U19 og U17

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Benzo
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. jun 2017, 00:00

Re: U19 og U17

Indlæg af Benzo »

Hjemmebane mod Manchester United.. Svær lodtrækning, men det gik jo fint sidste gang de var på besøg :)

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: U19 og U17

Indlæg af THenry »

hviid skrev:
22. feb 2019, 14:13
Den ender 2-1 til os og Jibril scorer sejrsmålet :-D
Haha. Ja. Jeg forventer, at Jibril laver en "grim" tackling med ydersiden af foden, inden han fra stående sparker den fladt ind, og så scorer "den hvide Sisto" Gustav Isaksen det andet mål med et fint spark ude ved højre stolpe efter at have sat et par mand :D

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: U19 og U17

Indlæg af Steffen am »

Hehe så fik Therkildsen sin vilje med et engelsk hold.

Nu kender jeg så ikke meget til United ungdomsarbejde, men mon ikke vi har mindst lige så stor chance mod United som mod Roma.
Og bare VIGTIGT med hjemmebane :D

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: U19 og U17

Indlæg af Steffen am »

Porto eller Tottenham i kvartfinalen, hvis vi vinder.

Desværre på udebane.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: U19 og U17

Indlæg af Steffen am »

Round of 16
Midtjylland/Manchester United

Kvartfinale
Porto/Tottenham v Midtjylland/Manchester United

Semifinale (Nyon)
Hoffenheim/Dynamo Kyiv v Atlético/Real Madrid -
Porto/Tottenham v Midtjylland/Manchester United

Finale (Nyon)
Hoffenheim/Dynamo Kyiv v Atlético/Real Madrid - Porto/Tottenham v Midtjylland/Manchester United
Barcelona/Hertha v Lyon/Ajax - Chelsea/Montpellier v Dinamo Zagreb/Liverpool

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: U19 og U17

Indlæg af Stoffer »

Ikke en nem modstander. Utd. u18 slog tidligere på sæsonen Chelsea u18 ud af FA youth cup, der har meget prestige blandt englands u hold. Chelsea u18 har klassisk været blandt europas allerbedste, og har vundet FA youth i 2014, 2015, 2016, 2017, 2018. I u 18 nord ligaen ligger Utd. nr. 3 et point efter nummer 1 og 2.

Man kan håbe, at Utd. tager lidt let på det, men man har selvfølgelig dårlige erfaringer med ture til Herning.

hviid
Indlæg: 435
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Re: U19 og U17

Indlæg af hviid »

Ja, United virker til at være en tand stærkere end Roma, de vandt deres YL-pulje foran Juventus uden at tabe, mens Roma kun blev nummer to i deres pulje efter Real Madrid. Deres resultater i den hjemlige liga/cup skal man måske ikke lægge så meget vægt på, da det er u18. De vil dog helt sikkert være favoritter mod os, men langt fra så meget som dengang i Europa League.

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: U19 og U17

Indlæg af SimonH »

hviid skrev:
22. feb 2019, 15:30
Ja, United virker til at være en tand stærkere end Roma, de vandt deres YL-pulje foran Juventus uden at tabe, mens Roma kun blev nummer to i deres pulje efter Real Madrid. Deres resultater i den hjemlige liga/cup skal man måske ikke lægge så meget vægt på, da det er u18. De vil dog helt sikkert være favoritter mod os, men langt fra så meget som dengang i Europa League.
Juventus tabte 3-0 til Dynamo kiev, som dog er rimeligt gode.
Jeg tror vi har en lille chance.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: U19 og U17

Indlæg af Steffen am »

Ifølge Manchester United fans på twitter
https://twitter.com/ManUtd/status/1098934523658674177

Er der i hvert fald høje forventning til at Mason Greenwood brænder igennem,
og laver en "Rashford" på den måde at den kamp skulle være startskuddet til noget.

Håber jeg godt nok for alt i verden ikke er tilfældet. Men man må da give ham, at tallene fra transfermarkt, er ok.
https://www.transfermarkt.co.uk/mason-g ... ler/532826

Men djælven, der er en Larsen og Patrick skal have pillet ned

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: U19 og U17

Indlæg af Stoffer »

hviid skrev:
22. feb 2019, 15:30
Ja, United virker til at være en tand stærkere end Roma, de vandt deres YL-pulje foran Juventus uden at tabe, mens Roma kun blev nummer to i deres pulje efter Real Madrid. Deres resultater i den hjemlige liga/cup skal man måske ikke lægge så meget vægt på, da det er u18. De vil dog helt sikkert være favoritter mod os, men langt fra så meget som dengang i Europa League.
Hvorfor skal vi ikke lægge vægt på det? Det er en årgang til forskel, og de - som os - har også yngre årgange med i truppen.

