Ny trøje

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
DenStolteJyde
Indlæg: 880
Tilmeldt: 7. mar 2011, 00:18

Re: Ny trøje

Indlæg af DenStolteJyde »

Mikael Lyk Madsen skrev:
3. aug 2020, 19:26

Kan se Jacob Jørgensen på twitter mener, at vores nye trøje efter hans mening bliver den fedeste i Superligaens historie (alle klubber). Jeg tænker han kommer til at stå meget alene med den holdning. Så længe man beholder der 2. sponsorer på fronten kan den være nok så fed, det er bare ikke meget storhold over det. Jeg kan selvfølglig blive positivt overrasket, men mon ikke det går som det plejer her på egnen i det spørgsmål: penge vil altid slå æstetik.
Tjaeh, rent personligt har jeg aldrig været generet af jbs på fronten af trøjen. Det sagt så er "den fedeste i superligaens historie" alligevel noget af et postulat.

Men der er så også flere som ser ud ca som de altid har gjort, og superligaen er vel ikke just kendt for banebrydende design..

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Ny trøje

Indlæg af Stoffer »

Billederne ser lidt mærkelige ud? - eller er det bare hos mig?

Min dom indtil videre: En kedelig trøje er vel bedre end en grim trøje. Jeg savner en lyngfarvet variant, jeg synes, det giver god mening

Brugeravatar
Jacob
Indlæg: 377
Tilmeldt: 17. jul 2009, 15:03

Re: Ny trøje

Indlæg af Jacob »

Stoffer skrev:
4. aug 2020, 08:18
Billederne ser lidt mærkelige ud? - eller er det bare hos mig?

Min dom indtil videre: En kedelig trøje er vel bedre end en grim trøje. Jeg savner en lyngfarvet variant, jeg synes, det giver god mening
Den nye trøje kommer først op til sæsonstart.
Billederne på Ulveshoppen er blot såkaldte mockups, lavet i Photoshop eller lignende, hvor de har erstattet Det faglige hus med Arbejdernes Landsbank.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Ny trøje

Indlæg af Stoffer »

Jacob skrev:
4. aug 2020, 10:29
Stoffer skrev:
4. aug 2020, 08:18
Billederne ser lidt mærkelige ud? - eller er det bare hos mig?

Min dom indtil videre: En kedelig trøje er vel bedre end en grim trøje. Jeg savner en lyngfarvet variant, jeg synes, det giver god mening
Den nye trøje kommer først op til sæsonstart.
Billederne på Ulveshoppen er blot såkaldte mockups, lavet i Photoshop eller lignende, hvor de har erstattet Det faglige hus med Arbejdernes Landsbank.
Tak, Jacob. Så giver det hele meget bedre mening. Du er dagens helt i skysovs.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Ny trøje

Indlæg af Lupus1999 »

Fed trøje!
42138831-DD33-43A7-9E0D-CCA3EAA9F83F.jpeg

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: Ny trøje

Indlæg af MFKM »

Jeg tror jeg skal have min første trøje, fra siden jeg gik i børnestørrelser. Virkelig flot trøje!

Desuden ultra gennemført lancering - fedt vi har fået så mange mennesker til at sidde klar kl 21 for en trøje lancering.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Ny trøje

Indlæg af TrueWolfMidt »

Tænker at ALLE - Nike-sponsorer-Fcm og fans må være vildt stolte af denne smukke trøje. Gennemført smuk.

Det største problem bliver så hvem der skal stå på ryggen. Onyeka, Isaksen, Cajuste, mm. Ja det valg er svært.

Mikael Lyk Madsen
Indlæg: 65
Tilmeldt: 20. maj 2009, 20:10

Re: Ny trøje

Indlæg af Mikael Lyk Madsen »

TrueWolfMidt skrev:
3. sep 2020, 23:14
Tænker at ALLE - Nike-sponsorer-Fcm og fans må være vildt stolte af denne smukke trøje. Gennemført smuk.

Det største problem bliver så hvem der skal stå på ryggen. Onyeka, Isaksen, Cajuste, mm. Ja det valg er svært.
Det ser på 21. år stadig dumt ud med to sponsorer på fronten, det er der ikke meget storklub over.

Og hvad der skal stå på ryggen? Kan det ikke være lige meget, man ser jo alligevel kun det store HESSEL.DK. :roll:

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Ny trøje

Indlæg af Steffen am »

Synes faktisk det er meget fedt.

Hessel og JBS er vel også lokalfunderet og har været med fra starten, eller tæt på.

Kan måske godt diskutere størrelse, synes ikke det er så galt i hvert fald.


EDIT:
Og Jakob Jørgensen skriver på twitter. Det er enten det eller farvel til en 2-3 spillere fra toppen. ;)

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Ny trøje

Indlæg af TrueWolfMidt »

Steffen am skrev:
4. sep 2020, 16:11
Synes faktisk det er meget fedt.

Hessel og JBS er vel også lokalfunderet og har været med fra starten, eller tæt på.

