Lejesvende

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Lejesvende

Indlæg af Stoffer »

Interesse for Sammy Skytte i Norge: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... nd-spiller

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: Lejesvende

Indlæg af THenry »

Ja. Det bliver lidt interessant at se, hvad der skal ske for Skytte. På Instagram har han taget afsked med Stabæk.

Baseret på overskriften ser det ikke ud til, at Babajide skal tilbage til os. Det er ikke så overraskende, da han har sagt det samme tidligere på sæson. Jeg er spændt på, hvad næste skridt er for ham.

https://www.adressa.no/100Sport/fotball ... 3303b.html

ChristianJ
Indlæg: 98
Tilmeldt: 7. maj 2019, 10:43
Geografisk sted: London
Kontakt:

Re: Lejesvende

Indlæg af ChristianJ »

En spiller der bliver lidt overset, når vi roser udlejede spillere, er Elías Ólafsson i Aarhus Fremad. Han har gang i en decideret brand sæson. Det er lidt svært at få detaljeret statistik for 2. division, men i følge Transfermarkt har han kun lukket 9 mål ind i 13 kampe, med 8 clean sheets til følge. Det er virkelig imponerende, selvom 2. Division selvfølgelig er et noget lavere niveau. Aarhus Fremad ligger i øvrigt nummer 1 i deres pulje (4 point til nummer 2), så der er en god mulighed for at han kan tage turen med op i 1. Division. Er derudover også inde omkring Islands U21-landshold, (som 19 årig), hvor han kæmper om pladsen med en ungdomsspiller fra Brentford.

Det er tidligt at spå om, men han kunne blive virkelig interessant om 2-3 år når Jesper Hansen stopper. Han har en super spændene profil, også qua hans højde, som passer virkelig godt til Superligaens indlægs/dødbolds betonende spil. Derudover skulle han være overraskende god med fødderne. Så et lille shout-out skal lyde herfra.

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Lejesvende

Indlæg af Kent »

ChristianJ skrev:
8. dec 2019, 13:12
En spiller der bliver lidt overset, når vi roser udlejede spillere, er Elías Ólafsson i Aarhus Fremad. Han har gang i en decideret brand sæson. Det er lidt svært at få detaljeret statistik for 2. division, men i følge Transfermarkt har han kun lukket 9 mål ind i 13 kampe, med 8 clean sheets til følge. Det er virkelig imponerende, selvom 2. Division selvfølgelig er et noget lavere niveau. Aarhus Fremad ligger i øvrigt nummer 1 i deres pulje (4 point til nummer 2), så der er en god mulighed for at han kan tage turen med op i 1. Division. Er derudover også inde omkring Islands U21-landshold, (som 19 årig), hvor han kæmper om pladsen med en ungdomsspiller fra Brentford.

Det er tidligt at spå om, men han kunne blive virkelig interessant om 2-3 år når Jesper Hansen stopper. Han har en super spændene profil, også qua hans højde, som passer virkelig godt til Superligaens indlægs/dødbolds betonende spil. Derudover skulle han være overraskende god med fødderne. Så et lille shout-out skal lyde herfra.
Enig. Han er superinteressant, men skal nok lige have 1-2 sæsoner mere med udlejning, før han er klar. Udfordringen er at skaffe ham lejeaftaler hvor man er sikker på, at han få spilletid - derfor endte han helt nede i 2. div denne sommer. Men mon ikke, at der er nogle 1. div klubber, der tør tage chancen med ham i næste sæson? Målet må være, at han får spillet 50+ seniorkampe de næste par sæsoner, så han er klar til at træde ind på holdet som 21-22 årig med masser af kampe i bagagen.
Jeg har en fornemmelse af, at der er stor tiltro til ham i FCM.