Engelsk ungdomsfodbold har virkelig været under udvikling i senere år, se bare på den tyske interesse i unge engelske spillere. Kast et blik på spillerne der vandt U 17 VM, eller se på spillerne der er relevante for deres U 21 landshold. Sportsdirektøren i BVB (mener jeg det var) udtalte for ikke længe siden, at England har udviklet sig til at være bedre end Tyskland (!) til at producere talentfulde unge spillere.

Alle de store engelske hold har endog meget talentfulde spillere i deres u trup. Det gælder også Utd.
Steffen am skrev:
23. feb 2019, 00:44
Ifølge Manchester United fans på twitter
https://twitter.com/ManUtd/status/1098934523658674177

Er der i hvert fald høje forventning til at Mason Greenwood brænder igennem,
og laver en "Rashford" på den måde at den kamp skulle være startskuddet til noget.

Håber jeg godt nok for alt i verden ikke er tilfældet. Men man må da give ham, at tallene fra transfermarkt, er ok.
https://www.transfermarkt.co.uk/mason-g ... ler/532826

Men djælven, der er en Larsen og Patrick skal have pillet ned
Mason Greenwood er vild. Der er store forhåbninger til ham både blandt fans men også i hierarkiet i Utd. Hvis han kommer i spillehumør, så skal han håndteres som en selvstændig udfordring, i.e. markeres helt ud, hele kampen igennem.

Benzo
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. jun 2017, 00:00

Re: U19 og U17

Indlæg af Benzo »

Nå, u19 ligaen går igang igen i weekenden, og u17 ligaen tyvstartede åbenbart sidste weekend med en kamp mod FCN. Jeg kan ikke lige finde u17's resultat i den kamp, men har ladet mig fortælle at de tabte, så det er lidt noget bæ.
Men så er det godt der er en kamp igen i weekend at revancere sig i, både u17 og u19 drager til Sjælland og skal møde FCK.

Lørdag 02/03 FCK u19 - FCM u19, kampstart 13.00 på KB. P.Bangsvej
Lørdag 02/03 FCK u17 - FCM u17, kampstart 15.30 på KB. P.Bangsvej

Jeg tager ikke selv til Sjælland, men hvis der er nogen som gør eller som er derover i forvejen og svinger forbi, skal der lyde en opfordring herfra til at give en tilbagemelding om resultat og spil, hvis det er noget man har lyst til :)

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: U19 og U17

Indlæg af Steffen am »

Kan da også lige nævnes at Manchester United kampen er fastlagt.
Onsdag d. 13/3 kl. 14 på MCH Arena.
https://www.fcm.dk/nyheder/akademi/uyl- ... r-fastlagt

Lidt overraskende for mig at det alligevel koster 50 kr. for en u19 kamp indenfor almindelig arbejdstid.
Men man må have forventninger om at United får folk af huse. Spændende bliver det i hvert fald.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: U19 og U17

Indlæg af Acebone »

Benzo skrev:
26. feb 2019, 23:18
Nå, u19 ligaen går igang igen i weekenden, og u17 ligaen tyvstartede åbenbart sidste weekend med en kamp mod FCN. Jeg kan ikke lige finde u17's resultat i den kamp, men har ladet mig fortælle at de tabte, så det er lidt noget bæ.
Der er et sammendrag af kampen på appen.

De tørre fakta:

FC Midtjylland U17 – FC Nordsjælland U17 1-4 (0-3):

0-1 Andreas Pedersen Bredahl 29’

0-2 Andreas Jimenez Garly Andersen 33’

0-3 Alexander Stjernegaard 38’

0-4 Christian Kjelder Rasmussen 83’

1-4 Mads Kristian Hansen 86’



FC Midtjylland U17: Christopher Bobber Møller - John Ndjate, Danijiel Djuric (Victor Lind 46’), Jens Emil Fjendsbo, Aral Simsir, Frederik Christensen, Tobias Damtoft (Oscar Fraulo 71’), Mads Kristian Hansen, Anders Kaiser, Simon Madsen (Victor Bak Jensen 83’), Oliver Jeppe

Flemse
Indlæg: 173
Tilmeldt: 13. jul 2014, 18:35

Re: U19 og U17

Indlæg af Flemse »

Benzo skrev:
26. feb 2019, 23:18
Jeg kan ikke lige finde u17's resultat i den kamp, men har ladet mig fortælle at de tabte, så det er lidt noget bæ.
Alle turneringskampe herhjemme, lige fra de mindste børnerækker til de ældste gammelmandsrækker, og lige fra serie 6 til Superligaen, kan findes på dbu.dk :-)

Flemse
Indlæg: 173
Tilmeldt: 13. jul 2014, 18:35

Re: U19 og U17

Indlæg af Flemse »


Besvar