FC MIDTJYLLAND - DANSKE MESTRE 2017/18!!!!!!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Fodboldfan
Indlæg: 256
Tilmeldt: 20. mar 2016, 13:47

FC MIDTJYLLAND - DANSKE MESTRE 2017/18!!!!!!

Indlæg af Fodboldfan »

Tillykke til alle!

JAAAAAA!!!!

VI ER MESTRENE! VI ER MESTRENE! MESTRENE MESTRENE MESTRENE!!!!

Fcm5600
Indlæg: 173
Tilmeldt: 16. sep 2016, 15:56

Re: FC MIDTJYLLAND - DANSKE MESTRE 2017/18!!!!!!

Indlæg af Fcm5600 »

Den går over i historien. Hvor er det flot. Tillykke 😁😃😁

Flodisar
Indlæg: 160
Tilmeldt: 30. jun 2016, 16:54
Geografisk sted: Eslöv, Sverige

Re: FC MIDTJYLLAND - DANSKE MESTRE 2017/18!!!!!!

Indlæg af Flodisar »

Jag vet - jag är ingen "äkta" FCM supporter, men efter att ha följt klubben intensivt i två år så finns där ändå en hel del känslor!
Ett stort stort grattis till er alla!

Vem vet, kanske möts vi, FCM och det största laget i mitt hjärta, MFF i CL-kvalet 😊
Skriver "Halstihörnan" för MFF:s fansida Himmelriket http://www.svenskafans.com/fotboll/mff - en serie texter där jag följer Markus Halstis karriär. Följde därför FC Midtjylland i 2år.

Brugeravatar
levis
Indlæg: 179
Tilmeldt: 16. aug 2009, 11:25

Re: FC MIDTJYLLAND - DANSKE MESTRE 2017/18!!!!!!

Indlæg af levis »

Kæmpe tillykke til alle! Jeg har de sidste fire måneder fulgt mesterskabsspillet hernede fra Kenya, og der har ikke været et tidspunkt, hvor jeg har haft mere hjemve end i dag. Nøj hvor gad jeg godt være tilstede! Nyd det, og sæt brand til Herning!! :fcm: :fcm:

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: FC MIDTJYLLAND - DANSKE MESTRE 2017/18!!!!!!

Indlæg af Acebone »

Flodisar skrev:
21. maj 2018, 21:51
Jag vet - jag är ingen "äkta" FCM supporter, men efter att ha följt klubben intensivt i två år så finns där ändå en hel del känslor!
Ett stort stort grattis till er alla!

Vem vet, kanske möts vi, FCM och det största laget i mitt hjärta, MFF i CL-kvalet 😊
Hvis I henter Tim Sparv, så pas godt på ham! Han er en fantastisk person.

Hurraaaaaaaaa! Fra døde og begravede til danske mestre! Det er en helt anden historie end '15. Jeg sætter stor pris på begge mesterskaber, men det her går nok i endnu højere grad over i dansk fodboldhistorie end det første. To hold over 80 point med vanvittige snit, og så trækker vi det længste strå! Og så efter det transfervindue. Ej, men det er vildt!

Stort øjeblik da Sørloth lander med vores DM-pokal! :fcm:

Flodisar
Indlæg: 160
Tilmeldt: 30. jun 2016, 16:54
Geografisk sted: Eslöv, Sverige

Re: FC MIDTJYLLAND - DANSKE MESTRE 2017/18!!!!!!

Indlæg af Flodisar »

Acebone skrev:
21. maj 2018, 23:04
Flodisar skrev:
21. maj 2018, 21:51
Jag vet - jag är ingen "äkta" FCM supporter, men efter att ha följt klubben intensivt i två år så finns där ändå en hel del känslor!
Ett stort stort grattis till er alla!

Vem vet, kanske möts vi, FCM och det största laget i mitt hjärta, MFF i CL-kvalet 😊
Hvis I henter Tim Sparv, så pas godt på ham! Han er en fantastisk person.
Det verkar ju som att ni behåller honom själva. 😉 Men, ja, verkar vara en trevlig snubbe.
Skriver "Halstihörnan" för MFF:s fansida Himmelriket http://www.svenskafans.com/fotboll/mff - en serie texter där jag följer Markus Halstis karriär. Följde därför FC Midtjylland i 2år.

Dondinho
Indlæg: 518
Tilmeldt: 28. okt 2009, 22:20

Re: FC MIDTJYLLAND - DANSKE MESTRE 2017/18!!!!!!

Indlæg af Dondinho »

Fedt fedt fedt!

Fantastisk kæmpet af holdet... det er satme VILDT det her! Troede ikke på det for 14 dage siden.

