. Men de skal selvfølgelig også tænke fremad, i forhold til at få det til at passe med en eventuelt udvidelse af de andre tribuner en gang i fremtiden.

Og hvad med fan området? Blev på et tidspunkt, snakket om at området mellem Boxen og MCH skulle undersøges som en mulighede.
De ting er en del af 2025 planen.

Mener de snakkede om at fan zonen kunne stå færdig sommeren 23

Du kan se tegninger her: https://www.youtube.com/watch?v=LDtRvrb4CwI

Due
Indlæg: 166
Tilmeldt: 1. jul 2017, 14:57

Re: MCH Arena

Indlæg af Due »

Matjavsen skrev:
7. okt 2021, 09:11
Due skrev:
7. okt 2021, 08:50
Er der nogen der har indsigt i tidsplanen for udvidelse af hovedtribunen? Eller om hvorlangt de er i planen? Kunne godt snart tænke mig at se nogen tegninger over hvordan det kommer til at se ud?
Er godt nok spændt på om de nogenlunde kan få det integreret i det nuværende stadion. Men de skal selvfølgelig også tænke fremad, i forhold til at få det til at passe med en eventuelt udvidelse af de andre tribuner en gang i fremtiden.

Og hvad med fan området? Blev på et tidspunkt, snakket om at området mellem Boxen og MCH skulle undersøges som en mulighede.
De ting er en del af 2025 planen.

Mener de snakkede om at fan zonen kunne stå færdig sommeren 23

Du kan se tegninger her: https://www.youtube.com/watch?v=LDtRvrb4CwI
Det er jeg helt med på at det er 2025 planen. ;)

Det jeg efterspørger er, om der er nyt i forhold til tidsplanen af udbygningen. Og om de er kommet så langt at der ligger nogen færdige tegninger af hovedtribunen. Det de vidste til mødet om Vision 2025, var ideoplæg og skitse. Det jeg efterspørger er de mere færdige plantegninger og hvordan hovedtribunen kommer til at se ud udvendig. Altså inde fra banen.

Ligeledes om de har besluttet om fan zonen skal ligge mellem Boxen og MCH arena, eller de holder ved de første tanker om bag ved CC. Der var et interview med Jacob ( tror jeg det var) hvor han sagde de skulle undersøge området ved Boxen.

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: MCH Arena

Indlæg af MFKM »

Nu har vi allerede udsolgt på vores afsnit til en “ligegyldig” superligakamp mod Sønderjyske, søndag i efterårsferien hvor United - Liverpool spiller samtidig.

Klubben er simpelthen nødt til straks at finde en løsning der får udnyttelsesprocenten op, så vi ikke står med under 9.500 på søndag.

Diebesten
Indlæg: 262
Tilmeldt: 19. jun 2018, 11:45

Re: MCH Arena

Indlæg af Diebesten »

MFKM skrev:
19. okt 2021, 20:30
Nu har vi allerede udsolgt på vores afsnit til en “ligegyldig” superligakamp mod Sønderjyske, søndag i efterårsferien hvor United - Liverpool spiller samtidig.

Klubben er simpelthen nødt til straks at finde en løsning der får udnyttelsesprocenten op, så vi ikke står med under 9.500 på søndag.
Det har du ret i - lidt af et luksusproblem. Jeg synes, at der har været en stigende tendens til, at vores kapacitet bliver mere og mere fyldt op - også i god tid (pånær Ludogoretz kampen). Ligenu har vi et snit, der hedder 7.971. (den første kamp med OB inkluderet under corona tiltag). Trækker vi denne kamp fra, så snitter vi 8586 pr kamp. Og her er det altså modstandere som Vejle, Silkeborg, FCN, Randers og AGF. Vi har altså ikke spillet mod FCK eller BIF på hjemmebane endnu, hvor jeg forventer et tilskuertal på mindst 10.000. Kan vi hive mindst 10.000 på lægterne mod Sønderjyske, så må Preben snart ringe til arena arkitekten, og bede ham om at lave en plan for hele stadion. Det er tidligt at lave en bedømmelse, men baseret på modstanderne og at slutspillet mangler samt de "sexede BIF og FCK" kampe indgår i ligningen, så ser det lovende ud.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: MCH Arena

Indlæg af Danand123 »

Diebesten skrev:
19. okt 2021, 23:10
MFKM skrev:
19. okt 2021, 20:30
Nu har vi allerede udsolgt på vores afsnit til en “ligegyldig” superligakamp mod Sønderjyske, søndag i efterårsferien hvor United - Liverpool spiller samtidig.

Klubben er simpelthen nødt til straks at finde en løsning der får udnyttelsesprocenten op, så vi ikke står med under 9.500 på søndag.
Det har du ret i - lidt af et luksusproblem. Jeg synes, at der har været en stigende tendens til, at vores kapacitet bliver mere og mere fyldt op - også i god tid (pånær Ludogoretz kampen). Ligenu har vi et snit, der hedder 7.971. (den første kamp med OB inkluderet under corona tiltag). Trækker vi denne kamp fra, så snitter vi 8586 pr kamp. Og her er det altså modstandere som Vejle, Silkeborg, FCN, Randers og AGF. Vi har altså ikke spillet mod FCK eller BIF på hjemmebane endnu, hvor jeg forventer et tilskuertal på mindst 10.000. Kan vi hive mindst 10.000 på lægterne mod Sønderjyske, så må Preben snart ringe til arena arkitekten, og bede ham om at lave en plan for hele stadion. Det er tidligt at lave en bedømmelse, men baseret på modstanderne og at slutspillet mangler samt de "sexede BIF og FCK" kampe indgår i ligningen, så ser det lovende ud.
Masser af gratis-billetter i omløb fra skolefodbolden i Skjern. Alle deltagere fik en billet, som kun kunne anvendes mod Randers og SE. Så mon ikke, de bliver udnyttet den sidste dag i efterårsferien.

Besvar