Ny trøje

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Ny trøje

Indlæg af Stoffer »

admin 3 skrev:
1. aug 2019, 14:37
Due skrev:
1. aug 2019, 14:35
Straarup skrev:
1. aug 2019, 13:11


Forkert.

3 trøjen er nu blevet blå, hvor den før var rød. Det var vores Europa trøje.

2 trøjen er nu blevet rød, hvor den før var lyngfarvet. Det er vores udebanetrøje.

1 trøjen/hjemmebanetrøjen er den samme som sidste sæson.

Umiddelbart synes jeg den røde er fed, men jeg er super ærgerlig over at vi - sikkert af økonomiske årsager, vælger en standard vare hos Nike. Som andre nævner spiller Nordsjælland på hjemmebane i præcis samme trøje, som vores nye udebanetrøje, øv!

Tanken om at lyngfarven er droppet synes jeg er ærgerlig. Om den var køn ved jeg ikke, men man havde en historie at binde den op på, en historie vi åbenbart allerede skrotter nu?
Meget enig.

Og nu bliver jeg nok upopulær :)

Men jeg gad godt at man gennemførte historien om Heden. De sidste år er medierne og os selv ( Hedensdrenge) fokuseret meget på at klubben kommer fra Heden.

Jeg ved godt vi er sorte og røde. Men jeg synes det kunne været fedt at gennemføre brandet med Heden. Og derved klubben skiftede farve til den lyngfarvede.

Det jeg misunder f.eks FCK og Brøndby er at de er meget synlig på stadion med publikum og deres farver. Vi er så neutrale med vores sorte, at stadion ser så kedelig ud. Og når vi er på udebane syner vi heller ikke så meget i de mørke farver.

Dette ville den lyngfarvede lave om på. :D

Bare en lille urealistisk tanke. ;)
Jeg har selv tænkt samme tanke, og har samme ønske.

Jeg synes tilgengæld at lyng/lilla er en fed farve.


Personlig holdning
Skal vi starte en kampagne, drenge/piger?

Brugeravatar
Straarup
Indlæg: 101
Tilmeldt: 7. okt 2017, 10:36
Kontakt:

Re: Ny trøje

Indlæg af Straarup »

Stoffer skrev:
12. aug 2019, 16:06
admin 3 skrev:
1. aug 2019, 14:37
Due skrev:
1. aug 2019, 14:35


Meget enig.

Og nu bliver jeg nok upopulær :)

Men jeg gad godt at man gennemførte historien om Heden. De sidste år er medierne og os selv ( Hedensdrenge) fokuseret meget på at klubben kommer fra Heden.

Jeg ved godt vi er sorte og røde. Men jeg synes det kunne været fedt at gennemføre brandet med Heden. Og derved klubben skiftede farve til den lyngfarvede.

Det jeg misunder f.eks FCK og Brøndby er at de er meget synlig på stadion med publikum og deres farver. Vi er så neutrale med vores sorte, at stadion ser så kedelig ud. Og når vi er på udebane syner vi heller ikke så meget i de mørke farver.

Dette ville den lyngfarvede lave om på. :D

Bare en lille urealistisk tanke. ;)
Jeg har selv tænkt samme tanke, og har samme ønske.

Jeg synes tilgengæld at lyng/lilla er en fed farve.


Personlig holdning
Skal vi starte en kampagne, drenge/piger?
Sjovt - det har jeg aldrig tænkt på, men du har da ret!

I mit daglige virke, har jeg været med til at tegne Silkeborgs nye stadion. I den forbindelse har én af vores tanker (med inspiration fra andre stadions) været at sikre en farvefyldt tribune, selv når kampene ikke er udsolgte (hvilket jo sker af og til i Silkeborg). Dette er naturligvis også tænkt for at det på TV-billederne ikke kommer til at se for tomt og trist ud. Om resultatet er lykkedes, må andre bedømme.

Men i den forbindelse, kan jeg godt se hvad i mener. Et stadion der enten er falmet rødt (de gamle slidte sæder), eller helt sorte fra vores hjemmebanetrøje, det er bare knapt så festligt som "die gelbe mauer", for bare at tage et uopnåeligt eksempel.
// Straarup :fcmwolf:

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Ny trøje

Indlæg af mousebreaker »

Ravnen skrev:
2. aug 2019, 15:33
Vi har spillet i sort i 20 år nu, det skal vi fortsætte med, det er en farve der skiller sig ud i forhold til de andre danske klubber. Men ja, på tribunen kan det godt se lidt kedeligt ud, derfor ville jeg også gerne at der var mere rødt med som nogle af de gamle trøjer.
Fuldstændig enig. Den europatrøje fik det til at vende sig i mig. Ikke blot var den fandens grim, men den var slet ikke i de farver som man forbinder med klubben. Om jeg begriber man kan finde på sådan noget. De sælger nok lidt ud af sjælen for at kunne sælge en ekstra trøje eller to. Jeg kan ikke udstå det
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Ny trøje