Og så synes jeg lige alle skal se det her interview
https://www.bt.dk/superligaen/se-interv ... by-kollaps

Hold k*** jeg synes Zorninger viser dårligt format her. Hvis du kan fører med 5 point foran med bedre målscorer og 4 kampe tilbage, så må man være mand nok til at erkende fejlen ligger hos sig selv og ikke dommer, strukturen, eller føle behov for at generer antallet af fans til en udebane kamp i kbh mandag aften. Håber for alvor Zorninger og Brøndby har ramt muren og Zorninger løber ind i en fyring som han jo plejer når første sæsons fortryllelse har lagt sig.

Mike80
Indlæg: 639
Tilmeldt: 24. mar 2010, 13:01

Re: FC MIDTJYLLAND - DANSKE MESTRE 2017/18!!!!!!

Indlæg af Mike80 »

Dette indspark er én stor mesterskabs-fan orgasme over tingenes tilstand som FCM mand siden 1999! Så nu i advaret:-)

Det svært at få armene ned og fingrene på tastaturet efter den mest sindsyge Superliga sæson jeg kan huske! Hvor var det vildt og stadig uvirkeligt, at vi kom tilbage fra de døde, og mod alle odds tog pokalen hjem til sidst. Hvilket drama og hvilket eventyr.

Spillerne, trænerstab og ledelsen fortjener alt den ros man kan give dem. Jeg selfølgelig euroforisk, men også når man ser klubben i et større perspektiv er FCM vel sammen med FCK dansk fodbolds største succeshistorie i nyere tid. Hold da op hvor er vi kommet langt som klub sportsligt, talentmæssigt, økonomisk og nu også som en uundgåelig del af historiefortællingerne mange år frem som dobbelt dansk mester i en sæson, hvor man undervejs smadrer rekorden for transfers, og laver højeste pointantal nogensinde i ligaen. (Højere end det FCK hold som nogen mente var ligaens bedste NOGENSINDE sidste sæson) Kæmpe ros og anerkendelse herfra.

Der ikke lavet mange fejlskud denne sæson. Klubbens strategi er både at være talentudvikler og samtidig spille med i toppen af dansk fodbold. Mange har anfægtet dette, og ment at man ikke kunne spille på 2 heste på den måde, og jeg har da også selv haft min tvivl. Jess har siddet yderst på taburatten af flere omgange, og mange (inkl. Undertegnede) har håbet på udskiftning undervejs, men vi har haft en ledelse som har støttet, og troet på Jess hele vejen, og hold da op hvor fik de ret. Vi får ikke bedre og mere loyal træner en Jess Thorup. Altid opbakning til ledelsens beslutninger ud af til, og aldrig har man hørt ham beklage sig over dårligere vilkår i jagten på guld.

På transferdelen siger vinterens afgange alt. Sørloth, Nissen og Novak for samlede 150-200 mio er en KÆMPE succes i sig selv. På tilgangssiden har man, foruden Sørloth i sommers, med købet af Sanneh samt lejemålet af Erik også i den grad ramt plet. Sanneh er et monster og æder alle i ligaen pt. Graversen udtalte i EB at man med et fingerknips nemt kunne have skibbet ham afsted for 50 mio allerede nu, så han skal nydes mens vi har ham. Erik har gennem mesterskabsslutspillet løftet sit niveau til der hvor vi også så ham sidst vi vandt og uden ham og Sanneh havde vi ikke vundet i Brøndby og FCK da det afslutningsvis spidsede til.

På talentdelen har vi foruden Duelund, Nissen og Poul også fået kontinuerligt spilletid til Thychosen, Munksgaard, Onyeka samt Andreas Poulsen. I alt har vi (ifølge Ankersen) spillet med ca. 40% egenudviklede spillere som også er en del af strategien, så også her er vi nået i mål.

Nu glæder jeg mig til et spændende transfervindue, CL kvalifikation og næste sæson hvor vi sagtens kan gå hen og være forhåndsfavoritter til titlen foran københavnerklubberne! Hvem havde lige set det, da man stod på Ikast Stadion og glædede sig over Pimpong, From og Farlige Frank lige havde spillet Bronzen til FCM! :-)

Kæmpe tillykke til alle som følger FCM!
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Brugeravatar
HKP
Indlæg: 521
Tilmeldt: 16. jun 2009, 00:23

Re: FC MIDTJYLLAND - DANSKE MESTRE 2017/18!!!!!!

Indlæg af HKP »

Stort tillykke!!! Hvor er det bare den lækreste ultimative måde at tage titlen på!! Osse selvom det fine mesterspil ofte har manglet....

Og hvor må man bare løfte på hatten for hele holdet, dog bør i mine øjne et par stykker fremhæves:

Jess, Wikheim, Sviat, Jakob Poulsen, Bubbar, Kian og Jesper Hansen.... Men man kunne sagtens nævne en række mere....

