Lejesvende

Om FC Midtjylland og Black Wolves
974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Lejesvende - Thychosen

Indlæg af 974 »

Stoffer skrev:
1. aug 2017, 09:12
Kent skrev:
24. jul 2017, 11:56
Densestar7430 skrev:
24. jul 2017, 11:25
Udlejningen af Thycosen til Horsens giver mindre og mindre mening.

Horsens har spillet 2 kampe og han har spillet 0 minutter.

Selvfølgelig er det op til ham selv at spille sig på holdet, men hvorfor har man ikke fundet et hold hvor han var anset som starter?

Pånær de sparede lønkroner, så er det da kun skidt med skidt på.
Skal vi nu ikke lige give ham tid til at komme ind i truppen og klubben? Det er lidt tidligt at konkludere noget endnu. Jeg havde da ikke forventet, at han startede fra dag 1, når han kom til klubben 1 uge før sæsonstart.
Jeg så ham mod OB, der var han solid. Jeg tror, at det kan blive et fint lejeophold, når man overvejer, at han er i gang med en omskoling. Han lærer i al fald at passe sine defensive pligter på backen.
Har også lige set ham lidt her til aften mod Silkeborg

Her havde han et typisk "Nissen-raid" op ad linien med en fin afslutning, og pludselig begynder tingene jo at give mening :-)

NK forventes solgt - måske om et års tid
Mads Tychosen er lejet ud til Horsens, hvor hans plads er blevet nede på backen
Det kunne umiddelbart lyde forkert, men mon ikke at det så alligevel har været en del af fællesforståelsen i forbindelse med lejeaftalen

Nu har Rømer desuden fået mulighed for at komme videre

Og så står vi om et år med en måske/forhåbentlig superstærk back med masser af kampe i benene for Horsens og en Munksgaard der også banker på :-)

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Lejesvende

Indlæg af TrueWolfMidt »

Ja ledelsen har nok styr på hvordan tingene skal være fremover, og det ved vi ikke en pind om, og får intet at vide om.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Lejesvende

Indlæg af Steffen am »

TrueWolfMidt skrev:
4. aug 2017, 21:23
Ja ledelsen har nok styr på hvordan tingene skal være fremover, og det ved vi ikke en pind om, og får intet at vide om.
Kan ikke lige læse hvilken tone det er i, men endnu engang vil jeg opfordrer til at komme til fan forum, der plejer de at være god til at svare på også sådanne spørgsmål

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Lejesvende

Indlæg af TrueWolfMidt »

Steffen am skrev:
4. aug 2017, 22:04
TrueWolfMidt skrev:
4. aug 2017, 21:23
Ja ledelsen har nok styr på hvordan tingene skal være fremover, og det ved vi ikke en pind om, og får intet at vide om.
Kan ikke lige læse hvilken tone det er i, men endnu engang vil jeg opfordrer til at komme til fan forum, der plejer de at være god til at svare på også sådanne spørgsmål
Vi får ikke alt at vide, af gode grunde. Ledelsen melder kun ud, hvad de har interesse i at vi ved. Mere er der ikke I det.

Brugeravatar
Arff
Indlæg: 1080
Tilmeldt: 20. maj 2009, 23:54
Kontakt:

Re: Lejesvende

Indlæg af Arff »

Steffen am skrev: Der er ikke noget nyt om Babajide David og Jákup Thomsen?
Babajide kan jeg ikke helt finde ud af, men udfra hans Instagram kunne det tyde på, at han stadig er i Norge hos Jerv.

Jakub har været skadet, som jeg tidligere har nævnt, men er begyndt at træne med. Jeg er dog ret sikker på, at planen med ham stadig er en lejeaftale et eller andet sted.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi kan tabe, men aldrig besejres

EsbenVest
Indlæg: 237
Tilmeldt: 2. feb 2017, 19:10

Re: Lejesvende

Indlæg af EsbenVest »

Det kan lige nævnes, at Nikolaj Kirk startede inde og spillede 67 minutter for Brentford B mod Southampton U23 her den anden dag. De vandt 2-1. I dag spiller B-holdet mod Everton U23, og her er Kirk ikke i startopstillingen.

