Ny trøje

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
JEP
Indlæg: 96
Tilmeldt: 6. dec 2016, 13:22

Re: Ny trøje

Indlæg af JEP »

CasperA skrev:Hvad er grunden til, at vi spillede i den røde trøje i dag, når det er udebanetrøjen?
90 minutters reklame for en ny trøje vi ellers ikke ville se så ofte, da den sorte trøje normalt kan bruges mod alle andre klubber på udebane.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sandor Clegane aka The Hound: "Fuck the King!" :evil:

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: Ny trøje

Indlæg af SimonH »

JEP skrev:
13. jul 2019, 11:54
CasperA skrev:Hvad er grunden til, at vi spillede i den røde trøje i dag, når det er udebanetrøjen?
90 minutters reklame for en ny trøje vi ellers ikke ville se så ofte, da den sorte trøje normalt kan bruges mod alle andre klubber på udebane.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi er en af de klubber der altid bruger vores udebanetrøje, selvom at vores hjemmebanetrøje kunne have været brugt

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Ny trøje

Indlæg af Steffen am »

Vi er sikker på 3. trøjen er lilla eller "lyng"?

Ifølge webshoppen står der blå? Men ser frem til at se den i virkeligheden.

Kunne ellers godt lide lyng som 2. trøje og rød som 3.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Ny trøje

Indlæg af Acebone »

Det er en på reddit, som er i gang med at lave nyfortolkninger af alle hjemmebanetrøjerne i Superligaen. Det ville godt nok være fedt, hvis vores så halvt så godt ud som den.

https://www.reddit.com/r/Superligaen/co ... dtjylland/

Jeg drømmer om, at vi engang kun ser én sponsor på trøjen i stedet for lige at snige JBS og Hessel ind rundt omkring. Der er altså lidt mere storklub over kun at have én.

Noget som den der ville sælge rigtig godt, tror jeg.

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: Ny trøje

Indlæg af henker »

Acebone skrev:
31. jul 2019, 15:44
Det er en på reddit, som er i gang med at lave nyfortolkninger af alle hjemmebanetrøjerne i Superligaen. Det ville godt nok være fedt, hvis vores så halvt så godt ud som den.

https://www.reddit.com/r/Superligaen/co ... dtjylland/

Jeg drømmer om, at vi engang kun ser én sponsor på trøjen i stedet for lige at snige JBS og Hessel ind rundt omkring. Der er altså lidt mere storklub over kun at have én.

Noget som den der ville sælge rigtig godt, tror jeg.
den ser cool ud - men efter min mening er den lidt for meget rød i den.

er der noget link som man kan vælge at former en tøjre?

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Ny trøje

Indlæg af Steffen am »

Acebone skrev:
31. jul 2019, 15:44
Det er en på reddit, som er i gang med at lave nyfortolkninger af alle hjemmebanetrøjerne i Superligaen. Det ville godt nok være fedt, hvis vores så halvt så godt ud som den.

https://www.reddit.com/r/Superligaen/co ... dtjylland/

Jeg drømmer om, at vi engang kun ser én sponsor på trøjen i stedet for lige at snige JBS og Hessel ind rundt omkring. Der er altså lidt mere storklub over kun at have én.

Noget som den der ville sælge rigtig godt, tror jeg.
Enig i at den er fed. Der er ikke meget farvespil i vores nuværende trøjer.

I forhold til sponsor synes jeg ikke det er så slemt, sålægønge det blot er med en hovedsponser, JBS som sekundær og så Nike logoet.

Men du kan glæde dig over Europa kampene så, gid de må blive mange,
Der er det kun tilladt med en sponsor.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Ny trøje

Indlæg af Acebone »

Steffen am skrev:
31. jul 2019, 17:21
Enig i at den er fed. Der er ikke meget farvespil i vores nuværende trøjer.

I forhold til sponsor synes jeg ikke det er så slemt, sålægønge det blot er med en hovedsponser, JBS som sekundær og så Nike logoet.

Men du kan glæde dig over Europa kampene så, gid de må blive mange,
Der er det kun tilladt med en sponsor.
Nej, vores nuværende trøje er sgu ret kedelig. Savner virkelig noget rødt.

Kan også til nød leve med JBS, selvom den bringer ubalance i designet. Hessel-reklamen ønsker jeg langt væk; den er så grim og malplaceret.

Og ja, længe leve Europa-trøjerne.

Brugeravatar
Straarup
Indlæg: 101
Tilmeldt: 7. okt 2017, 10:36
Kontakt:

Re: Ny trøje

Indlæg af Straarup »

henker skrev:
11. jul 2019, 11:53
Tredje tøj er stadigvæk lyngfarve. Men bare markere.. Flot farve..