Kan måske godt diskutere størrelse, synes ikke det er så galt i hvert fald.


EDIT:
Og Jakob Jørgensen skriver på twitter. Det er enten det eller farvel til en 2-3 spillere fra toppen. ;)
I alt den tid jeg har købt trøjer og det er efterhånden lang tid ca. 8år, har der altid stået Jbs og Hessel og jeg har egentlig bare accepteret, at sådan er det, så for mig er det ikke et problem. At jeg er en omvandrende reklamesøjle, har jeg det fint med, så længe min klub nyder godt af det.

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Ny trøje

Indlæg af Vijen »

Overordnet set er det en meget fed trøje. Har altid godt kunnet lide sikkerhedsselen.

Men jeg har også nogle kritik punkter:
1. JBS logoet er for stort, men hvis det er rigtigt at det betaler 2-3 spillere i toppen, så lever jeg fint med det.
2. Jeg syntes at AL logoet skal fjernes, så der kun står navnet. For mig virker trøjen skæv, når teksten er skubbet ud imod den ene side.

Mikael Lyk Madsen
Indlæg: 65
Tilmeldt: 20. maj 2009, 20:10

Re: Ny trøje

Indlæg af Mikael Lyk Madsen »

Vijen skrev:
7. sep 2020, 20:26
Overordnet set er det en meget fed trøje. Har altid godt kunnet lide sikkerhedsselen.

Men jeg har også nogle kritik punkter:
1. JBS logoet er for stort, men hvis det er rigtigt at det betaler 2-3 spillere i toppen, så lever jeg fint med det.
2. Jeg syntes at AL logoet skal fjernes, så der kun står navnet. For mig virker trøjen skæv, når teksten er skubbet ud imod den ene side.
Påstanden var at Hessel og JBS betalte for 3-4 spillere i start 11. Mon ikke der er smurt lige tykt nok på.

Jeg kunne sagtens lave med HESSEL i nakken, hvis bare det var noget mindre. Synes det tager for meget opmærksomhed i forhold til navnet. Set hjælper selvfølgelig heller ikke at det står med hvidt, når navnet står med rødt. Mon ikke Hessel stadig ville sponsorer klubben, selvom logoet i nakken blev lidt mindre.

JBS logoet synes jeg bare ser så rodet ud, når det står næsten oven i Nike logoet. Ville pynte utrolig meget at få det væk.

AL logoet synes jeg til gengæld ikke er så slemt, her hjælper det dog også at det er i de rigtige farver. Men lidt pudsigt at man i Brøndby godt kunne nøjes med teksten og droppede logo-delen. Ved AL bank undrer det mig også lidt det er plastret oven på “båndet”, synes også det forstærker det rodede udtryk. Her kunne man efter min mening have lavet et hul med plads til sponsoreren.

Smed trøjerne en hurtig tur gennem photoshop den anden dag og ændrede lidt forskelligt. På Eriks trøje er der lavet der føromtalte “sponsor hul”. Synes det givet et langt mere rent udtryk.

Sidst, måtte mesteren ikke have et guld logo på trøjen før i tiden? Altså det der nu er blåt, på ærmet af de nye trøjer.

ADMIN edit - billede fjernet

Billedet er FCM's billede, det er ikke tilladt at ændre på det og lægge ud offentligt.

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Ny trøje

Indlæg af Vijen »

Så bliver der åbnet for en ny reklame på ærmerne. Jeg kunne godt forestille mig, at der kommer til at stå Apollo efter de mistede deres plads til AL.

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... de/8568963

Derudover så skal vi have nye 2. Trøjer denne sommer. Mon en rød med sort streg?

Brugeravatar
DenStolteJyde
Indlæg: 880
Tilmeldt: 7. mar 2011, 00:18

Re: Ny trøje

Indlæg af DenStolteJyde »

Vijen skrev:
13. maj 2021, 15:52
Så bliver der åbnet for en ny reklame på ærmerne. Jeg kunne godt forestille mig, at der kommer til at stå Apollo efter de mistede deres plads til AL.

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... de/8568963

Derudover så skal vi have nye 2. Trøjer denne sommer. Mon en rød med sort streg?
Iartiklen står der:
På selve trøjen har det hidtil været tilladt med én reklame på brystet og én på ryggen.


Tæller JBS ikke med i regnestykket, eller hvordan kan vi have JBS og AL? (udover Nike som jo også er en sponsor, men som trøjeleverandører tæller de nok ikke med som en egentlig sponsor.)

CasperA
Indlæg: 409
Tilmeldt: 4. nov 2017, 13:00

Re: Ny trøje

Indlæg af CasperA »

Er der nogen der ved, om vi lancerer en ny hjemmebanetrøje inden den nye sæson?

Jeg kan se, at Ulveshoppen i øjeblikket kører tilbud på den nemlig, så det kunne godt være et tegn på, at der er en ny på vej. Jeg mindes ellers bare, at vi normalt kun skifter hvert 2. år.

Besvar