Midtjylland podcast

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Peter
Indlæg: 154
Tilmeldt: 13. aug 2018, 21:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Peter »

Fyring til Scholz for en dårlig præstation imod FCN - Han kan måske dele den med Kian - Spillet fra bagkæden havde det svært efter vi kom bagud og der var for mange fejl i det åbne spil i store dele af kampen over hele banen.

Rilwan kan få den hvis at vi skal have kampen imod AGF med i betragtningen! Han har haft en dårlig start på foråret!

I forhold til forlængelse læner jeg mig op af George (bare for at være Peter Modsat) for han var farlig i alt hvad han foretog sig (bortset fra at afslutte :( ) imod FCN og leverede en fin indsats i en svær situation imod AGF!

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Vijen »

Forlængelse: moralen på holdet for at komme tilbage nede med 2. Og stadig skabe chancer til at kunnet have vundet efterfølgende.

Fyring: Urealistiske forventninger fra FCM fans. Første gang i lange tider vi er bagud ved pausen og så bliver der pebet fra tilskuerne. I samme ombæring kan man medtage de fans som straks er fremme og sige at halvdelen af holdet ikke duer og skal udskiftes med det samme.

Brugeravatar
Straarup
Indlæg: 101
Tilmeldt: 7. okt 2017, 10:36
Kontakt:

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Straarup »

Vijen skrev:
5. mar 2019, 05:03
Forlængelse: moralen på holdet for at komme tilbage nede med 2. Og stadig skabe chancer til at kunnet have vundet efterfølgende.

Fyring: Urealistiske forventninger fra FCM fans. Første gang i lange tider vi er bagud ved pausen og så bliver der pebet fra tilskuerne. I samme ombæring kan man medtage de fans som straks er fremme og sige at halvdelen af holdet ikke duer og skal udskiftes med det samme.

Jeg er til dels enig. Dog synes jeg forventningerne fra os fans er helt på sin plads. Vi har (heldigvis) en ledelse der ikke er blege for at melde ambitioner ud, visionære ambitioner tilmed. Når man gør dette, placerer man sin røv i klaskehøjde, hvorfor man også må forvente at få et klask eller to heri.

Jeg mener forlængelsen skal kastes efter Jesper Hansen. Nuvel, han lukker tre mål ind, det er svært at påstå han er fejlfri. Jeg synes dog at modet skal. Belønnes. Jesper er med flere længder den bedst spillende keeper i suppen, og det skal vi udnytte. Det tør han gøre selvom vi mod både FCN og AGF ikke umiddelbart fremviser den sikreste boldomgang, alligevel forbliver han tro mod vores stil.

Fyringen kan placeres på mange. I sidste omgang gav jeg den til Rilwan, og det kommer jeg til igen. Han får lov at dele den med KA, for netop at lade Rilwan få så lang snor. Rilwan er desværre et betændt sår i øjeblikket, og KA har ikke salven der kan hele såret. Det er ikke fordi alternativerne mangler, selvom Wikheim er skadet! George leverede et solidt indtryk igen igen, og bør snart få en start!
// Straarup :fcmwolf:

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

Endnu en gang byder vi ind med en natkasse-podcast til natteravnene. Vi har besøg af Jonas Dal, der giver status på de udlejede spillere i Fredericia. Vi samler op på #FCMFCN og ser frem mod #HOBFCM, Youth League og #sydbankpokalen https://soundcloud.com/user-336203398/s ... og-pokalen

ben2han
Indlæg: 446
Tilmeldt: 24. aug 2017, 22:04

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af ben2han »

oplæg til næste podcast

https://www.bt.dk/fodbold/broendby-stor ... 50-procent

betyder at FCM er nød til at gøre det samme, og 2029 planen er højaktuel i såfald

Peter
Indlæg: 154
Tilmeldt: 13. aug 2018, 21:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Peter »

Fedt med interviews med Priske! Gerne mere af den slags. En special med Kristian eller Priske kunne også være meget fedt hvis at i har tid engang 😎

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

Peter skrev:
6. mar 2019, 12:14
Fedt med interviews med Priske! Gerne mere af den slags. En special med Kristian eller Priske kunne også være meget fedt hvis at i har tid engang 😎
Tak skal du have. Vi vil meget gerne have små interviewklips a’la Priske med i podcasten, så det er bestemt planen, at der kommer mere af det - vi arbejder dog på, at forbedre lydkvaliteten af interviewene, men vi har fået noget nyt udstyr, som måske kan løse det.

Vi har ikke lige en særudgave med Bak eller Priske i pipelinen, men ideen ryger i forslagskassen og så kan det være, at der dukker en god lejlighed op til at lave den.

Brugeravatar
PH1978
Indlæg: 761
Tilmeldt: 4. mar 2011, 17:12

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af PH1978 »

Er anekdoterne taget helt ud? Hvis de skulle komme tilbage, må det meget gerne være med tidligere spillere, evt. mange af dem fra opstarten og senere hen betydende spillere. Det var lidt trættende i længden, at høre om Steinleins træningslejre/drukture.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

PH1978 skrev:
9. mar 2019, 11:02
Er anekdoterne taget helt ud? Hvis de skulle komme tilbage, må det meget gerne være med tidligere spillere, evt. mange af dem fra opstarten og senere hen betydende spillere. Det var lidt trættende i længden, at høre om Steinleins træningslejre/drukture.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Anekdoterne er på pause i øjeblikket. Måske kommer de tilbage og i så fald skal vi nok sørge for variation :-)

Xort
Indlæg: 138
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Xort »

Kent skrev:
9. mar 2019, 14:05
PH1978 skrev:
9. mar 2019, 11:02
Er anekdoterne taget helt ud? Hvis de skulle komme tilbage, må det meget gerne være med tidligere spillere, evt. mange af dem fra opstarten og senere hen betydende spillere. Det var lidt trættende i længden, at høre om Steinleins træningslejre/drukture.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Anekdoterne er på pause i øjeblikket. Måske kommer de tilbage og i så fald skal vi nok sørge for variation :-)
For min skyld må de også meget gerne komme tilbage. Det er noget af det jeg har savnet i de nyeste afsnit :)

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

‪Vi varmer op til U19-holdets kamp i #YouthLeague mod United i denne særudgave, hvor vi har snakket med cheftræner Claus Therkildsen samt spillerne Gustav Isaksen og Nicolas Madsen. Husk at komme ud og støtte drengene på onsdag https://soundcloud.com/user-336203398/s ... er-united‬

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

‪Grundspillet er slut efter endnu en sikker sejr (host, host). Vi drøfter #FCMSJE, foråret indtil nu i #sldk og ser frem mod mesterskabsspillet, når vi optager #SortSnak på tirsdag. Som sædvanlig har vi brug for jeres fyringer og forlængelser - så byd ind!‬

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Lund7400 »

Forlæng James’ ophold i startelleve. Sikke en præstation.

Fyr hele holdet for ikke at lukke kampe i sikker stil.

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Saemala »

Kurzawa.
Mod Sønderjyske viser han hvorfor han har været på det Polske landshold.
Går fremragende med i det opbyggende spil, og tager nogle gode løb bagom forsvaret. Kommer til flere farlige indlæg, og så scorer han jo et klassisk MDH mål på bagerste stang.

James kunne også få den. Suveræn kamp i dag.
Høvdingen af Herning

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af MFKM »

Fyring til Sønderjyske for manglende fairplay! Helt sindssygt usympatisk!

Besvar