Midtjylland podcast

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Mrlewanski
Indlæg: 42
Tilmeldt: 3. feb 2017, 09:38

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Mrlewanski »

Enig. Det er en fremragende podcast.

Er der i øvrigt nogen, der ved, hvorfor Mediano og Midtjylland er kommet lidt i clinch med hinanden? Der var en periode, hvor klubben åbnede op for besøg flere gange i en periode, men det er meget lang tid siden, at Mediano har haft mulighed for at tale med nogen fra klubben, så jeg er helt sikker på, at det må være et fravalg fra klubbben?

BMBrandt
Indlæg: 266
Tilmeldt: 18. aug 2013, 10:38

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af BMBrandt »

Nørden i mig, bliver nødt til at sige at FCM teasede for Sparv transferen op til præsentation dagene før, så har svært ved at se Glenn ikke anede noget overhovedet om det inden han stod på banen...

admin 3
Indlæg: 338
Tilmeldt: 25. maj 2009, 10:48

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af admin 3 »

Der er noget der ikke helt stemmer vedr tilgangen af Glens exit og sparvs ankomst, da jeg tydeligt husker fejring af mesterskabet, at Glen kårer Sparv som sæsonens spiller.

Noe
Indlæg: 1521
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Noe »

admin 3 skrev:
18. nov 2019, 08:59
Der er noget der ikke helt stemmer vedr tilgangen af Glens exit og sparvs ankomst, da jeg tydeligt husker fejring af mesterskabet, at Glen kårer Sparv som sæsonens spiller.
Sparv kommer i juli 14, en dag efter Benham. Glen smutter i sommeren 15. Glen brugte altså Sparv i et helt år.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Stoffer »

Mrlewanski skrev:
18. nov 2019, 08:25
Enig. Det er en fremragende podcast.

Er der i øvrigt nogen, der ved, hvorfor Mediano og Midtjylland er kommet lidt i clinch med hinanden? Der var en periode, hvor klubben åbnede op for besøg flere gange i en periode, men det er meget lang tid siden, at Mediano har haft mulighed for at tale med nogen fra klubben, så jeg er helt sikker på, at det må være et fravalg fra klubbben?
Ved du, at der er clinch eller spekulerer du på baggrund af, at der ikke har været gæster med fra klubben? - Det sidste kan have en række årsager, som ikke skyldes konflikt.

Noe
Indlæg: 1521
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Noe »

Stoffer skrev:
18. nov 2019, 09:12
Mrlewanski skrev:
18. nov 2019, 08:25
Enig. Det er en fremragende podcast.

Er der i øvrigt nogen, der ved, hvorfor Mediano og Midtjylland er kommet lidt i clinch med hinanden? Der var en periode, hvor klubben åbnede op for besøg flere gange i en periode, men det er meget lang tid siden, at Mediano har haft mulighed for at tale med nogen fra klubben, så jeg er helt sikker på, at det må være et fravalg fra klubbben?
Ved du, at der er clinch eller spekulerer du på baggrund af, at der ikke har været gæster med fra klubben? - Det sidste kan have en række årsager, som ikke skyldes konflikt.
Jeg ved ingenting, ud over at FCM gik langt for at "beskytte" KA fra mediernes søgelys. Hans rolle i forårets dokumentar var bla. nedtonet ret meget. Priske har senere deltaget i en podcast hos Playmaker, så mon ikke der snart sker noget igen?

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Densestar7430 »

Stoffer skrev:
18. nov 2019, 09:12
Mrlewanski skrev:
18. nov 2019, 08:25
Enig. Det er en fremragende podcast.

Er der i øvrigt nogen, der ved, hvorfor Mediano og Midtjylland er kommet lidt i clinch med hinanden? Der var en periode, hvor klubben åbnede op for besøg flere gange i en periode, men det er meget lang tid siden, at Mediano har haft mulighed for at tale med nogen fra klubben, så jeg er helt sikker på, at det må være et fravalg fra klubbben?
Ved du, at der er clinch eller spekulerer du på baggrund af, at der ikke har været gæster med fra klubben? - Det sidste kan have en række årsager, som ikke skyldes konflikt.
Jeg har hørt stort set samtlige Superliga relaterede podcasts fra Mediano det seneste år. Det eneste der kan lyde til at være i nærheden af en "clinch" er, at Mediano gerne ville lave en Special omkring vores dødbolde, hvilket vi ikke ønskede at lave, da klubben gerne vil holde denne del hemmelig. - Det lyder dog som noget, der bliver grinet lidt af.