Indlæg af Acebone »

mousebreaker skrev:
12. aug 2019, 20:43
Ravnen skrev:
2. aug 2019, 15:33
Vi har spillet i sort i 20 år nu, det skal vi fortsætte med, det er en farve der skiller sig ud i forhold til de andre danske klubber. Men ja, på tribunen kan det godt se lidt kedeligt ud, derfor ville jeg også gerne at der var mere rødt med som nogle af de gamle trøjer.
Fuldstændig enig. Den europatrøje fik det til at vende sig i mig. Ikke blot var den fandens grim, men den var slet ikke i de farver som man forbinder med klubben. Om jeg begriber man kan finde på sådan noget. De sælger nok lidt ud af sjælen for at kunne sælge en ekstra trøje eller to. Jeg kan ikke udstå det
Men spørgsmålet er, om den overhovedet sælger den ekstra trøje eller to? Det tænker jeg netop ikke, den gør.

Sniper
Indlæg: 388
Tilmeldt: 11. jul 2014, 11:59

Re: Ny trøje

Indlæg af Sniper »

Jeg var ret vild med den lyngfarvede med gule numre, håbede den kom tilbage. Men selvfølgelig skal vores hjemmebane trøje være sort og gerne med noget rødt men synes det er ved at være nogle sæsoner siden vi så det.

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: Ny trøje

Indlæg af henker »

Nej lyngfarve og rød nummer er satme mega fedt. den så jeg kamp i europæisk turnering.. Spænd min øjne simpelthen op for hvor fedt den tøjre er.. Overvejer faktisk at købe den..

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Ny trøje

Indlæg af Steffen am »

Stoffer skrev:
12. aug 2019, 16:06
admin 3 skrev:
1. aug 2019, 14:37
Due skrev:
1. aug 2019, 14:35


Meget enig.

Og nu bliver jeg nok upopulær :)

Men jeg gad godt at man gennemførte historien om Heden. De sidste år er medierne og os selv ( Hedensdrenge) fokuseret meget på at klubben kommer fra Heden.

Jeg ved godt vi er sorte og røde. Men jeg synes det kunne været fedt at gennemføre brandet med Heden. Og derved klubben skiftede farve til den lyngfarvede.

Det jeg misunder f.eks FCK og Brøndby er at de er meget synlig på stadion med publikum og deres farver. Vi er så neutrale med vores sorte, at stadion ser så kedelig ud. Og når vi er på udebane syner vi heller ikke så meget i de mørke farver.

Dette ville den lyngfarvede lave om på. :D

Bare en lille urealistisk tanke. ;)
Jeg har selv tænkt samme tanke, og har samme ønske.

Jeg synes tilgengæld at lyng/lilla er en fed farve.


Personlig holdning
Skal vi starte en kampagne, drenge/piger?
Fremragende ide.
Underskift indsamling, banner eller hvad kører vi?
Sørger for at der ikke er nogen der køber trøjerne, så klubben kan få en vink med en vognstang gennem kassen? ;)
Straarup skrev:
12. aug 2019, 20:32
I mit daglige virke, har jeg været med til at tegne Silkeborgs nye stadion. I den forbindelse har én af vores tanker (med inspiration fra andre stadions) været at sikre en farvefyldt tribune, selv når kampene ikke er udsolgte (hvilket jo sker af og til i Silkeborg). Dette er naturligvis også tænkt for at det på TV-billederne ikke kommer til at se for tomt og trist ud. Om resultatet er lykkedes, må andre bedømme.

Men i den forbindelse, kan jeg godt se hvad i mener. Et stadion der enten er falmet rødt (de gamle slidte sæder), eller helt sorte fra vores hjemmebanetrøje, det er bare knapt så festligt som "die gelbe mauer", for bare at tage et uopnåeligt eksempel.
Også derfor det var så fedt med sorte trøjer, med rød på skulderen. Så får du også mere rød på tribunen.
Udover den nye håbløs 3. trøje, er jeg virkelig ærgerlig over at der mangler farvespil på de andre trøjer.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Ny trøje

Indlæg af Stoffer »

Steffen am skrev:
13. aug 2019, 16:55

Fremragende ide.
Underskift indsamling, banner eller hvad kører vi?
Sørger for at der ikke er nogen der køber trøjerne, så klubben kan få en vink med en vognstang gennem kassen? ;)
Det var egentlig mest i spøg, men jeg føler faktisk ret stærkt for vores lyngfarvede.

Vi må lige overveje, hvad der giver mest effekt. Det burde næsten være en fyring i Sort Snak i en stille runde..

