Midtjylland podcast

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Steffen am »

bobthebuilder_dk skrev:
31. maj 2018, 13:07
tubbe93 skrev:
31. maj 2018, 12:52
Kent skrev:
30. maj 2018, 20:05
Så er sæsonafslutningen af Sort Snak klar, som vi har givet det passende navn Guldsnak :-)
https://soundcloud.com/user-336203398/s ... nak-300518
Der jubles, uddeles svinere til eksperter og roser til en sand ekspert. Desuden kåringer og en smule transfer. Alt i alt en ganske fornuftig omgang, hvis vi selv skal sige det :-)
At kalde KEP for den tidligere AaB-spiller, vi bedst kan lide, er måske at overdrive.
I har muligvis glemt Jeppe Curth i den ligning ;)
De to mål i Viborg gør i hvert fald, at han er den største tidligere Aab-spiller af alle!
... det er jo sagt med et glimt i øjet ;)
Da KEP spillede i Aab var det klart ham vi elskede mest at hade - med god grund - men han er blevet mildere med årene :D
Tidligere Aab spillere med hovedroller i FCM, der kan vi da nævne thomasberg og priske! ( ikke et ord om califf )
Claus Steinlein, Lars Knudsen, Mads Buttgereit (og Allan Kuhn).
Masser af forbindelser.

Mulle123
Indlæg: 1
Tilmeldt: 28. maj 2018, 10:26

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Mulle123 »

Tak for en fantastisk sæson med sort snak!
Især lydklippene er jeg kæmpe fan af, de får mig tit til at grine eller smile over hele femøren. Lydklippet med sekunderne da vi vinder, dem kan jeg høre igen og igen og igen og stadig blive helt høj... please spil det hver gang! :)

Jeg synes jeres podcast er på et super højt niveau, og jeg bliver altid klogere på spillere, taktik, strategiske valg m.m. Jeg hører alle jeres podcast flere gange, tusind tak for det store arbejde - det betyder meget, når man ikke som sådan er del af fanmiljøet og ikke bor i Herning længere. KÆMPE TAK og KÆMPE forlængelse til hele Sort Snak teamet.

Selv meget frem til at høre jeres analyse af Drexlers første optrædender, vi høres ved!

BMBrandt
Indlæg: 266
Tilmeldt: 18. aug 2013, 10:38

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af BMBrandt »

Jens jessen, david nielsen, duncan... skal jeg blive ved... 😉

CasperBW
Indlæg: 137
Tilmeldt: 18. sep 2016, 13:02

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af CasperBW »

Få lige fat i lydklippet fra tv udsendelsen hvor Finnboggason scorer i overtiden mod Brøndby. Det savnede jeg i denne podcast, selvom jeg fik kuldegysninger flere gange imens jeg hørte jer tale om kampen.

Fantastisk det i leverer, jeg håber virkelig Midtjylland ved hvor stor kvalitet i leverer til fanpleje.

Må man spørge hvad jeres gennemsnitlige lyttertal ligger på? Har der været overvejelser om evt. Mere promovering. Tror et opslag fra Midtjyllands egen side der henviser til jer kan give et løft til lyttertallet.

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Matjavsen »

CasperBW skrev:
1. jun 2018, 10:22
Få lige fat i lydklippet fra tv udsendelsen hvor Finnboggason scorer i overtiden mod Brøndby. Det savnede jeg i denne podcast, selvom jeg fik kuldegysninger flere gange imens jeg hørte jer tale om kampen.

Fantastisk det i leverer, jeg håber virkelig Midtjylland ved hvor stor kvalitet i leverer til fanpleje.

