Midtjylland podcast

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Saemala »

Starbucks skrev:
14. apr 2021, 07:56
Hvem var den person, som ævlede om at det var et kæmpe drop ved AGF 2-1 mål?
Jesus man - Det vidner da om 0% indsigt i målmandsspillet og fodboldens ABC aftaler ved dødbolde...?
Godt der var en, som fik sat nogle nuancer på..
Meget enig her. Den bold er slået perfekt, og han har ikke andre muligheder end at parere den. Den kommer så hårdt, henover hårtoppene på både forsvar og angreb, at han intet tid har til at reagere.
Høvdingen af Herning

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af SimonH »

Saemala skrev:
14. apr 2021, 11:53
Starbucks skrev:
14. apr 2021, 07:56
Hvem var den person, som ævlede om at det var et kæmpe drop ved AGF 2-1 mål?
Jesus man - Det vidner da om 0% indsigt i målmandsspillet og fodboldens ABC aftaler ved dødbolde...?
Godt der var en, som fik sat nogle nuancer på..
Meget enig her. Den bold er slået perfekt, og han har ikke andre muligheder end at parere den. Den kommer så hårdt, henover hårtoppene på både forsvar og angreb, at han intet tid har til at reagere.
Der er ingen der ikke siger, at det ikke er en svær bold. Det var for mig at se dog stadig en målmandsfejl, som han bør kunne gøre bedre næste gang.

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Saemala »

SimonH skrev:
14. apr 2021, 12:05
Saemala skrev:
14. apr 2021, 11:53
Starbucks skrev:
14. apr 2021, 07:56
Hvem var den person, som ævlede om at det var et kæmpe drop ved AGF 2-1 mål?
Jesus man - Det vidner da om 0% indsigt i målmandsspillet og fodboldens ABC aftaler ved dødbolde...?
Godt der var en, som fik sat nogle nuancer på..
Meget enig her. Den bold er slået perfekt, og han har ikke andre muligheder end at parere den. Den kommer så hårdt, henover hårtoppene på både forsvar og angreb, at han intet tid har til at reagere.
Der er ingen der ikke siger, at det ikke er en svær bold. Det var for mig at se dog stadig en målmandsfejl, som han bør kunne gøre bedre næste gang.
Men hvad er fejlen? Han parerer den ud mod siden som han skal. Han har INGEN chance for at gribe den. Joel snitter den med håret og Gift Links er et kussehår fra snitte den i kassen i helt fri position, maks 2 meter foran Lössl. Dvs. han nærmest ingen reaktionstid har.
Høvdingen af Herning

Starbucks
Indlæg: 324
Tilmeldt: 26. maj 2011, 09:06

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Starbucks »

Saemala skrev:
14. apr 2021, 13:45
SimonH skrev:
14. apr 2021, 12:05
Saemala skrev:
14. apr 2021, 11:53


Meget enig her. Den bold er slået perfekt, og han har ikke andre muligheder end at parere den. Den kommer så hårdt, henover hårtoppene på både forsvar og angreb, at han intet tid har til at reagere.
Der er ingen der ikke siger, at det ikke er en svær bold. Det var for mig at se dog stadig en målmandsfejl, som han bør kunne gøre bedre næste gang.
Men hvad er fejlen? Han parerer den ud mod siden som han skal. Han har INGEN chance for at gribe den. Joel snitter den med håret og Gift Links er et kussehår fra snitte den i kassen i helt fri position, maks 2 meter foran Lössl. Dvs. han nærmest ingen reaktionstid har.
Jeg er dybt enig - Skal han gøre andet, skal han tage en anden udgangs-position eller satse på, at den går igennem ved første mand - men! Det vil gøre ham sårbar og være stik imod måden at gribe sådan en dødbold an på.
Jeg vil faktisk gå så vidt at sige, at det er en fin redning at Lössl på en svær bold, som er slået perfekt og går igennem ved første post.
Det er en større fejl, at Patrick Mortensen får lov til at vriste sig fri og stå hvor han gør...

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Lund7400 »

Så skete det igen. Arrogance og walkover-mentalitet i studiet og virkeligheden rammer.

Måske Priske havde lyttet for meget med..

Le Compte
Indlæg: 237
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Le Compte »

Lund7400 skrev:
15. apr 2021, 18:26
Så skete det igen. Arrogance og walkover-mentalitet i studiet og virkeligheden rammer.

Måske Priske havde lyttet for meget med..
Ja det er sikkert derfor vi tabte :)
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Lund7400 »

[quote="Le Compte" post_id=172330 time=1618522738 user_id=8537]
[quote=Lund7400 post_id=172299 time=1618503998 user_id=12029]
Så skete det igen. Arrogance og walkover-mentalitet i studiet og virkeligheden rammer.