Hjemmebane tøjet skulle være lidt mere rød eller hvid i..

Det samme med udebane tøjet.. Synes at den mangler lidt mere noget dybe..

Dog er fcm's 3 tøjet rigtig fedt!!
Forkert.

3 trøjen er nu blevet blå, hvor den før var rød. Det var vores Europa trøje.

2 trøjen er nu blevet rød, hvor den før var lyngfarvet. Det er vores udebanetrøje.

1 trøjen/hjemmebanetrøjen er den samme som sidste sæson.

Umiddelbart synes jeg den røde er fed, men jeg er super ærgerlig over at vi - sikkert af økonomiske årsager, vælger en standard vare hos Nike. Som andre nævner spiller Nordsjælland på hjemmebane i præcis samme trøje, som vores nye udebanetrøje, øv!

Tanken om at lyngfarven er droppet synes jeg er ærgerlig. Om den var køn ved jeg ikke, men man havde en historie at binde den op på, en historie vi åbenbart allerede skrotter nu?
// Straarup :fcmwolf:

Due
Indlæg: 166
Tilmeldt: 1. jul 2017, 14:57

Re: Ny trøje

Indlæg af Due »

Straarup skrev:
1. aug 2019, 13:11
henker skrev:
11. jul 2019, 11:53
Tredje tøj er stadigvæk lyngfarve. Men bare markere.. Flot farve..

Hjemmebane tøjet skulle være lidt mere rød eller hvid i..

Det samme med udebane tøjet.. Synes at den mangler lidt mere noget dybe..

Dog er fcm's 3 tøjet rigtig fedt!!
Forkert.

3 trøjen er nu blevet blå, hvor den før var rød. Det var vores Europa trøje.

2 trøjen er nu blevet rød, hvor den før var lyngfarvet. Det er vores udebanetrøje.

1 trøjen/hjemmebanetrøjen er den samme som sidste sæson.

Umiddelbart synes jeg den røde er fed, men jeg er super ærgerlig over at vi - sikkert af økonomiske årsager, vælger en standard vare hos Nike. Som andre nævner spiller Nordsjælland på hjemmebane i præcis samme trøje, som vores nye udebanetrøje, øv!

Tanken om at lyngfarven er droppet synes jeg er ærgerlig. Om den var køn ved jeg ikke, men man havde en historie at binde den op på, en historie vi åbenbart allerede skrotter nu?
Meget enig.

Og nu bliver jeg nok upopulær :)

Men jeg gad godt at man gennemførte historien om Heden. De sidste år er medierne og os selv ( Hedensdrenge) fokuseret meget på at klubben kommer fra Heden.

Jeg ved godt vi er sorte og røde. Men jeg synes det kunne været fedt at gennemføre brandet med Heden. Og derved klubben skiftede farve til den lyngfarvede.

Det jeg misunder f.eks FCK og Brøndby er at de er meget synlig på stadion med publikum og deres farver. Vi er så neutrale med vores sorte, at stadion ser så kedelig ud. Og når vi er på udebane syner vi heller ikke så meget i de mørke farver.

Dette ville den lyngfarvede lave om på. :D

Bare en lille urealistisk tanke. ;)

admin 3
Indlæg: 338
Tilmeldt: 25. maj 2009, 10:48

Re: Ny trøje

Indlæg af admin 3 »

Due skrev:
1. aug 2019, 14:35
Straarup skrev:
1. aug 2019, 13:11
henker skrev:
11. jul 2019, 11:53
Tredje tøj er stadigvæk lyngfarve. Men bare markere.. Flot farve..

Hjemmebane tøjet skulle være lidt mere rød eller hvid i..

Det samme med udebane tøjet.. Synes at den mangler lidt mere noget dybe..

Dog er fcm's 3 tøjet rigtig fedt!!
Forkert.

3 trøjen er nu blevet blå, hvor den før var rød. Det var vores Europa trøje.

2 trøjen er nu blevet rød, hvor den før var lyngfarvet. Det er vores udebanetrøje.

1 trøjen/hjemmebanetrøjen er den samme som sidste sæson.

Umiddelbart synes jeg den røde er fed, men jeg er super ærgerlig over at vi - sikkert af økonomiske årsager, vælger en standard vare hos Nike. Som andre nævner spiller Nordsjælland på hjemmebane i præcis samme trøje, som vores nye udebanetrøje, øv!

Tanken om at lyngfarven er droppet synes jeg er ærgerlig. Om den var køn ved jeg ikke, men man havde en historie at binde den op på, en historie vi åbenbart allerede skrotter nu?
Meget enig.

