Trænerstaben

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Trænerstaben

Indlæg af Steffen am »

Den her er lidt sjov,
FCM, Horsens og Liverpool deler nu træner.

https://www.telegraph.co.uk/football/20 ... liverpool/

Benzo
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. jun 2017, 00:00

Re: Trænerstaben

Indlæg af Benzo »

Brian Priske forlænger til 2022, kommer lidt bag på mig med tanke på at han har luftet tanker om en større udfordring når han får sin P-Licens (mener det er P-Licens han er i gang med, men ikke 100%).

https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/br ... er-aftalen

Nicolai Kammersgaard
Indlæg: 106
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Trænerstaben

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

Dejligt med endnu en forlængelse i trænerteamet. Hvor lang et butgereits kontrakt?

Nicolai

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: Trænerstaben

Indlæg af henker »

Benzo skrev:
18. apr 2019, 13:22
Brian Priske forlænger til 2022, kommer lidt bag på mig med tanke på at han har luftet tanker om en større udfordring når han får sin P-Licens (mener det er P-Licens han er i gang med, men ikke 100%).

https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/br ... er-aftalen
Hvad med KA hvilket licens har han?

Benzo
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. jun 2017, 00:00

Re: Trænerstaben

Indlæg af Benzo »

Det ved jeg ikke. Men formentlig den højeste, ellers skulle han have dispensation for at være træner for os.

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: Trænerstaben

Indlæg af henker »

Benzo skrev:
18. apr 2019, 19:18
Det ved jeg ikke. Men formentlig den højeste, ellers skulle han have dispensation for at være træner for os.
Ok. Jeg er faktisk meget chokeret over hans niveau.. Det havde jeg faktisk ikke forvente.. Rigtig skuffende

mnm123
Indlæg: 872
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:56

Re: Trænerstaben

Indlæg af mnm123 »

henker skrev:
18. apr 2019, 20:08
Benzo skrev:
18. apr 2019, 19:18
Det ved jeg ikke. Men formentlig den højeste, ellers skulle han have dispensation for at være træner for os.
Ok. Jeg er faktisk meget chokeret over hans niveau.. Det havde jeg faktisk ikke forvente.. Rigtig skuffende
Fortæl lige hvad du er chokeret over. Hans mandskabspleje eller taktiske evner eller andet?

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: Trænerstaben

Indlæg af henker »

Det hele..
Måske har jeg bare ikke fulgt nøjeregnende med. Men det viser sig at flere og flere er utilfreds med ham. Og jeg begynder nu også at tvivl på hans erfaring. Eller hans niveau til superligaen og kommende europæiske turnering.. Tror jeg ærlig talt at KA opfylder ikke... Hvilket er rigtig skuffende. Det startede rigtig godt det med flad levering.. Og nu virker det ligesom at vi falder tilbage til Thorups koncept med ustabil forsvar og langebold.. Hvilket medføre mange fiasko periode på den sidste.

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: Trænerstaben

Indlæg af henker »

henker skrev:
18. apr 2019, 20:45
Det hele..
Måske har jeg bare ikke fulgt nøjeregnende med. Men det viser sig at flere og flere er utilfreds med ham. Og jeg begynder nu også at tvivl på hans erfaring. Eller hans niveau til superligaen og kommende europæiske turnering.. Tror jeg ærlig talt at KA opfylder ikke... Hvilket er rigtig skuffende. Det startede rigtig godt det med flad levering.. Og nu virker det ligesom at vi falder tilbage til Thorups koncept med ustabil forsvar og langebold.. Hvilket medføre mange fiasko periode på den sidste.
Savner en højere internationale erfaring træne.. Som hjemland, virker perfekt til os. Og jeg har stærke tro på at fc Nordsjællands koncep vil give kæmpe succes i fc midtjylland.. Da det med idag har fc midtjylland afslører åbent omkring den med hvad vi er dygtige til at tabe bold og forærer langebold til andet hold. Vi er rigtig mega dårlig til dødbolde nu for tiden og forsvarfront er sårbare overfor huller i wingback samtidig har vi tre boldspillende midtforsvar.. Hvilket er meget dårlig komplikation.. Føj for da!!

mnm123
Indlæg: 872
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:56

Re: Trænerstaben

Indlæg af mnm123 »

Du mener en træner fyring vil af hjælpe de problemer du remser op i dit indlæg Henker. Besvar ønskes da du ofte ikke besvar på alt det du kaster rundt her indr