Brugeravatar
bobthebuilder_dk
Indlæg: 585
Tilmeldt: 20. maj 2009, 13:48

Re: FC MIDTJYLLAND - DANSKE MESTRE 2017/18!!!!!!

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Billede
Humøret dagen derpå............FANTASTISK!
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: FC MIDTJYLLAND - DANSKE MESTRE 2017/18!!!!!!

Indlæg af Ravnen »

Dette mesterskab er en fantastisk præstation, på baghjul så længe, ikke give op på noget tidspunkt og så bare have mest tyngde og styrke da tingene skal sættes på plads og forskellen på mand og mus bliver gjort op!

Det første mesterskab er stadig noget helt særligt, vi beviste at vi kunne, efter i så mange år at have haft målsætninger og drømme som var svære at få i mål. Det andet mesterskab er en konsolidering af FC Midtjylland som storklub. To mesterskaber indenfor fire år, det er en ny hverdag og en ny realitet vi vågner op til. FCM er ikke en døgnflue der vandt et enkelt mesterskab og så havde opfyldt sit mål, nej vi vil mere. Jeg kan godt lide de udmeldinger der kommer nu om at være favoritter næste sæson, gå efter Champions League gruppespillet, styrke truppen. Vores magtposition bliver styrket og FCM efter sommeren 2018 er vågner op til en ny identitet og en styrket position på alle måder.

Ja Mike80, der er langt fra tribunen med grus på Ikast Stadion og til FC Megajylland i 2018. Det er det fede ved FCM, vi stopper aldrig op og er tilfredse, vi vil forsætte med at udvikle os. Tillykke til os alle :-)

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: FC MIDTJYLLAND - DANSKE MESTRE 2017/18!!!!!!

Indlæg af Ravnen »

Sølle 10 (nu 11) svar i sådan en tråd her. HALLO hvor er I, vi har vundet mesterskabet :mrgreen: ;) :fcm:

Kan stadig knap begribe det :geek: :mrgreen:

TheLegend
Indlæg: 154
Tilmeldt: 3. apr 2015, 13:46

Re: FC MIDTJYLLAND - DANSKE MESTRE 2017/18!!!!!!

Indlæg af TheLegend »

Amen jeg vil da gerne lige bidrage. Lige siden den aften Brøndby gav matchbolden til FCM, har jeg slet ikke kunnet få armene ned. Det gik totalt fra at være Brøndbys til FCM's sæson. Den her sæson har bare været så fed på så mange forskellige parametre, og det skal man virkelig nyde, fuck hvor skal man nyde det.
Tænk en gang hvor priviligerede vi egentlig er. Forestil jer at være fan af et hold som SønderJyskE eller OB. Ikke fordi jeg har noget synderligt imod netop disse hold, jeg kunne nævne stort set samtlige andre danske hold, men hvor må det dog være kedeligt, sammenlignet med vores hverdag. Vi har en stab som tør være ambitiøse, tage chancer og være åbenmundet (På den fede måde hvis du spørger mig). Og hvor er det dog fedt, når det går godt.
Hvis man fornemmer der snart kommer et "men", så tro om igen. Lige nu skal man bare sætte sig og nyde dette øjeblik, hvis man ikke har gjort det endnu. Vi er med hvor det er aller sjovest, og der er ingen, der har grund til at tro at det stopper foreløbigt, da vi har et bagland i klubben, der ALDRIG stiller sig tilfredse! Det må man simpelthen ikke tage for givet. FCM er med afstand Danmarks fedeste klub, og hvor er jeg tæske stolt af at være en del af historien!!!! :fcm: :fcm:

havbasse
Indlæg: 23
Tilmeldt: 30. aug 2009, 11:03

Re: FC MIDTJYLLAND - DANSKE MESTRE 2017/18!!!!!!

Indlæg af havbasse »

Tillykke FCM - dette mesterskab er for mig større end mesterskabet i 2015, fordi jeg for ca 2 uger siden, fuldstændig havde afskrevet titlen, idet Brøndby virkede usårlige. Men tak for troen, heldet og evnerne.

Fodboldmagasinet 4-4-2, med Dan Sørensen (tidligere IFS spiller) har lavet et program over Guldfesten:

https://www.tvmidtvest.dk/fodboldmagasi ... y=1#player

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: FC MIDTJYLLAND - DANSKE MESTRE 2017/18!!!!!!

Indlæg af Acebone »

Ravnen skrev:
24. maj 2018, 00:19
Sølle 10 (nu 11) svar i sådan en tråd her. HALLO hvor er I, vi har vundet mesterskabet :mrgreen: ;) :fcm:

Kan stadig knap begribe det :geek: :mrgreen:
Det skulle ikke undre mig, om nogen stadig hænger ude på MCH med en flad fadøl. ;)

Vågner selv op med et stort smil hver morgen denne uge. :D

Besvar