Må man spørge hvad jeres gennemsnitlige lyttertal ligger på? Har der været overvejelser om evt. Mere promovering. Tror et opslag fra Midtjyllands egen side der henviser til jer kan give et løft til lyttertallet.
Jeg er ret sikker på DR p3 har lagt den op på deres facebook side

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

CasperBW skrev:
1. jun 2018, 10:22
Få lige fat i lydklippet fra tv udsendelsen hvor Finnboggason scorer i overtiden mod Brøndby. Det savnede jeg i denne podcast, selvom jeg fik kuldegysninger flere gange imens jeg hørte jer tale om kampen.

Fantastisk det i leverer, jeg håber virkelig Midtjylland ved hvor stor kvalitet i leverer til fanpleje.

Må man spørge hvad jeres gennemsnitlige lyttertal ligger på? Har der været overvejelser om evt. Mere promovering. Tror et opslag fra Midtjyllands egen side der henviser til jer kan give et løft til lyttertallet.
Finnboggason-klippet har vi. Vi anvendte det i optakten til Horsens-kampen. Overvejede også at bruge det i Guldsnak, men synes også, at der var andre, der var oplagte og så havde vi lige brugt det. Men det er i gemmerne til en anden god gang. Generelt må folk gerne byde ind med klip, som de synes vi skal anvende. Så forsøger vi at skaffe dem.

Vi kan ikke se unikke lyttere, men vi kan se antal afspilninger. De ligger faktisk offentlig tilgængelige på Soundcloud (man kan godt skjule dem, men det har vi ikke gjort). Vi ligger på ca. 1.500 afspilninger per podcast, hvilket vi er meget tilfredse med (vi havde oprindeligt et mål om at nå 1.000). Topscoreren er optakten til den sidste BIF-hjemmekamp - den med bolddrenge-gate - som har fået over 2.100 afspilninger indtil videre. Hvis man skal sammenligne med andre, så ligger vi flot ift andre klub-specifikke podcasts med offentlige afspilningstal. Det er kun Brøndbylyd som overgår os - de har normalt 3000+ afspilninger. FCKs fanradio har sandsynligvis også flere, men har ikke offentlige tal. Mediano ligger på ca. 10.000 afspilninger på deres generelle SL-indhold og 3-4.0000 når afspilninger, når de laver noget FCM-specifikt, så vidt jeg ved (men de FCM-specifikke tal er ikke offentlige).

Vi promoverer selv her på Graven og gennem vores profiler på FB og Twitter. Normalt laver vi så også opslag i FCM fangruppen på FB. FCM promoverer i app’en og på deres hjemmeside. Vi har ikke diskuteret yderligere tiltag på nuværende tidspunkt.

I øvrigt laver vi inden længe en survey, hvor alle kan komme med deres vurderinger af indhold mv samt komme med input til os. Den vil vi anvende, når vi skal planlægge frem til den kommende sæson, så vi kan justere indholdet mv ift det som lytterne synes er godt/skidt/relevant/sjovt mv. Jeg håber, at rigtig mange vil deltage i den og skal nok lave et opslag i denne tråd om det.

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

Matjavsen skrev:
1. jun 2018, 10:30
CasperBW skrev:
1. jun 2018, 10:22
Få lige fat i lydklippet fra tv udsendelsen hvor Finnboggason scorer i overtiden mod Brøndby. Det savnede jeg i denne podcast, selvom jeg fik kuldegysninger flere gange imens jeg hørte jer tale om kampen.

Fantastisk det i leverer, jeg håber virkelig Midtjylland ved hvor stor kvalitet i leverer til fanpleje.

Må man spørge hvad jeres gennemsnitlige lyttertal ligger på? Har der været overvejelser om evt. Mere promovering. Tror et opslag fra Midtjyllands egen side der henviser til jer kan give et løft til lyttertallet.
Jeg er ret sikker på DR p3 har lagt den op på deres facebook side
Hvis der er noget P3-lyd også, må du gerne linke til den. Det vi har er Carsten W fra tv-transmissionen.

