Jakob Poulsen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Jakob Poulsen

Indlæg af Vijen »

Farvel Jakob, tak for mange års god indsats for klubben.

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: Jakob Poulsen

Indlæg af SimonH »

Fantastisk spiller og kæmpe ikon.
Men fin beslutning af både Jakob og klubben.

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: Jakob Poulsen

Indlæg af MFKM »

Bedst mulige løsning, når Jakob ikke ønsker at få et job i klubben.

Han er ikke god nok længere til en startplads, og med manglende udsigt til europa kampe, bliver der heller ikke så meget brug for rotationsspillere.

Jeg håber han ryger til udlandet.

Og så må han gerne komme tilbage om et par år, når den aktive karriere er ovre.

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: Jakob Poulsen

Indlæg af henker »

https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/j ... jobtilbud/

Dumt at takker nej.. Måske får han dårlig smag i mund efter han smutter. Han er jo for pokker 36..!! Eller har han svære ved at acceptere det??

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: Jakob Poulsen

Indlæg af MFKM »

henker skrev:
11. aug 2019, 14:35
https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/j ... jobtilbud/

Dumt at takker nej.. Måske får han dårlig smag i mund efter han smutter. Han er jo for pokker 36..!! Eller har han svære ved at acceptere det??
Hvordan kan du gøre dig til dommer over andres liv?

Jeg garanterer for at både Esbjerg, Horsens, AGF og Silkeborg med sikkerhed står åbne arme og vil tage imod ham og give ham spilletid. Hvis manden ønsker at spille, træffer han det helt rigtige valg.

Mon ikke jobtilbuddet også er til stede når han indstiller den aktive karriere om et år eller to.

Sniper
Indlæg: 388
Tilmeldt: 11. jul 2014, 11:59

Re: Jakob Poulsen

Indlæg af Sniper »

Én af de absolut vigtigste spillere i klubbens historie. Bliver svært at se ham gå til en anden suppeklub hvis det ender sådan, præcis som det var med Rilwan. Men når de ikke er gode nok til start11 mere så fortjener de også at få deres ønsker opfyldt. Håber inderligt vi ser Polle tilbage i klubben engang i fremtiden. Men først må han hjertens gerne tage et eksotisk eventyr for at afslutte karrieren.

Brugeravatar
HKP
Indlæg: 521
Tilmeldt: 16. jun 2009, 00:23

Re: Jakob Poulsen

Indlæg af HKP »

Sniper skrev:
11. aug 2019, 15:03
Én af de absolut vigtigste spillere i klubbens historie. Bliver svært at se ham gå til en anden suppeklub hvis det ender sådan, præcis som det var med Rilwan. Men når de ikke er gode nok til start11 mere så fortjener de også at få deres ønsker opfyldt. Håber inderligt vi ser Polle tilbage i klubben engang i fremtiden. Men først må han hjertens gerne tage et eksotisk eventyr for at afslutte karrieren.
Fansene fik så desværre ikk at se, om han vitterlig var god nok til start 11... vores valgte set-up var ihvertfald ikke godt nok til europæisk.... kan man virkelig blive SÅ meget ringere på 2 måneder....🤔

Det er en uværdig måde at smide en legende ud af klubben på. Der er plads til forbedring i klubben hvad angår klassisk og stilfuld fodboldkultur....

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Jakob Poulsen

Indlæg af mousebreaker »

Farvel Jacob. Tak for alt. Fremragende kaptajn. Nyd dine sidste år som spiller og kom derefter tilbage til FCM. Du har meget at give af udenfor banen
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: Jakob Poulsen

Indlæg af oros »

Det skal han da have opbakning til.
Duncan er kommet tilbage. Det er sikkert også en mulighed for Polle, når karrieren slutter endegyldigt.
Tak Polle for to mesterskaber og en pokal!