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Lejesvende

Indlæg af Matjavsen »

Mål af dovbyk, tror også han fremtvang straffespark

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Lejesvende

Indlæg af Stoffer »

Matjavsen skrev:
8. dec 2019, 15:54
Mål af dovbyk, tror også han fremtvang straffespark
Både straffe og rødt kort (men han var i offside imo.)

kopi
Indlæg: 60
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Lejesvende

Indlæg af kopi »

Chuma bomber åbenbart i Crewe for tiden 🤪
https://www.crewealex.net/news/2020/jan ... aying-off/

Dondinho
Indlæg: 518
Tilmeldt: 28. okt 2009, 22:20

Re: Lejesvende

Indlæg af Dondinho »

Det virker til hans udvikling går den rigtige vej ift hans ophold i Fredericia - med ok stats i både Jerv og nu i Crewe - dog er niveauet lidt vanskeligt at vurdere.

Måske han kan blive en udfordre til Kaba til sommer?

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: Lejesvende

Indlæg af Densestar7430 »

Dondinho skrev:
16. jan 2020, 09:21
Det virker til hans udvikling går den rigtige vej ift hans ophold i Fredericia - med ok stats i både Jerv og nu i Crewe - dog er niveauet lidt vanskeligt at vurdere.

Måske han kan blive en udfordre til Kaba til sommer?
Jeg tror aldrig vi får Chuma at se i 1. holds truppen i FCM. Når der åbner sig en lille dør for, at der kan tjenes en lille mønt på ham, så tror jeg han bliver solgt.

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: Lejesvende

Indlæg af THenry »

Densestar7430 skrev:
16. jan 2020, 11:03
Dondinho skrev:
16. jan 2020, 09:21
Det virker til hans udvikling går den rigtige vej ift hans ophold i Fredericia - med ok stats i både Jerv og nu i Crewe - dog er niveauet lidt vanskeligt at vurdere.

Måske han kan blive en udfordre til Kaba til sommer?
Jeg tror aldrig vi får Chuma at se i 1. holds truppen i FCM. Når der åbner sig en lille dør for, at der kan tjenes en lille mønt på ham, så tror jeg han bliver solgt.
Nej. Jeg har godt nok også meget svært ved at se, at Chuma nogensinde kommer til at bære vores trøje. Han har slet ikke niveauet, og er vel mindst 3. Niveauer under Kaba. Så jeg er enig i, at vi blot venter på, at han har/får succes, så vi kan tjene lidt penge på ham.

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: Lejesvende

Indlæg af Lund7400 »

Topklasse af Reese. Ham kunne vi nu nok gøre brug af som 3 valg, hvis Sviat ryger og Nico rykker derind. Han er altid solid.

Brugeravatar
Straarup
Indlæg: 101
Tilmeldt: 7. okt 2017, 10:36
Kontakt:

Re: Lejesvende

Indlæg af Straarup »

Nogen der så Junior og Silkeborg mod ÅB i dag, som tilmed kan berette om JB's indsats?
// Straarup :fcmwolf:

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: Lejesvende

Indlæg af MFKM »

Straarup skrev:
16. feb 2020, 20:10
Nogen der så Junior og Silkeborg mod ÅB i dag, som tilmed kan berette om JB's indsats?
Så 2. Halvleg. Han gik fint med i spillet uden for boksen, men kom ikke nok i farlige positioner. Formåede dog at få bolden skovlet over mål en halv meter fra stregen uden målmand - så meget som i hans Midtjylland tid.

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: Lejesvende

Indlæg af THenry »

Jeg synes Brumado var blandt de bedste Silkeborg-spillere. Spillemæssigt mange fine aktioner. Lidt klassisk Brumado var de gode aktioner udenfor feltet, mens han var ufarlig i feltet, og det kulminerede med en stor brændt chance tæt under mål...Jeg håber, at han snart får sluttet måltørken for vil gerne se, hvad et skud selvtillid gør ved ham.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Lejesvende

Indlæg af Stoffer »

Det står ikke godt til med vores angribere i leje. Jeg så ikke Brumado, men det er håbløst, at han får rødt kort. Han skal have hovedet skruet anderledes på. Jeg så til gengæld Dovbyk blive skiftet ind mod FCN - han ville mange ting, og de fleste af dem fejlede. I øvrigt skidt at han bare sådan er blevet slået af AK ifht. startpladsen.

Besvar