Superliga sæsonen 17/18

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Superliga sæsonen 17/18

Indlæg af TrueWolfMidt »

Fantastisk flot start af sønderjyske og ac Horsens.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Superliga sæsonen 17/18

Indlæg af Steffen am »

FCN-BIF havde lige et dommerkast hvor der var kamp om bolden. :shock:
I hvert fald ingen fair-play der.

Tror ikke jeg har set det i professionel fodbold før :roll:

I øvrigt imponerende af FCN, med så ungt et hold, sælge Ingvartsen og så alligevel scorer 3 mål mod BIF. :o

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Superliga sæsonen 17/18

Indlæg af mousebreaker »

Steffen am skrev:
23. jul 2017, 17:55
FCN-BIF havde lige et dommerkast hvor der var kamp om bolden. :shock:
I hvert fald ingen fair-play der.

Tror ikke jeg har set det i professionel fodbold før :roll:

I øvrigt imponerende af FCN, med så ungt et hold, sælge Ingvartsen og så alligevel scorer 3 mål mod BIF. :o
Samt Marcondes og Lobotka.
(Hvor er Thyge M?)
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Superliga sæsonen 17/18

Indlæg af Stoffer »

mousebreaker skrev:
23. jul 2017, 18:04
Steffen am skrev:
23. jul 2017, 17:55
FCN-BIF havde lige et dommerkast hvor der var kamp om bolden. :shock:
I hvert fald ingen fair-play der.

Tror ikke jeg har set det i professionel fodbold før :roll:

I øvrigt imponerende af FCN, med så ungt et hold, sælge Ingvartsen og så alligevel scorer 3 mål mod BIF. :o
Samt Marcondes og Lobotka.
(Hvor er Thyge M?)
Ikke for at forklejne tabet af Ingvartsen, men jeg er virkelig imponeret af, at de kunne erstatte Lobotka. Nu er der kun gået 2 runder, men Hjulmand det bliver spændende at se om Hjulmand har en Ståle-light evne i FCN.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Superliga sæsonen 17/18

Indlæg af TrueWolfMidt »

Ja ThygeM var stor i munden med hensyn til vores kamp mos Sif. Deres nederlag til Fcn kindersnitter må da afstedkomme lidt latter til ham herinde. 😀😀😀😂😂😂😂😂😂😂😂 Nå nok om det. Nu må vi se om Brøndby kan klare ACH i år. 😉

FCMInside
Indlæg: 42
Tilmeldt: 22. jan 2017, 10:02

Re: Superliga sæsonen 17/18

Indlæg af FCMInside »

Glæder mig sgu ikke til at møde Horsens. Deres fysik er skræmmende. Også er jeg virkelig imponeret over Okosun!!! Av et scoop!!

Willigenburg
Indlæg: 72
Tilmeldt: 20. feb 2017, 16:40

Re: Superliga sæsonen 17/18

Indlæg af Willigenburg »

FCMInside skrev:
23. jul 2017, 21:53
Også er jeg virkelig imponeret over Okosun!!! Av et scoop!!
Deres midtbane er blevet så fysisk stærk med Okosun og Tshiembe sammen. Det er altså et par som kan tage fra i duellerne.

FCMInside
Indlæg: 42
Tilmeldt: 22. jan 2017, 10:02

Re: Superliga sæsonen 17/18

Indlæg af FCMInside »

Og den bliver endnu mere fysisk når de får Bjarke fra Vendsyssel. + Ham og Okosun er også dygtige med bolden. Tshiembe har Bo også fået virkelig meget ud af!