Due
Indlæg: 166
Tilmeldt: 1. jul 2017, 14:57

Re: Ny trøje

Indlæg af Due »

Stoffer skrev:
14. aug 2019, 08:30
Steffen am skrev:
13. aug 2019, 16:55

Fremragende ide.
Underskift indsamling, banner eller hvad kører vi?
Sørger for at der ikke er nogen der køber trøjerne, så klubben kan få en vink med en vognstang gennem kassen? ;)
Det var egentlig mest i spøg, men jeg føler faktisk ret stærkt for vores lyngfarvede.

Vi må lige overveje, hvad der giver mest effekt. Det burde næsten være en fyring i Sort Snak i en stille runde..
Jeg føler også stærkt for den lyngfarvede.

Og som tidligere skrevet kan jeg godt lide historien omkring den lyngfarvede. Nu er vi en ung klub, så vi får lidt historie ind i klubben på den måde.
Steinlein bruger det jo også ofte om klubben. Det med at vi kommer fra Heden og har måtte kæmpe og gå andre veje osv.

Gad godt vi fik det integreret endnu mere i klubben. Og brugt den lyngfarvede noget mere.

Kier
Indlæg: 11
Tilmeldt: 24. maj 2018, 19:47

Re: Ny trøje

Indlæg af Kier »

Nye trøjer på vej. Er der nogen derude, der har set eller hørt noget om designet?

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Ny trøje

Indlæg af Steffen am »

Kier skrev:
30. jun 2020, 19:58
Nye trøjer på vej. Er der nogen derude, der har set eller hørt noget om designet?
Ikke andet, end at jeg har forstået Midtjylland for første gang skulle få en special designet.
Ret flot af en klub af vores størrelse. Så spændende hvordan det kommer til at se ud.

Mikael Lyk Madsen
Indlæg: 65
Tilmeldt: 20. maj 2009, 20:10

Re: Ny trøje

Indlæg af Mikael Lyk Madsen »

Specialdesignet eller ej, vil jeg stadig mene der kommer til at ligne noget der passer bedre til en serie 3 klub, så længe man holder fast i 2 sponsorer på fronten. Ikke et ondt ord med JBS som virksomhed, men hvor ser der bare fesent ud. Det er der ikke meget storklub over.

Kier
Indlæg: 11
Tilmeldt: 24. maj 2018, 19:47

Re: Ny trøje

Indlæg af Kier »

Hvor hører du, at det bliver en specialdesignet trøje? Er det ikke stadig Sportmaster, der står for trøjerne og ikke Nike direkte?

Enig ift. JBS-logoet. Trøje-designet bliver generelt prioriteret for lavt i Midtjylland ift. hvor stor en klub, vi efterhånden er. Men det bliver trods alt lækkert at slippe af med en af "kasserne", når vi får Arbejdernes Landsbank på brystet. Jeg håber dog, at vi slipper for logoet (som på VB's trøjer: https://jyllands-posten.dk/pictures/ima ... ember-2018.) og nøjes med teksten (som på Brøndbys: https://finanswatch.dk/Billeder/article ... m6bnzs.jpg)

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: Ny trøje

Indlæg af MFKM »

Kier skrev:
6. jul 2020, 13:04
Hvor hører du, at det bliver en specialdesignet trøje? Er det ikke stadig Sportmaster, der står for trøjerne og ikke Nike direkte?

Enig ift. JBS-logoet. Trøje-designet bliver generelt prioriteret for lavt i Midtjylland ift. hvor stor en klub, vi efterhånden er. Men det bliver trods alt lækkert at slippe af med en af "kasserne", når vi får Arbejdernes Landsbank på brystet. Jeg håber dog, at vi slipper for logoet (som på VB's trøjer: https://jyllands-posten.dk/pictures/ima ... ember-2018.) og nøjes med teksten (som på Brøndbys: https://finanswatch.dk/Billeder/article ... m6bnzs.jpg)
Det kom ud på fanforum sidste gang at vi får en specialdesignet fra Nike. Om det har været i pressen er jeg ikke sikker på, men udmeldingen var helt klar på fanforum.

Det er hvertfald denne gang - tror også det var sådan tidligere - Nike som vi har en direkte aftale med.

Brugeravatar
Jacob
Indlæg: 377
Tilmeldt: 17. jul 2009, 15:03

Re: Ny trøje

Indlæg af Jacob »

Ja, det kom frem på fanforum. Det er en del af det nye trøjesponsorat. Første gang Nike laver specialdesignede trøjer til et nordisk hold.

Vores tidligere trøjesponsorat var også direkte med Nike, det var også medvirkende til, at vi endte med samme trøje som FCN i denne sæson, da deres aftale er med Unisport, og Nike var simpelthen ikke klar over, at de havde valgt samme trøje.

Besvar