Lejesvende

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Lejesvende

Indlæg af Stoffer »

THenry skrev:
18. okt 2018, 10:06
Jeg ved ikke om han spillede 90 minutter, men han startede i hvert fald kampen for EFB
https://www.efb.dk/efb-tabte-5-1-i-kiel/

Synes det er svært at vurdere, om kommentaren er myntet på Riis, eller nogle af de andre Esbjerg-spillere.
Det er nok også hensigten, siden han ingen nævner, men alligevel kommer med den kommentar.

Min tanke er den simple, at når man lukker 5 mål ind, så har forsvaret i al fald haft problemer. Hvis Riis så har spillet en stor del af kampen, ja, så er det nærliggende, at han er en af dem, som Lammers henviser til.

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: Lejesvende

Indlæg af THenry »

Fredericia tabte i dag ganske ufortjent til Viborg, men synes både James og Torp spillede en fin kamp. Anene blev skiftet ind med 11 minutter igen.

Torp var medvirkende til Fredericias mål, da målmanden ikke kunne holde hans kanonkugle, og returen røg ud til en holdkammerat, der let kunne score til 1-1.

mnm123
Indlæg: 872
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:56

Re: Lejesvende

Indlæg af mnm123 »

Jeg havde fornøjelsen at være på Horsens Stadion til kampen i går, sikke en mål fest.
bold tav
Vi har jo et par spillere gående der nede, mine øjne faldt mest på Skytte, han virker
altså meget tung i meget af det han er involveret i, tunge vendinger, langsom bold behandling,
faktisk en del bold tab. I mine øjne langt langt væk fra at kunne konkurrere i Fcm fra sommeren 19.

Snakkede med en ven og kollega som træner i ungdoms afdelingen i Horsens og han mener at det er en
spiller som bare ikke har kvaliteten til at kunne begå sig på et tophold i DK, og han ser dem træne ret ofte.

Willigenburg
Indlæg: 72
Tilmeldt: 20. feb 2017, 16:40

Re: Lejesvende

Indlæg af Willigenburg »

mnm123 skrev:
28. okt 2018, 07:18
Jeg havde fornøjelsen at være på Horsens Stadion til kampen i går, sikke en mål fest.
bold tav
Vi har jo et par spillere gående der nede, mine øjne faldt mest på Skytte, han virker
altså meget tung i meget af det han er involveret i, tunge vendinger, langsom bold behandling,
faktisk en del bold tab. I mine øjne langt langt væk fra at kunne konkurrere i Fcm fra sommeren 19.

Snakkede med en ven og kollega som træner i ungdoms afdelingen i Horsens og han mener at det er en
spiller som bare ikke har kvaliteten til at kunne begå sig på et tophold i DK, og han ser dem træne ret ofte.
Jeg har set en god del af Horsens kampe (dog på tv) og må sige at jeg synes Skytte har set rigtig stærk ud. Han har været god til at holde i bolden og har en forholdsvis god teknik. Han vender normalt ret hurtigt og er en intelligent spiller, som har været god til at få bolden fordelt videre. Kampen i går var måske ikke hans bedste, men jeg synes han gennem sæsonen har vist at han vil kunne begå sig højere oppe i Superligaen.

Benzo
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. jun 2017, 00:00

Re: Lejesvende

Indlæg af Benzo »

Kaan Kairinen bliver i Finland i 2019, dog skifter han til en klub som formentlig er lidt bedre end Inter Turku, nemlig de forsvarende mestre HJK Helsinki:

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... -i-finland

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: Lejesvende

Indlæg af THenry »

Jeg dropper lige en Baidoo-nyhed i denne tråd. Han er udtaget til Ghanas U-20 landshold, der spiller de afrikanske mesterskaber i næste måned.
https://ghanasoccernet.com/exclusive-ma ... um=twitter

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Lejesvende

Indlæg af Steffen am »

Nicolaj Kirk er med for første gang på bænken i dag for Brentford. :)
1-0 føring til Brentford ved halvegen ude imod Swansea.

Er lidt spændt på hvad fremtiden kommer til at bringe for ham, og om han kommer hjem til sommer.

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: Lejesvende

Indlæg af THenry »

Ja. Fedt for Kirk, der faktisk endte med at få debut, da han blev skiftet ind efter 69. minutter. Brentford smeltede dog sammen efter pausen og tabte 1-4.

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: Lejesvende

Indlæg af THenry »

Babajide David (Akintola som de kalder ham i Norge ;) ) fik en fin debut for Rosenborg i en træningskamp mod Sundsvall, hvor han var i start 11 og både scorede og lavede assists i en 5-1 sejr.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Lejesvende

Indlæg af Stoffer »

Jeg forsøger at følge Skytte og Reese i Horsens ved at have dem på mit drømmehold. De sad begge udenfor i denne runde, og i sidste runde spillede de Skytte ikke 90 og Reese sad udenfor. Jeg ved, at Reese har været skadet.

Så nogen kampen mod Vendsyssel, og blev der sagt noget der?

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: Lejesvende

Indlæg af THenry »

Ja. De sagde, at Skytte var syg i går.

Reese er knæskadet, så det er vist en længere periode, at han er ude.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Lejesvende

Indlæg af Stoffer »

THenry skrev:
18. feb 2019, 09:19
Ja. De sagde, at Skytte var syg i går.

Reese er knæskadet, så det er vist en længere periode, at han er ude.
Smukt. Mange tak for update.

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: Lejesvende

Indlæg af THenry »

Lidt nyt fra Fredericia-lejesvende:

Torp om sin skade: http://www.fcfredericia.dk/nyheder/2019 ... tidspunkt/

Chuma Anene bliver sendt på leje i FK Jerv i Norge. https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm ... til-norge/

Han var ikke god til at slå Anders Holvad og Sebastian Buch af holdet i Fredericia. Han ligner en klar nulbon på den "lottokuponstrategi", som vi kørte i sommers!

Forhåbentlig kan han få gang i karrieren i Jerv på samme måde som Babajide David, så vi kan få sendt Chuma videre. Der er godt nok lang vej til FCMs førstehold for ham efter et skuffende ophold i Fredericia.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Lejesvende

Indlæg af Steffen am »

Nikolaj Kirk skifter til Norge,
Heldigvis på en lejeaftale. :)

https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/ni ... il-stabaek

Brugeravatar
Straarup
Indlæg: 101
Tilmeldt: 7. okt 2017, 10:36
Kontakt:

Re: Lejesvende

Indlæg af Straarup »

Sammy Skytte.

Har nogen set en masse Horsens kampe, som kan konkludere lidt på hans lejeophold?

Vi kan alle se at vores centrale midtbane har set bedre tider. Derfor er det naturligt at begynde at tænke på det kommende transfermarked. Inden dette åbner bør vi være klar over hvad vi har i folden i øjeblikket. Jeg ser skytte som en habil 2-vejs spiller, og han har fået en del minutter. Udover en masse gule kort kan jeg dog ikke helt aflæse hvad han reelt set har fået ud af lejeophomdet. Får vi en Skytte tilbage, der kan gøre sig gældende i forhold til vores start11? Eller skal han på et nyt ophold?
// Straarup :fcmwolf:

Besvar