Og nu bliver jeg nok upopulær :)

Men jeg gad godt at man gennemførte historien om Heden. De sidste år er medierne og os selv ( Hedensdrenge) fokuseret meget på at klubben kommer fra Heden.

Jeg ved godt vi er sorte og røde. Men jeg synes det kunne været fedt at gennemføre brandet med Heden. Og derved klubben skiftede farve til den lyngfarvede.

Det jeg misunder f.eks FCK og Brøndby er at de er meget synlig på stadion med publikum og deres farver. Vi er så neutrale med vores sorte, at stadion ser så kedelig ud. Og når vi er på udebane syner vi heller ikke så meget i de mørke farver.

Dette ville den lyngfarvede lave om på. :D

Bare en lille urealistisk tanke. ;)
Jeg har selv tænkt samme tanke, og har samme ønske.

Jeg synes tilgengæld at lyng/lilla er en fed farve.


Personlig holdning

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Ny trøje

Indlæg af Acebone »

Due skrev:
1. aug 2019, 14:35
Meget enig.

Og nu bliver jeg nok upopulær :)

Men jeg gad godt at man gennemførte historien om Heden. De sidste år er medierne og os selv ( Hedensdrenge) fokuseret meget på at klubben kommer fra Heden.

Jeg ved godt vi er sorte og røde. Men jeg synes det kunne været fedt at gennemføre brandet med Heden. Og derved klubben skiftede farve til den lyngfarvede.

Det jeg misunder f.eks FCK og Brøndby er at de er meget synlig på stadion med publikum og deres farver. Vi er så neutrale med vores sorte, at stadion ser så kedelig ud. Og når vi er på udebane syner vi heller ikke så meget i de mørke farver.

Dette ville den lyngfarvede lave om på. :D

Bare en lille urealistisk tanke. ;)
Jeg ville godt nok være meget ked af at lægge sort og rød væk. Jeg synes, det er den flotteste farvekombination i Superligaen.

Jeg kan til gengæld godt følge dig i, at sort ikke giver meget spræl på tribunerne. Derfor ville jeg også ønske, vores hjemmetrøje var meget mere rød.

På udebane burde vi fortsætte med lyngfarven, da der er bygget en historie om den. Jeg synes, det er underligt, at vi har skiftet den ud. Og så skulle vi på tribunerne være bedre til at bruge den lilla farve til aways. Den lilla mur i Viborg, hvor vi vandt 3-2 med to kasser af Jeppe Curth, står meget tydeligt i hukommelsen. Det virkede super godt.

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: Ny trøje

Indlæg af henker »

Acebone skrev:
2. aug 2019, 12:22
Jeg kan til gengæld godt følge dig i, at sort ikke giver meget spræl på tribunerne. Derfor ville jeg også ønske, vores hjemmetrøje var meget mere rød.

[/quote]

hvorfor vil du have meget mere rød?

jeg vil hellere have hjemmebanes tøjre skal være sorte og rød i den.

og udebanes tøjre skal være rød med mere sort i den.

tredje tøjre skal være Lynge… ligesom hvis man kniber med modstanders farve så kan vi altid bruge Lynge…

disse tre tøjre vil jeg også gerne se benytte i europæiske turningen..

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Ny trøje

Indlæg af Ravnen »

Vi har spillet i sort i 20 år nu, det skal vi fortsætte med, det er en farve der skiller sig ud i forhold til de andre danske klubber. Men ja, på tribunen kan det godt se lidt kedeligt ud, derfor ville jeg også gerne at der var mere rødt med som nogle af de gamle trøjer.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Ny trøje

Indlæg af Acebone »

henker skrev:
2. aug 2019, 13:31
hvorfor vil du have meget mere rød?
Det har jeg allerede forklaret. For at gøre trøjen mere synlig på tribunerne.

Vi havde på et tidspunkt en Puma-trøje med vandrette striber a la Flamengo. Det kan sagtens gøres flottere end den, men det fede ved den var, at den havde masser af rød og var mere genkendelig på lang afstand (og i tv).

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: Ny trøje

Indlæg af henker »

Acebone skrev:
2. aug 2019, 19:07
henker skrev:
2. aug 2019, 13:31
hvorfor vil du have meget mere rød?
Det har jeg allerede forklaret. For at gøre trøjen mere synlig på tribunerne.

Vi havde på et tidspunkt en Puma-trøje med vandrette striber a la Flamengo. Det kan sagtens gøres flottere end den, men det fede ved den var, at den havde masser af rød og var mere genkendelig på lang afstand (og i tv).
Du kan jo altid putte en (look like one) 😂

Besvar