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Jakob Poulsen

Indlæg af Steffen am »

Sniper skrev:
11. aug 2019, 15:03
Én af de absolut vigtigste spillere i klubbens historie. Bliver svært at se ham gå til en anden suppeklub hvis det ender sådan, præcis som det var med Rilwan. Men når de ikke er gode nok til start11 mere så fortjener de også at få deres ønsker opfyldt. Håber inderligt vi ser Polle tilbage i klubben engang i fremtiden. Men først må han hjertens gerne tage et eksotisk eventyr for at afslutte karrieren.
Meget enig.

Godt nok lidt specielt at skulle sige farvel eller forhåbentlig på gensyn til Mr. Midtjylland.

Men i forhold til det med klubber at gå til.

Kunne virkelig godt unde ham et eksotisk eventyr, og så lave en "Duncan", er jeg helt på.
Forestiller mig dog at han gerne vil blive hjemme og sætte sig på et par superliga rekorder.

AaB ville være træls, AGF sådan lidt mjah.. ville være trist hvis han skulle slutte af med at rykke ned.
Tror ikke han er fristet af Silkeborgs kunstgræs.
Hobros eller Horsens af og til dårlige baner og risiko for at rykke ned?
Måske Horsens kunne være et ok bud? Han bor vel også stadig i Århus?

Randers, tja. måske.
Håber lidt på EfB eller SønderjyskE. Lyder godt nok til at Sønderjyske har brugt deres økonomiske midler, men transferbeløbet kan næppe være højt og manden bestemme selv hvad han skal have i løn, hvis han bare skal spille.

Jakla
Indlæg: 352
Tilmeldt: 26. apr 2014, 19:28

Re: Jakob Poulsen

Indlæg af Jakla »

Den vigtigste spiller vi har haft. Håber at se JP i en eller anden rolle i FCM i fremtiden. Ærgerligt at der ikke var plads til både Evander og Jakob.

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Jakob Poulsen

Indlæg af mousebreaker »

@steffen
Jeg er helt sikker at Jacob får lov til at gå på fri transfer
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: Jakob Poulsen

Indlæg af henker »

MFKM skrev:
11. aug 2019, 14:38
henker skrev:
11. aug 2019, 14:35
https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/j ... jobtilbud/

Dumt at takker nej.. Måske får han dårlig smag i mund efter han smutter. Han er jo for pokker 36..!! Eller har han svære ved at acceptere det??
Hvordan kan du gøre dig til dommer over andres liv?

Jeg garanterer for at både Esbjerg, Horsens, AGF og Silkeborg med sikkerhed står åbne arme og vil tage imod ham og give ham spilletid. Hvis manden ønsker at spille, træffer han det helt rigtige valg.

Mon ikke jobtilbuddet også er til stede når han indstiller den aktive karriere om et år eller to.
Vds at du støtter VDV-vision?? Okay så er det godt vi slipper for den ligne VDV-vision her i fcm. Så må andre klubber hjertige gerne tager imod ham... Værsgo!! Mon husk på at Monaco skal have 50 %af profit.. Det var derfor fcm tilbød ham job... Selvfølgelig Med andre årsager kunne fcm godt se at han er værdifulde for klubben. Men hans valg.. Jeg tror helt sikkert på at han vil opdager det hurtige og få dårlig smag i munden.efter at fundet ud af at han ikke vil brug så meget mere.. 😊

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: Jakob Poulsen

Indlæg af MFKM »

henker skrev:
11. aug 2019, 15:38
MFKM skrev:
11. aug 2019, 14:38
henker skrev:
11. aug 2019, 14:35
https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/j ... jobtilbud/

Dumt at takker nej.. Måske får han dårlig smag i mund efter han smutter. Han er jo for pokker 36..!! Eller har han svære ved at acceptere det??
Hvordan kan du gøre dig til dommer over andres liv?

Jeg garanterer for at både Esbjerg, Horsens, AGF og Silkeborg med sikkerhed står åbne arme og vil tage imod ham og give ham spilletid. Hvis manden ønsker at spille, træffer han det helt rigtige valg.

