Midtjylland podcast

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Sniper
Indlæg: 388
Tilmeldt: 11. jul 2014, 11:59

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Sniper »

UlveLars skrev:
12. jul 2021, 11:28
Skal vi ikke snart have en ny podcast?
I lovede os en ny inden vi spiller første gang😉
Ja nu må der sq da være kød nok til en udsendelse 😁

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Lupus1999 »

Der er kommet en ny podcast til dem, som ikke har opdaget det.

Sniper
Indlæg: 388
Tilmeldt: 11. jul 2014, 11:59

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Sniper »

Hvorfor er Kent ikke vært mere? Lidt underlig måde det blev forklaret på i udsendelsen.. Ny vært gør det fint men havde ikke lige set den komme da jeg troede Kent var hovedmanden bag hele projektet?

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

Sniper skrev:
15. jul 2021, 16:12
Hvorfor er Kent ikke vært mere? Lidt underlig måde det blev forklaret på i udsendelsen.. Ny vært gør det fint men havde ikke lige set den komme da jeg troede Kent var hovedmanden bag hele projektet?
Jeg er stoppet i Sort Snak, da jeg var begyndt at mangle lysten og motivationen. Så ville jeg hellere stoppe mens legen var god.

Vi har hele tiden været 5-6 personer, som i fællesskab har lavet SS (faktisk var den nye vært Jakob Nørgaard en af initiativtagerne til SS, da han arbejdede i FCM). Jeg har bare haft værtsrollen. Så SS kan heldigvis sagtens fortsætte uden mig.

TheLegend
Indlæg: 154
Tilmeldt: 3. apr 2015, 13:46

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af TheLegend »

Kent jeg vil bare gerne lige sige tak for indsatsen. Jeg synes virkelig du gjorde det godt, og jeg nød virkelig din måde at være vært på. Håber du bliver gæst fremover!


Sent from my iPhone using Tapatalk

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af TrueWolfMidt »

TheLegend skrev:
15. jul 2021, 16:47
Kent jeg vil bare gerne lige sige tak for indsatsen. Jeg synes virkelig du gjorde det godt, og jeg nød virkelig din måde at være vært på. Håber du bliver gæst fremover!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ligeledes skal der lyde en stor TAK herfra.

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Vijen »

TheLegend skrev:
15. jul 2021, 16:47
Kent jeg vil bare gerne lige sige tak for indsatsen. Jeg synes virkelig du gjorde det godt, og jeg nød virkelig din måde at være vært på. Håber du bliver gæst fremover!


Sent from my iPhone using Tapatalk
+1
Tak for indsatsen.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Stoffer »

Kent skrev:
15. jul 2021, 16:46
Sniper skrev:
15. jul 2021, 16:12
Hvorfor er Kent ikke vært mere? Lidt underlig måde det blev forklaret på i udsendelsen.. Ny vært gør det fint men havde ikke lige set den komme da jeg troede Kent var hovedmanden bag hele projektet?
Jeg er stoppet i Sort Snak, da jeg var begyndt at mangle lysten og motivationen. Så ville jeg hellere stoppe mens legen var god.

Vi har hele tiden været 5-6 personer, som i fællesskab har lavet SS (faktisk var den nye vært Jakob Nørgaard en af initiativtagerne til SS, da han arbejdede i FCM). Jeg har bare haft værtsrollen. Så SS kan heldigvis sagtens fortsætte uden mig.
Tak for indsatsen.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Danand123 »

Hej Kent,

Vil også sige dig 1000 tak for din styring af sort snak. Jeg kender dig ikke, men jeg mødte dig tilfældigvis på alleen ud af Aarhus Stadion for 2 år siden lige efter vores 1-0 sejr i sidste minut. Du gik og talte med en kammerat og din stemme var let genkendelig, så jeg nåede vist lige at konfrontere dig incl. ros.

Håber ikke det var årets flere gange udsatte sommerferie pga ny træner og ny ejer, der slog dig ud :D

Sniper
Indlæg: 388
Tilmeldt: 11. jul 2014, 11:59

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Sniper »

Kent skrev:
15. jul 2021, 16:46
Sniper skrev:
15. jul 2021, 16:12
Hvorfor er Kent ikke vært mere? Lidt underlig måde det blev forklaret på i udsendelsen.. Ny vært gør det fint men havde ikke lige set den komme da jeg troede Kent var hovedmanden bag hele projektet?
Jeg er stoppet i Sort Snak, da jeg var begyndt at mangle lysten og motivationen. Så ville jeg hellere stoppe mens legen var god.

Vi har hele tiden været 5-6 personer, som i fællesskab har lavet SS (faktisk var den nye vært Jakob Nørgaard en af initiativtagerne til SS, da han arbejdede i FCM). Jeg har bare haft værtsrollen. Så SS kan heldigvis sagtens fortsætte uden mig.
Tak for svar Kent, en kæmpe tak skal lyde herfra også. Jeg er fast 10er og har nydt jeres udsendelser hver eneste gang. Tusind tak fordi I overhovedet fik startet op og tak for din store indsats det er virkelig et fantastisk sted at blive klogere på klubben. Håber også at høre dig tilbage som gæst, god vind fremover og vi ses på stadion !

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af UlveLars »

Jeg tilslutter mig alt rosen.
Jeg har tidligere skrevet at niveauet i ss er langt over andre tilsvarende klub-podcasts - sammen med BrøndbyLyd - og det er helt og holdent din fortjeneste. Du er meget saglig og velforberedt, og det er altid gode overvejelser, du har gjort dig om de emner I diskuterer. Det kan man desværre ikke altid sige om dine gæster. Det bliver et kæmpetab at undvære dig.

BMBrandt
Indlæg: 266
Tilmeldt: 18. aug 2013, 10:38

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af BMBrandt »

Også her skal der lyde tak for i indsatsen. I gode og dårlige tider, dog mest gode

oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af oros »

Tak for indsatsen Kent.

Og se bare - her mangler allerede et link. 🙃

admin 3
Indlæg: 338
Tilmeldt: 25. maj 2009, 10:48

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af admin 3 »

Tak for et fremragende værtskab fra din side Kent.

Håber du får / har tid og lyst til at være med i gæsterollen i fremtiden.

Personlig holdning

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Lund7400 »

Også et stort tak herfra! Det har, trods min kritik indimellem, været en fornøjelse at lytte med!

Hvad angår den nye vært, kan nogen så sætte ord på ham - eller kan du evt. selv Jakob i næste Podcast? For jeg mindes ikke, at have hørt dig som gæst, og derfor må jeg jo erkende, at jeg ikke kender dig og din FCM-historie, som jeg synes er vigtigt lige at få skitseret - som Kent altid gjorde det med nye gæster.

Besvar