Måske Priske havde lyttet for meget med..
[/quote]

Ja det er sikkert derfor vi tabte :)
[/quote]

Var det bare så simpelt ;) Jeg synes bare, det har været gennemgående for snakken hele foråret, at deltagerne taler om fryd og gammen, og Kent er den eneste, som forholder sig mere nøgtern og velovervejet. Når data er så ringe, som Kent fint understreger i seneste episode, så er det arrogant nærmest at kalde “the double”. Jeg frygter oprigtigt ligaen også, taber vi tip Randers og FCK i de næste to, er alt åbent.

Le Compte
Indlæg: 237
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Le Compte »

Jeg syntes bare det er befriende at de siger deres mening i stedet for flosker om respekt for modstanderen etc.. Vi skal slå sønderjyske og vi var favoritter.

Jeg syntes tit interviews med Priske er så fulde af floskler om "på dagen", "bolden er rund"....

Så Sort Snak skal bare blive ved med at udtale sig optimistisk hvis det er sådan de har det
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Lund7400 »

Le Compte skrev:
16. apr 2021, 11:19
Jeg syntes bare det er befriende at de siger deres mening i stedet for flosker om respekt for modstanderen etc.. Vi skal slå sønderjyske og vi var favoritter.

Jeg syntes tit interviews med Priske er så fulde af floskler om "på dagen", "bolden er rund"....

Så Sort Snak skal bare blive ved med at udtale sig optimistisk hvis det er sådan de har det
Det handler nok om forventningen til, hvilket niveau sådanne podcast skal opererer på. Personligt vil jeg langt hellere køre Ross hive WhyScout-data frem, Krogh snakke om træningsbanen eller Kent om alle mulige statistikker, end jeg vil høre synsninger baseret på mavefornemmelser. Dem kan jeg høre alle steder. Selvfølgelig kan alt ikke være totalt nørdet, men for mig må balancen gerne være klart mod det første og mindst muligt mod synsningerne.

Og så er jeg enig vedr. Priske, hvis Thorup er dødsyg at høre på i interviews, så ved jeg ikke, hvad man skal kalde Priske :)

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

Sidst vi lavede #SortSnak diskuterede vi, om vi var på vej mod the double.

Det er vi i hvert fald ikke længere🙄

Og DM ser det ud til, at vi gerne vil skabe spænding om.

Så har vi i det mindste lidt at tale om i morgen!

Som altid: kom med jeres fyringer/forlængelser👇

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Lund7400 »

Fyr Mabil. Med afstand den ringeste spiller de sidste par uger, gennemført ringe.

Forlæng med Evander.

Due
Indlæg: 166
Tilmeldt: 1. jul 2017, 14:57

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Due »

Gider ikke bruge mit krudt på FCN kampen. Så ud fra FCK kampen.

Fyring. ulvehylet og musik ved indskiftning af spiller.

Forlængelse.
Daniel Høegh. Fremragende kamp mod FCK. Vildt at have en backup som stort set ikke spiller ( har også været skadet op til ) og så bare går ind og spiller med sådan en ro og overskud.

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

I dagens udsendelser ser panelet tilbage nederlaget i #FCNFCM, og hvilke konsekvenser det har for gulddrømmene. Der bliver gjort status på mesterskabsspillet og set frem mod de sidste 5 runder - ikke mindst returopgøret mod FCN

https://soundcloud.com/user-336203398/7 ... det-270421

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

Dejlig søndag - dejlig sejr i #FCMFCN.

Næste søndag er der en vigtig kamp på den københavnske VSTGN.

Den lader vi op til tirsdag, og som sædvanligt har vi brug for nogle fyringer og forlængelser, så byd ind 👇

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af UlveLars »

Fyring: Mabil. Han har fået min stemme hele året, men får den forhåbentlig max 4 gange mere. Han bliver ringere og ringere og har bare slet ikke fcm-klasse. Som breddespiller ville det da være at foretrække, at bruge en af vores egne - fx Tengsted eller Simsir. Mabil bidrager jo absolut ikke med mere end det vores u-19 kan levere.

Forlængelse: Jeg går med Brumado denne gang - alene bedømt på fck-kampen, hvor jeg synes han var fremragende. Han vandt vel stort set alle hovedstødsdueller og nærkampe generelt. Lækker teknik, speed og flot, flot mål.
Hvis han kan levere sådan hver gang, så har vi fået den topangriber, som vi har drømt om siden Sørloth. Forhåbentlig bliver han det nye førstevalg i næste sæson.

Besvar