Midtjylland podcast

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

FCM2000 skrev:
18. dec 2018, 15:47
Kent skrev:
18. dec 2018, 15:01
I denne særudgave er det muligt at høre, hvordan superligatræneren med det højeste pointsnit i historien ser på sit nye job, det netop overståede efterår og de kommende udfordringer i transfervinduet, foråret og Europa.
https://soundcloud.com/user-336203398/s ... h-andersen
Kære Kent

Den sidste del omkring forberedelsen til europa, jeg køber ikke din argumentation med at, nogle spillere skulle have mere fokus på udlandet, havde Jacob Poulsen det ? her i sommer ? Paul var jo skadet det meste af foråret og han kunne ikke være på toppen fra start af, den forklaring virker lidt mere plausibel.

OG hvis det var sådan, så skulle det samme gælde sig for andre klubber ind og udland ?, ikke mindst FCK, som har kvalificeret sig 9 ud 10 gange.
Ift fokus på udlandet, så citerer jeg sådan set bare det, som Paul selv har sagt. Bubacarr var ligeledes ude og bønfalde klubben om at blive solgt i de afgørende uger. Så for mig er det bestemt et af elementerne ift at være bedre forberedt til Europa: At der ikke skal være for mange spillere, der har fokus på at blive solgt i stedet for at præstere.

Jeg er helt enig i, at det naturligvis ikke forklarer hvorfor Jakob Poulsen og Sparv også underpræsterede. Det handler nok om andre ting.

Lund7400
Indlæg: 1054
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Lund7400 »

Interessant Podcast med noget eksternt input.

En lille bøn til særligt dig Kent, når der er gæster i studiet. Vil du ikke forsøge at begrænse dit "mm, ja, okay" mens gæsten taler. Jeg forstår, det er en naturlig ting at gøre, men det går lige i lyden - evt mute, hvis du ikke kan ligge vanen fra dig. :)

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

Lund7400 skrev:
19. dec 2018, 12:51
Interessant Podcast med noget eksternt input.

En lille bøn til særligt dig Kent, når der er gæster i studiet. Vil du ikke forsøge at begrænse dit "mm, ja, okay" mens gæsten taler. Jeg forstår, det er en naturlig ting at gøre, men det går lige i lyden - evt mute, hvis du ikke kan ligge vanen fra dig. :)
Tak for feedbacken.
Jeg har faktisk ikke selv haft tid til at høre podcasten endnu, så har ikke været opmærksom på, at det var et problem - men er med på, at det kan være forstyrrende. Jeg skal nok undgå det fremover - eller bare sørge for at klippe det ud bagefter ;-)

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Stoffer »

God podcast, tak.

Det er særligt fint, når I har trænere med. Denne version og versionen med Dal passer med mine interesser.

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Cortez »

Også en kæmpe tak herfra. Fedt at I bruger jeres tid på at lave spændende indhold for vi andre fans.

Hvis jeg skal komme med et forbedringsforslag - og det gør jeg kun, fordi I er så dygtige, som I er - så oplevede jeg lidt denne episode som svag. Jeg synes ikke, vi fik Kenneth nok på banen. Om det er fordi han er en mand af få ord (eller i hvert fald færre end nogle af jeres forrige gæster), eller fordi mange af jeres spørgsmål blev stillet på en måde og havde en opbygning (og kontekst) som faktisk inviterede til ja/nej svar, ved jeg ikke rigtigt. Måske er det en kombination. I hvert fald oplevede jeg ikke, at jeg fik nogle overraskende svar eller uddybninger af temaerne, som jeg har oplevet i andre af jeres interviews. Kunne man tilpasse spørgeteknikken til personligheden?

Ved godt jeg beder om meget, men nu får I feedbacken, så kan I jo selv bestemme, om I bruger den. Jeg lytter med uanset :-)

/Cortez

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

‪Så er ugens anden omgang #SortSnak klar. Denne gang er det vores egen evaluering af #fcmob, #achfcm samt efteråret i #chldk, #eldk, #sldk og #Sydbankpokalen. Vi kigger også frem mod det kommende transfervindue https://soundcloud.com/user-336203398/s ... ervinduet‬

I podcasten offentliggør vi, at vi fremover kører podcasten selvstændigt uden det samarbejde med FCMs kommunikationsafdeling, som har været afgørende for at få podcasten op at stå. Men nu kan vi godt selv, og vi og FCM er enige om, at det er bedre at signalere tydeligt, at det er en podcast der laves af fans for fans. Vi efterlyser også en sponsor, hvis der er nogen derude, som vil være villige til at smide en smule penge i podcasten, så vi kan få dækket vores driftsudgifter. Hvis I kender nogen, som kunne have interesse i det, så smid en besked til mig eller kontakt os på anden vis.