Vores fysiske træner Christian Clarup har f.eks. tidligere været med i Mediano Lab omkring det fysiske.

Mrlewanski
Indlæg: 42
Tilmeldt: 3. feb 2017, 09:38

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Mrlewanski »

Densestar7430 skrev:
18. nov 2019, 09:28
Stoffer skrev:
18. nov 2019, 09:12
Mrlewanski skrev:
18. nov 2019, 08:25
Enig. Det er en fremragende podcast.

Er der i øvrigt nogen, der ved, hvorfor Mediano og Midtjylland er kommet lidt i clinch med hinanden? Der var en periode, hvor klubben åbnede op for besøg flere gange i en periode, men det er meget lang tid siden, at Mediano har haft mulighed for at tale med nogen fra klubben, så jeg er helt sikker på, at det må være et fravalg fra klubbben?
Ved du, at der er clinch eller spekulerer du på baggrund af, at der ikke har været gæster med fra klubben? - Det sidste kan have en række årsager, som ikke skyldes konflikt.
Jeg har hørt stort set samtlige Superliga relaterede podcasts fra Mediano det seneste år. Det eneste der kan lyde til at være i nærheden af en "clinch" er, at Mediano gerne ville lave en Special omkring vores dødbolde, hvilket vi ikke ønskede at lave, da klubben gerne vil holde denne del hemmelig. - Det lyder dog som noget, der bliver grinet lidt af.

Vores fysiske træner Christian Clarup har f.eks. tidligere været med i Mediano Lab omkring det fysiske.
Jeg ved i hvert fald, at de har sagt nej til at deltage i flere udsendelser, men om der er tale om en "clinch", må jeg indrømme, at jeg ikke ved. Det var en lidt hurtig formulering. Sorry.

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Densestar7430 »

Kent skrev:
17. nov 2019, 19:57
.
Hej Kent

Er lige blevet færdig med, at høre “stemmer fra Ådalen”. Udover deres “fyring/forlængelse” bruger de også en “brevkasse”.
Kunne det være noget at prøve af i sort snak?
Tænker at folk kunne byde ind med et debatemne samme tid, som fyring/forlængelserne.

Brugeravatar
Holger
Indlæg: 153
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Holger »

God ide med en brevkasse.
Jeg savner desuden en gang imellem lidt mere uenighed i "panelet ". Måske nogle af de personer, som ofte er lidt "negative" (mangler et bedre ord) kunne have lyst til at nuancere deres holdninger i podcasten

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

Tak for input. Har selv overvejet det med brevkassen. Vi tager det med i overvejelserne.

Brugeravatar
DenStolteJyde
Indlæg: 880
Tilmeldt: 7. mar 2011, 00:18

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af DenStolteJyde »

God ide, sort snak skulle jo nødigt blive for kort ;)

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

3 dejlige point med hjem fra Fyn💪 i morgen vender vi kampen og perspektiverne i et forspring på 7 point.
Som altid skal vi bruge nogle fyringer og forlængelser- så byd ind
#obfcm

Brugeravatar
DenStolteJyde
Indlæg: 880
Tilmeldt: 7. mar 2011, 00:18

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af DenStolteJyde »

DenStolteJyde skrev:
10. nov 2019, 21:57
Forlængelse: Sory Kaba, endelig stempler han ind, og fra nu af kommer han til at banke 2 ind hver gang :) (eller det håber vi i hvert fald)

Fyring til Junior og Isaksen: Junior for at trække kampens.dummeste gule kort (og det så endda rimelig bevidst ud) og Isaksen for at ville lidt for meget da han kom og for at starte med at trække et frispark på temmelig klodset vis lige efter han kom ind ved at rykke en FCK'er rundt.
Jeg står stadig ved både fyring og forlængelse som skrevet efter FCK kampen.

Junior og Isaksen leverer heller ikke just toppræstationer i dag og Kaba viser sig farlig igen selvom det ikke blev til mål.

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Vijen »

Forlængelse- Evander, der er kommet mere slut produkt. Samtidig kæmper han defensivt
Fyring - Jakob Kehlet og hans dommerteam, det er efterhånden hver kamp han dømmer at der kan hives 10 situationer frem. De kunne godt bruge en: Nu skal du til og tage dig sammen.

Besvar