Skadestuen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Skadestuen

Indlæg af Steffen am »

CasperBW skrev:
26. sep 2018, 08:37
Stoffer skrev:
25. sep 2018, 18:57
Noe skrev:
25. sep 2018, 09:12


Den er god nok. Daniel Ortved siger i gennemgangen af startopstillingen: "Okosun forventes ude i længere tid, Onyeka i kortere tid". Steinlein siger at han "desværre har en lille skade" i en bisætning. Det lyder bestemt ikke som en officiel udmelding for mig, og der er ikke nogen tidsforventning med.
Kommentaren angik, om man er begrænset af lovgivningen, det vil man ikke være. Beklager misforståelsen.
Nu går det lidt off topic, men mener du, at klubberne sådan uden videre må dele ikke offentlig kendte sundhedsoplysninger om deres medarbejdere?
De skal bare spørge spillerne inden de deler.
Kan let gøres internt mundtligt.

Men kan godt være at man er så bange for reglerne, at man lader spillerne udtale sig på twitter, som fx. Okosun.
Så kan der i hvert fald ikke være tvivl.

Det kan være man har så meget respekt for den nye lov og går på listesko.
Men vil fastholde den holdning jeg også har præsenteret herinde før,
at den nye datalovgivning blot bliver en "belejelig sandhed", der kan bruges når man synes det passer.

tubbe93
Indlæg: 498
Tilmeldt: 2. jun 2009, 14:43

Re: Skadestuen

Indlæg af tubbe93 »

Steffen am skrev:
27. sep 2018, 12:24
CasperBW skrev:
26. sep 2018, 08:37
Stoffer skrev:
25. sep 2018, 18:57


Kommentaren angik, om man er begrænset af lovgivningen, det vil man ikke være. Beklager misforståelsen.
Nu går det lidt off topic, men mener du, at klubberne sådan uden videre må dele ikke offentlig kendte sundhedsoplysninger om deres medarbejdere?
De skal bare spørge spillerne inden de deler.
Kan let gøres internt mundtligt.

Men kan godt være at man er så bange for reglerne, at man lader spillerne udtale sig på twitter, som fx. Okosun.
Så kan der i hvert fald ikke være tvivl.

Det kan være man har så meget respekt for den nye lov og går på listesko.
Men vil fastholde den holdning jeg også har præsenteret herinde før,
at den nye datalovgivning blot bliver en "belejelig sandhed", der kan bruges når man synes det passer.
Jeg har tidligere fået fortalt fra en anden SL-klub, at Divisionsforeningen på et seminar vedrørende GDPR, at klubberne ikke må melde noget som helst ud om skader. Det skyldes, at det falder under information om sundhedsdata, som er personligt.
Hvorvidt det så fortolkes er åbenbart vidt forskelligt fra klub til klub.
FCM!
FCM!
FCM!

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Skadestuen

Indlæg af Steffen am »

tubbe93 skrev:
27. sep 2018, 15:38
Steffen am skrev:
27. sep 2018, 12:24
CasperBW skrev:
26. sep 2018, 08:37


Nu går det lidt off topic, men mener du, at klubberne sådan uden videre må dele ikke offentlig kendte sundhedsoplysninger om deres medarbejdere?
De skal bare spørge spillerne inden de deler.
Kan let gøres internt mundtligt.

Men kan godt være at man er så bange for reglerne, at man lader spillerne udtale sig på twitter, som fx. Okosun.
Så kan der i hvert fald ikke være tvivl.

Det kan være man har så meget respekt for den nye lov og går på listesko.
Men vil fastholde den holdning jeg også har præsenteret herinde før,
at den nye datalovgivning blot bliver en "belejelig sandhed", der kan bruges når man synes det passer.
Jeg har tidligere fået fortalt fra en anden SL-klub, at Divisionsforeningen på et seminar vedrørende GDPR, at klubberne ikke må melde noget som helst ud om skader. Det skyldes, at det falder under information om sundhedsdata, som er personligt.
Hvorvidt det så fortolkes er åbenbart vidt forskelligt fra klub til klub.
Ja, det må de da gøre.
Det er da ikke sjældent man kan læse en nyhed f.eks. på bold.dk at en klub udtaler sig omkring en spillers fysiske situation.

Reglerne er vel lavet for at beskyttere personale, kunder, brugere osv. ikke bare for at genere.
Så det handler vel bare om at klubben som arbejdsgiver, er forpligtet til at indhente samtykke hos vedkommende der kunne være relevant at melde noget ud omkring.

Brugeravatar
DenStolteJyde
Indlæg: 880
Tilmeldt: 7. mar 2011, 00:18

Oliver Olsen

Indlæg af DenStolteJyde »

https://www.herningfolkeblad.dk/artikel ... 0e660487d/

Oliver Olsen er lige kommet tilbage efter en korsbåndsskade i det ene knæ og har så fået en tilsvarende skade i modsatte knæ. En temmelig uheldig situation..

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Oliver Olsen

Indlæg af Matjavsen »

DenStolteJyde skrev:
24. jul 2020, 12:05
https://www.herningfolkeblad.dk/artikel ... 0e660487d/

Oliver Olsen er lige kommet tilbage efter en korsbåndsskade i det ene knæ og har så fået en tilsvarende skade i modsatte knæ. En temmelig uheldig situation..
Mon han nogensinde kommer i omdrejninger igen?

Håber han bruger pauserne fornuftigt

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Skadestuen

Indlæg af UlveLars »

Jeg havde godt hørt historien for nogle uger siden - inden mesterskabet var i hus. Men så så jeg ham hoppe rundt efter kampen mod fck - endda med Madsen på ryggen. Det lignede ikke en alvorligt knæskadet spiller. Jeg troede historien var en and, men lader nu til at blive bekræftet i avisen

CasperA
Indlæg: 409
Tilmeldt: 4. nov 2017, 13:00

Re: Skadestuen

Indlæg af CasperA »

Er der i øvrigt nogen der ved, hvad status er på Kristian Riis?

Har han efterhånden ikke været skadet i næsten tre år? Hvis man ikke har kunne finde en løsning på hans skade over en så lang periode, virker det desværre ikke ret positivt. Han har stadigvæk kontrakt i to år endnu, så der skal vel findes en løsning på en eller anden måde.

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: Oliver Olsen

Indlæg af Cortez »

DenStolteJyde skrev:
24. jul 2020, 12:05
https://www.herningfolkeblad.dk/artikel ... 0e660487d/

Oliver Olsen er lige kommet tilbage efter en korsbåndsskade i det ene knæ og har så fået en tilsvarende skade i modsatte knæ. En temmelig uheldig situation..
Nej, nej, nej :o . Hvor er det synd for ham. Det e næsten ikke til at bære.

/Cortez

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Skadestuen

Indlæg af Vijen »

Kan se på diverse film og billeder fra Portugal at Brumado er med.
Så han må også snart være helt klar igen.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Skadestuen

Indlæg af JBT »

Vijen skrev:
1. aug 2022, 18:00
Kan se på diverse film og billeder fra Portugal at Brumado er med.
Så han må også snart være helt klar igen.
Ja, men han ligner også en stor glad julegris. Så der skal nok gå et par uger med lidt cardio

Besvar