Mon ikke jobtilbuddet også er til stede når han indstiller den aktive karriere om et år eller to.
Vds at du støtter VDV-vision?? Okay så er det godt vi slipper for den ligne VDV-vision her i fcm. Så må andre klubber hjertige gerne tager imod ham... Værsgo!! Mon husk på at Monaco skal have 50 %af profit.. Det var derfor fcm tilbød ham job... Selvfølgelig Med andre årsager kunne fcm godt se at han er værdifulde for klubben. Men hans valg.. Jeg tror helt sikkert på at han vil opdager det hurtige og få dårlig smag i munden.efter at fundet ud af at han ikke vil brug så meget mere.. 😊
Du gætter på han ikke kan spille sig på holdet i nogle andre klubber - og konkludere han træffer et dumt valg. Jeg kan nemt se ham spille sig på flere forskellige superliga hold. Husker du Halsti? Han var for gammel og langsom til Midtjylland, men er fast mand og anfører i Esbjerg - jeg kan nemt se Jakob Poulsen få samme situation. Selv hvis du får ret og han ikke kan slå til i sin nye klub, så tvivler jeg på han får dårlig smag i munden af at have forsøgt at jagte spilletid, når nu det er det han gerne vil.

Nu er det begrænset hvad man får af penge for en 36 årig bænkevarmer, så selv hvis der måtte være en videresalgsklausul - så er det fuldstændig ligegyldigt. Og en eventuel videresalgsklausul har absolut intet at gøre med at han blev tilbudt job i FCM.

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: Jakob Poulsen

Indlæg af henker »

MFKM skrev:
11. aug 2019, 15:44
henker skrev:
11. aug 2019, 15:38
MFKM skrev:
11. aug 2019, 14:38


Hvordan kan du gøre dig til dommer over andres liv?

Jeg garanterer for at både Esbjerg, Horsens, AGF og Silkeborg med sikkerhed står åbne arme og vil tage imod ham og give ham spilletid. Hvis manden ønsker at spille, træffer han det helt rigtige valg.

Mon ikke jobtilbuddet også er til stede når han indstiller den aktive karriere om et år eller to.
Vds at du støtter VDV-vision?? Okay så er det godt vi slipper for den ligne VDV-vision her i fcm. Så må andre klubber hjertige gerne tager imod ham... Værsgo!! Mon husk på at Monaco skal have 50 %af profit.. Det var derfor fcm tilbød ham job... Selvfølgelig Med andre årsager kunne fcm godt se at han er værdifulde for klubben. Men hans valg.. Jeg tror helt sikkert på at han vil opdager det hurtige og få dårlig smag i munden.efter at fundet ud af at han ikke vil brug så meget mere.. 😊
Du gætter på han ikke kan spille sig på holdet i nogle andre klubber - og konkludere han træffer et dumt valg. Jeg kan nemt se ham spille sig på flere forskellige superliga hold. Husker du Halsti? Han var for gammel og langsom til Midtjylland, men er fast mand og anfører i Esbjerg - jeg kan nemt se Jakob Poulsen få samme situation. Selv hvis du får ret og han ikke kan slå til i sin nye klub, så tvivler jeg på han får dårlig smag i munden af at have forsøgt at jagte spilletid, når nu det er det han gerne vil.

Nu er det begrænset hvad man får af penge for en 36 årig bænkevarmer, så selv hvis der måtte være en videresalgsklausul - så er det fuldstændig ligegyldigt. Og en eventuel videresalgsklausul har absolut intet at gøre med at han blev tilbudt job i FCM.
Det er vidt to stor forskel med Poulsen og halsti...

Forsvar og målmand kan man holde længere i alder end midtbane og angriber..

Desuden kan man også se at vi ikke kan få meget ud af halsti. Derfor har man valgt at få ham af.. Poulsen ee ikon i klubben og vil får indflydelse for de unge som et forbillede.. Derfor har man valgt at beholde ham længere end forventet.. Men nu kan vi tydeligt se at vi ikke kan få Poulsen tjent mere på banen. ..

Besvar