EsbenVest
Indlæg: 237
Tilmeldt: 2. feb 2017, 19:10

Re: Lejesvende

Indlæg af EsbenVest »

Awer Mabil spillede tirsdag 28 minutter for Pacos i holdets første ligakamp i sæsonen. Lad os håbe, han får nogle kampe i benene og bliver en klogere og bedre spiller.

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: Lejesvende

Indlæg af Densestar7430 »

Wauw en kamp af unge Thycosen! jeg så kun 2. Halvleg men han spillede fremragende både offensivt og defensivt! Virkelig flot præsentation af en så ung spiller der fornyeligt er blevet omskolet til back.

Det må virkelig give hår på brystet!

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Lejesvende

Indlæg af Kent »

Densestar7430 skrev:
12. aug 2017, 20:28
Wauw en kamp af unge Thycosen! jeg så kun 2. Halvleg men han spillede fremragende både offensivt og defensivt! Virkelig flot præsentation af en så ung spiller der fornyeligt er blevet omskolet til back.

Det må virkelig give hår på brystet!
Og dette kun et par uger efter, at du mente det var en skidt udlejning, der ikke gav nogen mening ;)
Men han spillede bestemt godt. Lad os håbe, at det fortsætter.

Treco
Indlæg: 241
Tilmeldt: 30. apr 2011, 16:15

Re: Lejesvende

Indlæg af Treco »


Jesper BW1100
Indlæg: 1751
Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43

Re: Lejesvende

Indlæg af Jesper BW1100 »

Lidt mere om Thycosens kamp i Parken:
http://hsfo.dk/achorsens/Mads-Thychosen ... kel/123602

Brugeravatar
Arff
Indlæg: 1080
Tilmeldt: 20. maj 2009, 23:54
Kontakt:

Re: Lejesvende

Indlæg af Arff »

Vi sender endnu en ung spiller på græs i Skive frem til nytår. Skulle gerne komme frem i løbet af eftermiddagen :-)
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Brugeravatar
JEP
Indlæg: 96
Tilmeldt: 6. dec 2016, 13:22

Re: Lejesvende

Indlæg af JEP »

Arff skrev:Vi sender endnu en ung spiller på græs i Skive frem til nytår. Skulle gerne komme frem i løbet af eftermiddagen :-)
Det skulle vel aldrig være Kristian Riis? Hahaha, ej selvfølgelig ikke. Måske en spiller fra u/19?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sandor Clegane aka The Hound: "Fuck the King!" :evil:

Brugeravatar
Arff
Indlæg: 1080
Tilmeldt: 20. maj 2009, 23:54
Kontakt:

Re: Lejesvende

Indlæg af Arff »

JEP skrev:
14. aug 2017, 14:34
Arff skrev:Vi sender endnu en ung spiller på græs i Skive frem til nytår. Skulle gerne komme frem i løbet af eftermiddagen :-)
Det skulle vel aldrig være Kristian Riis? Hahaha, ej selvfølgelig ikke. Måske en spiller fra u/19?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ikke Kristian Riis, nej - han kan ikke blive udlejet, med mindre der bliver hentet en stopper mere ind, og det bliver nok først afgjort efter vores skæbne er afgjort ift. Europa :-)
Det er heller ikke en U-19-spiller, men må desværre ikke dele navnet.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Lejesvende

Indlæg af Steffen am »

JEP skrev:
14. aug 2017, 14:34
Arff skrev:Vi sender endnu en ung spiller på græs i Skive frem til nytår. Skulle gerne komme frem i løbet af eftermiddagen :-)
Det skulle vel aldrig være Kristian Riis? Hahaha, ej selvfølgelig ikke. Måske en spiller fra u/19?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ikke helst styr på hvordan Skives trup ser ud.
De har mistet en forsvar, så måske Nicolaisen når han er klar igen?

Ellers er Thomsen, Anderson, Frank og Aziz vel alle ok bud?

Kairinen og Munksgaard kan vel heller ikke udelukkes, men ser jeg dog som mindre sandsynligt.

Besvar