Trænerstaben

Om FC Midtjylland og Black Wolves
AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: Trænerstaben

Indlæg af AltidFCM »

Hvis folk undrer sig over et nyt ansigt på bænken i dag - og med god grund, da der ikke er blevet meldt noget ud om det, af hvad jeg kan se - så er det en tidligere fransk-mexicansk angriber med utroligt mange kampe og mål i Mexico. 38-årige Rodrigo Prieto ligner en ny træner omkring førsteholdet - måske en afløser for Duncan som angrebstræner?

https://twitter.com/rodriprieto11/statu ... 4934279169

https://www.transfermarkt.com/rodrigo-p ... eler/59885

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Trænerstaben

Indlæg af Steffen am »

Tak for det, undrede mig også.

Hvordan nåede du frem til det?

Men mon ikke det er som dødboldstræner, så det nærmere er en erstatning af ham der røg til Premier League.

Han hjalp bl.a. en indskifter. Kan selvfølgelig også være til afslutninger, men mon ikke det var til dødbolde

tubbe93
Indlæg: 498
Tilmeldt: 2. jun 2009, 14:43

Re: Trænerstaben

Indlæg af tubbe93 »

Steffen am skrev:
19. sep 2021, 22:58
Tak for det, undrede mig også.

Hvordan nåede du frem til det?

Men mon ikke det er som dødboldstræner, så det nærmere er en erstatning af ham der røg til Premier League.

Han hjalp bl.a. en indskifter. Kan selvfølgelig også være til afslutninger, men mon ikke det var til dødbolde
Det lagde jeg også mærke til ved indskiftningen af Charles. Jeg så det mere som, at han tolkede for Bo og KBB.
FCM!
FCM!
FCM!

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Trænerstaben

Indlæg af Steffen am »

tubbe93 skrev:
19. sep 2021, 23:49
Steffen am skrev:
19. sep 2021, 22:58
Tak for det, undrede mig også.

Hvordan nåede du frem til det?

Men mon ikke det er som dødboldstræner, så det nærmere er en erstatning af ham der røg til Premier League.

Han hjalp bl.a. en indskifter. Kan selvfølgelig også være til afslutninger, men mon ikke det var til dødbolde
Det lagde jeg også mærke til ved indskiftningen af Charles. Jeg så det mere som, at han tolkede for Bo og KBB.
Når ja, kunne selvfølgelig også give mening. Selvom der ville være noget ret fedt i at have ansat en Fransk-Mexikaner for at oversætte fra Dansk/Engelsk til Portugisisk.

Besvar