Midtjylland podcast

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Due
Indlæg: 166
Tilmeldt: 1. jul 2017, 14:57

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Due »

Fyring. Kaba. Manden kan jo ikke heade. Selv når vi skal forsvare. En simpel bold kan han ikke heade væk. Ser ud som om han ikke kan time sine indgreb.
Og total uskarp med fødderne.

Forlængelse.

Jens lys Cajuste. Måske ikke så synlig i denne kamp. Men elsker når han tager bolden og sætter fart fremad banen. Synes det giver noget nyt i vores spil. I stedet for det langsomme spil med Evander på midten sammen med Onyeka. Minder lidt om Petter Anderson.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Stoffer »

Bruger I egentlig vores kommentarer herinde, eller tager I primært fra twitter?

Jeg synes, at forlængelsen bør gå til Joel. Det er lidt af et outcome bias ifht. hans mål, men han spiller altså ofte godt, uden at vi nødvendigvis roser ham. Han gør så mange af de fundamentale ting rigtigt, og det værdsætter jeg meget. Så kunne han ikke få den? Mit alternativ er Jens. Han er så elegant i sit spil. Flere minutter til ham Priske, også når Evander kommer tilbage!

Fyring. Måske Lasse Vibe. Det er ikke meget væsen han gør af sig, og min kommentar her er måske mere lidt akkumuleret frustration end konkret pga. kampen. Alternativt Kaba. Selvom jeg synes, han spiller fint i flere faser, så mangler han at sætte chancerne ind, og det er angriberens levebrød i sidste ende.

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

Stoffer skrev:
15. jun 2020, 07:39
Bruger I egentlig vores kommentarer herinde, eller tager I primært fra twitter?
Vi bruger både herfra, Facebook og Twitter. Det varierer lidt hvor mange der kommer hvorfra, alt efter hvor jeg lige kigger først henne. Men de bliver altid læst allesammen, og så vælger jeg et udpluk, som viser variationen i de fyringer/forlængelser, der er kommet.

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af UlveLars »

Fyring: trænerteamet for nærmest demonstrativt at have set bort fra Jens-Lys i så lang tid. Selv som indskifter er han meget ofte blevet forbigået til fordel for mere tvivlsomme indskiftninger.
Vi er mange der har råbt og skreget på ham i lang tid, og selv Ankersen var ude og lovprise ham i vinter. Set i bakspejlet kunne han vist godt være prioriteret noget før, hva Priske?

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

Panelet diskuterer den første kamp i mesterskabsspillet, hvor FCM i søndags udstillede forskellen på top-1 og bund-13 i #sldk hvilket betyder, at guldbarometeret skal justeres. Der bliver også set frem mod en travl uge med to hjemmekampe #FCMBIF og #FCMAGF
https://soundcloud.com/user-336203398/5 ... ram-160620

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

En uge kan ændre meget 😮
To hjemmekampe har ikke givet det ønskede udbytte. Vi taler om dem begge på tirsdag, og har brug for nogle fyringer og forlængelser- så byd ind!

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Matjavsen »

Fyr klubben...
Skandale


Forlængelse.

Lad os bare droppe den

bifr05t
Indlæg: 365
Tilmeldt: 1. dec 2016, 19:27

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af bifr05t »

Kunne det tænkes at I ville vende magtfordelingen i Midtjylland? Hvem er ansvarlig for taktikken. Hvem bestemmer formationen? Samtidig stillle spørgsmålet hvorfor det efterhånden er symptomatisk for vores cheftrænere (i hvert fald de sidste tre), at de ender ud i situationer, hvor intet lykkedes, og til trods for dette, så tillader deres stolthed dem ikke at ændre på deres foretrukne opstilling, hvilket i sidste ende koster klubben enormt?

Fcm2020
Indlæg: 20
Tilmeldt: 11. jul 2019, 18:48

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Fcm2020 »

Fyring : trænerteam.
Store problemer, taktikken virker ikke , motivationen virker ikke , spillet virker ikke .. and the list goes on
Forlængelse : fansene på stadion .

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Lund7400 »

Fyring: Alle på banen og bænken. Det er uacceptabelt.

Forlængelse: Tribunen.

Eponaj
Indlæg: 83
Tilmeldt: 22. jun 2009, 02:06

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Eponaj »

Fyring: hele holdet + trænerteamet

Forlængelse: tribunen

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af JBT »

Ud med alle forblændet fcm fans

Forlæng med greenkeeperen i mangel på bedre

Treco
Indlæg: 241
Tilmeldt: 30. apr 2011, 16:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Treco »

Fyring:
Ledelsen i FCM fra trænerteamet og op. Vi har ikke haft en kontinuerlig god offensiv siden Sørloth. Det har været på dødbold og enkeltmandspræstationer vi har klaret os siden.

Forlængelse:
Frank, Spiller en god kamp mod bif og defensiven uden ham er skræmmende dårlig.
MED Frank Onyeka på banen for @fcmidtjylland
2.111 minutter: Målscore 36-5

UDEN Frank Onyeka på banen for @fcmidtjylland
499 minutter: Målscore 6-9

https://twitter.com/LeandinhoDK/status/ ... 2042566660

tubbe93
Indlæg: 498
Tilmeldt: 2. jun 2009, 14:43

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af tubbe93 »

bifr05t skrev:
21. jun 2020, 22:13
Kunne det tænkes at I ville vende magtfordelingen i Midtjylland? Hvem er ansvarlig for taktikken. Hvem bestemmer formationen? Samtidig stillle spørgsmålet hvorfor det efterhånden er symptomatisk for vores cheftrænere (i hvert fald de sidste tre), at de ender ud i situationer, hvor intet lykkedes, og til trods for dette, så tillader deres stolthed dem ikke at ændre på deres foretrukne opstilling, hvilket i sidste ende koster klubben enormt?
Insinuerer du her, at det ikke er træneren, der bestemmer taktik og formation?
I så fald vil jeg gerne høre, hvorfor du tror det?

Jeg køber den i hvert fald ikke.

Og nu skriver du, at de seneste tre (Thorup, Kenneth A og Priske) ikke har skiftet på den foretrukne opstilling. Det synes jeg da netop, at i hvert fald to har gjort.
Thorup skiftede til 3-4-3 med stor succes, mens Priske skiftede tilbage til noget der minder om 4-2-3-1.
Derudover startede vi sæsonen ud med Evander som klassisk 10''er, hvor han ikke rigtig kom i gang. Sidenhen er han rykket tilbage og har fået gang i sit spil.

Det er da en noget stor ændring, der er sket rent taktisk. Da han var sat op til at skulle skabe alt spillet helt fremme ved feltet, hvor han nu sætter spillet længere tilbage på banen, mens andre har taget taktstokken længere fremme.
FCM!
FCM!
FCM!

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Cortez »

Fyring: Seneste Sort Snak-besætning for at jinxe mesterskabet, og særligt Patrick Arff for at lade sig overtale til at sætte guldprocenten op :D

Forlængelse: Ja, joeee, bum, bum... vejret?

/Cortez

Besvar