Benzo
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. jun 2017, 00:00

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Benzo »

Jeg kender ikke nogen som sådan, men har i overvejet crowd-funding? Altså hvor man lægger et frivilligt beløb én gang eller månedtligt for at støtte op om et godt projekt. Det er langt fra sikkert at i ville kunne rejse nok midler den vej til at dække omkostningerne, men som supplement til en eller to små sponsorer kunne det være en mulighed.

@Lund7400

For helvede, jeg lagde ikke mærke til det før men nu er det alt hvad jeg hører :p

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

Benzo skrev:
19. dec 2018, 16:38
Jeg kender ikke nogen som sådan, men har i overvejet crowd-funding? Altså hvor man lægger et frivilligt beløb én gang eller månedtligt for at støtte op om et godt projekt. Det er langt fra sikkert at i ville kunne rejse nok midler den vej til at dække omkostningerne, men som supplement til en eller to små sponsorer kunne det være en mulighed.
Vi har ikke overvejet crowdfounding seriøst. Måske gør vi det på et tidspunkt, men jeg er i tvivl om, hvor meget vi reelt vil kunne rejse den vej. Det skal også siges, at vi allerede har sikret os den basale finansiering til hele 2019 så vores udgifter til nuværende licenser, udstyr mv er dækket af BW og en sponsor. Men vi har også nogle ideer til at udvikle podcasten, som kræver yderligere investeringer i mere mobilt udstyr end vi har i dag. Det kræver dog, at vi får en ekstra sponsor ind, før vi for alvor kan gøre noget ved det.

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

Cortez skrev:
19. dec 2018, 15:03
Også en kæmpe tak herfra. Fedt at I bruger jeres tid på at lave spændende indhold for vi andre fans.

Hvis jeg skal komme med et forbedringsforslag - og det gør jeg kun, fordi I er så dygtige, som I er - så oplevede jeg lidt denne episode som svag. Jeg synes ikke, vi fik Kenneth nok på banen. Om det er fordi han er en mand af få ord (eller i hvert fald færre end nogle af jeres forrige gæster), eller fordi mange af jeres spørgsmål blev stillet på en måde og havde en opbygning (og kontekst) som faktisk inviterede til ja/nej svar, ved jeg ikke rigtigt. Måske er det en kombination. I hvert fald oplevede jeg ikke, at jeg fik nogle overraskende svar eller uddybninger af temaerne, som jeg har oplevet i andre af jeres interviews. Kunne man tilpasse spørgeteknikken til personligheden?

Ved godt jeg beder om meget, men nu får I feedbacken, så kan I jo selv bestemme, om I bruger den. Jeg lytter med uanset :-)

/Cortez
Tak for feedbacken.
Vi er meget opmærksomme på, at forsøge at få vores gæster på banen - og gerne komme udover de floskler, som det ofte bliver til i andre mediers 30 sekunders dækning. Nogle gange lykkes det godt og andre gange mindre godt. Jeg har endnu ikke selv fået hørt podcasten med Kenneth (har haft travlt med at lave SS27 - efterårsevalueringen), men det er under alle omstændigheder noget vi øver os på også ift hvilke spørgmål vi stiller og hvordan. Men fortsæt endelig med at give feedback, hvis der er ting, som vi kan gøre bedre.

Sniper
Indlæg: 388
Tilmeldt: 11. jul 2014, 11:59

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Sniper »

Også en stor tak herfra fordi I gider lave noget til os andre💪 Jeg har endnu ikke hørt nyeste udgave men jeg bliver sq glad når jeg læser at I fortsætter og vil videreudvikle. Med det i allerede har lært på den korte tid vi har haft podcasten glæder jeg mig bare endnu mere til at høre jer fremover. Håber inderligt I får held med at finde en sponsor så vi sikre både podcasten og videreudviklingen fremover. Har I lavet et facebook opslag?

Brugeravatar
DenStolteJyde
Indlæg: 880
Tilmeldt: 7. mar 2011, 00:18

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af DenStolteJyde »

Hvor mange penge er det man gerne vil have rejst?
Der kan jo potentielt hentes noget ved hjælp af 10er.dk
Men jeg ved ikke hvor meget I vil kunne hente den vej..

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

Podcasten kan nu også findes på Spotify, hvis der er nogen, som har savnet den der :-)

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Saemala »

Kent skrev:
21. dec 2018, 23:56
Podcasten kan nu også findes på Spotify, hvis der er nogen, som har savnet den der :-)
Åhhh ja tak!
Høvdingen af Herning

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

Så er årets første #SortSnak klar! Det blev til en længere snak om transferjournalistik og transfers med Klaus Egelund, der forventer stor aktivitet fra FC Midtjylland​ i den kommende uge #sldk #transferdk
https://soundcloud.com/user-336203398/s ... 019-240119

FCM2000
Indlæg: 2134
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af FCM2000 »

Rart at selskabsskat kom på bordet :-) så lærte Kent og Co lidt om de aspekter ved køb og salg

Besvar