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: Trænerstaben

Indlæg af henker »

mnm123 skrev:
19. apr 2019, 12:35
Du mener en træner fyring vil af hjælpe de problemer du remser op i dit indlæg Henker. Besvar ønskes da du ofte ikke besvar på alt det du kaster rundt her indr
[/quo

har jeg sagt at jeg vil have ham fyring?!? Jeg påpeger blot bestyrelsens valg er måske ikke så genialt..

mnm123
Indlæg: 872
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:56

Re: Trænerstaben

Indlæg af mnm123 »

henker skrev:
20. apr 2019, 12:43
mnm123 skrev:
19. apr 2019, 12:35
Du mener en træner fyring vil af hjælpe de problemer du remser op i dit indlæg Henker. Besvar ønskes da du ofte ikke besvar på alt det du kaster rundt her indr
[/quo

har jeg sagt at jeg vil have ham fyring?!? Jeg påpeger blot bestyrelsens valg er måske ikke så genialt..
I dit indlæg 18 april skriver du at du ønsker en international træner, hvad betyder det så for Ka har ko ingen erfaring i dette

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: Trænerstaben

Indlæg af henker »

mnm123 skrev:
20. apr 2019, 21:50
henker skrev:
20. apr 2019, 12:43
mnm123 skrev:
19. apr 2019, 12:35
Du mener en træner fyring vil af hjælpe de problemer du remser op i dit indlæg Henker. Besvar ønskes da du ofte ikke besvar på alt det du kaster rundt her indr
[/quo

har jeg sagt at jeg vil have ham fyring?!? Jeg påpeger blot bestyrelsens valg er måske ikke så genialt..
I dit indlæg 18 april skriver du at du ønsker en international træner, hvad betyder det så for Ka har ko ingen erfaring i dette
Ja præcis det ønsker jo også alle den samme for de store klubber skal jo følge med op i top i tablen. Og jeg tvivler stærkt på om KA er den mand med internationale erfaring. For vi skal til europæiske turnering til næste sæson.. ! Spørgsmål om KA er den rette mand?? Jeg kan godt lide hans koncept.. Men synes at det virker svag...

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: Trænerstaben

Indlæg af THenry »

Hørte en ganske glimrende podcast om strategi og ledelse i fodbold med Mads Davidsen. http://www.mediano.nu/oversigt/2019/4/1 ... t-quickfix
https://twitter.com/MadsRDavidsen/statu ... 5616960512

Synes faktisk han har en rigtig god pointe ift. valg af trænere, og at mange klubber ofte giver (udenlandske) trænere for stor magt, når de henter dem (og deres stab, spilfilosofi og rekruttering af spillere til netop denne stil) ind. Man overdrager ”nøglerne til klubben til dem”, og hvis man ender med at fyre dem efter halvlandet år uden resultater, så kan klubben starte forfra…Lige nu er Brøndby et meget klart eksempel på dette (AGF har også i mange år døjet med at hente forskellige træner ind og give dem alt stor magt, inden de har sparket dem ud, og hentet et nyt "navn" og ny spilfilosofi ind med ham). Jeg er i øvrigt meget spændt på, hvilken vej Brøndby går næste gang ift. trænervalg.

Det kan godt være, at Kenneth Andersen ikke har et anerkendt ”navn”, men synes faktisk flere af klubbens centrale valg de senere år giver mere og mere mening, efter jeg hørte nogle af perspektiverne fra Davidsen. Det er klart et lyt værd. Han har også interessante perspektiver på vores spillestil ift. europæisk succes.

mnm123
Indlæg: 872
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:56

Re: Trænerstaben

Indlæg af mnm123 »

henker skrev:
21. apr 2019, 08:59
mnm123 skrev:
20. apr 2019, 21:50
henker skrev:
20. apr 2019, 12:43


I dit indlæg 18 april skriver du at du ønsker en international træner, hvad betyder det så for Ka har ko ingen erfaring i dette
Ja præcis det ønsker jo også alle den samme for de store klubber skal jo følge med op i top i tablen. Og jeg tvivler stærkt på om KA er den mand med internationale erfaring. For vi skal til europæiske turnering til næste sæson.. ! Spørgsmål om KA er den rette mand?? Jeg kan godt lide hans koncept.. Men synes at det virker svag...
Hans koncept langt hen ad vejen var det som bragte guldet sidste sæson

Besvar