Brugeravatar
PH1978
Indlæg: 761
Tilmeldt: 4. mar 2011, 17:12

Re: Superliga sæsonen 17/18

Indlæg af PH1978 »

FCMInside skrev:Og den bliver endnu mere fysisk når de får Bjarke fra Vendsyssel. + Ham og Okosun er også dygtige med bolden. Tshiembe har Bo også fået virkelig meget ud af!
Så må gutterne jo spille uden om via fløjene Billede

Sparv, Drachmann, Rømer og Dal Hende kan sagtens matche dem fysisk.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Arff
Indlæg: 1080
Tilmeldt: 20. maj 2009, 23:54
Kontakt:

Re: Superliga sæsonen 17/18

Indlæg af Arff »

Willigenburg skrev:
FCMInside skrev:
23. jul 2017, 21:53
Også er jeg virkelig imponeret over Okosun!!! Av et scoop!!
Deres midtbane er blevet så fysisk stærk med Okosun og Tshiembe sammen. Det er altså et par som kan tage fra i duellerne.
Han er et godt køb for dem, og et rigtig godt match i Horsens, ja. Jeg har dog sværere ved at se ham spille fast i ret mange andre Superliga-klubber. Han er jo stereotypen på en Horsens-spiller.

Jeg er i øvrigt også imponeret over Alexander Ludwig (tidligere FCM), som bare er gået ind og har gjort det fremragende fra begyndelsen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi kan tabe, men aldrig besejres

FCMInside
Indlæg: 42
Tilmeldt: 22. jan 2017, 10:02

Re: Superliga sæsonen 17/18

Indlæg af FCMInside »

Jeg tror også det er godt for Horsens at få fat i Ludwig til at redde Sanneh til tider :D :D :D
Han tager godt nogle imponerende chancer. På et tidspunkt mod Lyngby hvor han begynder at drible på egen banehalvdel, mens keeperen Joorenen er ude af hans felt, og resten af holdet er på Lyngbys banehalvdel :D
Forresten også en fin målmand de har fundet!
SønderjyskE så også stærke ud! Zimling bliver en gevinst!

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Superliga sæsonen 17/18

Indlæg af mousebreaker »

FCKs nuværende situation med skuffelsen over ikke at komme i CL som kan koste på den korte bane (de fik i hvert fald ikke det boost som de havde håbet på) og med skaderne til Johanson og Santander, så kan dette nemt være sæsonen hvor der skal satses på mesterskabet. Dvs vi skal agere på transfermarkedet efter min mening.

Brøndby står stærkt, god trup og vigtigst af alt, en filosofi som spillerne tror på og nemt indordner sig under. Lige nu er de pludselig favoritter til mesterskabet i min bog.

Hvis Thorup langt om længe får skabt et hold som spiller på samme tangenter, et hold hvor også reserverne byder ind, så kan dette blive meget spændende. Steinlein må ud efter en midterforsvarer uanset udfaldet i aften. Det er ikke mange gange i løbet af et årti hvor FCK vil se så vingeskudte ud som de gør i øjeblikket. Thorup skal have de aller aller bedste betingelser som klubben kan give ham, i denne situation.

Krydser fingrer for at vi kvaller i aften fordi så sker det nok af sig selv.

Vi er dog langt efter Brøndby pt, alene på et match up mellem Zorniger/Thorup. Til gengæld kan det blive giftigt hvis Thorup finder taktstokken frem.

FCK kan selvflg ikke afskrives og de må også være næststørste favoritter i tæt kamp med os. Alene deres transfer muskler kan gøre meget, men nye spillere skal også lige spilles ind. Mest spændende sæson i superligaens historie er muligvis i gang. Kunne være sjovt med tre hold i mesterskabskampen til det sidste
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Superliga sæsonen 17/18

Indlæg af Kent »

Vi kan 'glæde' os over en masse fredags- og mandagskampe resten af efteråret: http://www.superliga.dk/artikel/kamptid ... unde-12-19

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Superliga sæsonen 17/18

Indlæg af Steffen am »

Kent skrev:
4. sep 2017, 17:15
Vi kan 'glæde' os over en masse fredags- og mandagskampe resten af efteråret: http://www.superliga.dk/artikel/kamptid ... unde-12-19
Fredagskampe har jeg det ok med.
Men 3 mandagskampe i træk, hvoraf 2 af dem er hjemmebane, de er hårde :|

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Superliga sæsonen 17/18

Indlæg af Steffen am »

Synes simpelthen bare det her klip er fedt, og Mark Strudal der understrege hvilken kvaliteter han besidder som ekspert.

https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... uperligaen

Besvar