Noe
Indlæg: 1521
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Noe »

Kent skrev:
1. jun 2018, 11:46
Matjavsen skrev:
1. jun 2018, 10:30
CasperBW skrev:
1. jun 2018, 10:22
Få lige fat i lydklippet fra tv udsendelsen hvor Finnboggason scorer i overtiden mod Brøndby. Det savnede jeg i denne podcast, selvom jeg fik kuldegysninger flere gange imens jeg hørte jer tale om kampen.

Fantastisk det i leverer, jeg håber virkelig Midtjylland ved hvor stor kvalitet i leverer til fanpleje.

Må man spørge hvad jeres gennemsnitlige lyttertal ligger på? Har der været overvejelser om evt. Mere promovering. Tror et opslag fra Midtjyllands egen side der henviser til jer kan give et løft til lyttertallet.
Jeg er ret sikker på DR p3 har lagt den op på deres facebook side
Hvis der er noget P3-lyd også, må du gerne linke til den. Det vi har er Carsten W fra tv-transmissionen.
https://www.dr.dk/radio/p3/liga/liga-2018-05-18

De sidste 8-10 minutter af udsendelsen. Jeg ved ikke, hvor længe den ligger på siden, så måske skal I være hurtigt ude.

Treco
Indlæg: 241
Tilmeldt: 30. apr 2011, 16:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Treco »

Det er jo til at blive i helt godt humør af:)

Brugeravatar
Arff
Indlæg: 1080
Tilmeldt: 20. maj 2009, 23:54
Kontakt:

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Arff »

Som Kent skrev i starten, så vil vi meget gerne have input og ideer til mulige temaer - hvad kunne I tænke jer at høre mere om, hvem kunne i tænke jer, vi snakkede mere med?

Alt inspiration og alle ideer er velkomne.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af TrueWolfMidt »

Jeg kunne godt tænke mig, at høre hvad Dovbyk, Kraev, Korcsmar samt Bill Hamidt mening om den danske superliga. Er de overrasket over tempoet, fysikken mm. Hvad er deres indtryk af Fc Midtjylland nu hvor de har været her i en periode. Hvad synes de om Fcm's setup, vi er trods alt en meget ung klub og har i klubbens levetid siden 1999 fået ikke mindre end 2 guld, 2 sølv samt 5 bronze medaljer.

kopi
Indlæg: 60
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af kopi »

En uddybning af Ove P.'s arbejde ville også være rigtig spændende. Specielt med den amerikanske satsning in mente.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Acebone »

Sort Snak med Matthew Benham, please! :D

Det er vist ikke hans stil, men det kunne være uhyre interessant at høre mere om hans tanker i forhold til klubbens nuværende situation.

havbasse
Indlæg: 23
Tilmeldt: 30. aug 2009, 11:03

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af havbasse »

kopi skrev:
1. jun 2018, 20:42
En uddybning af Ove P.'s arbejde ville også være rigtig spændende. Specielt med den amerikanske satsning in mente.
Glimrende forslag!. Her Ove Pedersen optaget tilbage i fodboldmagasinet 4-4-2 medio februar 2018, hvor han introducerer lidt omkring hans arbejde i FCM

https://www.tvmidtvest.dk/fodboldmagasi ... y=1#player

pdole
Indlæg: 93
Tilmeldt: 21. maj 2009, 15:28

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af pdole »

Tak for et godt program.
Emner jeg ville finde interessante:
- Brian Priske: Tankerne bag det at vende tilbage til FCM? Hvad har ændret sig siden han var her sidst? Smuttede jo for at blive udfordret og tage sin karriere til et nyt sted.
- Fredericia projektet: Mere i dybden med detaljer i det samarbejde. Har Fredericia 'første ret' til de spillere vi vil udleje? Hindre det f.eks. Riis og/eller Andersson i at tage en periode mere i Vendsyssel? Evt. tanker fra Fredericias side (klub eller fanformand)
- Ankersen plejer(dog ikke i vinters) at gennemgå transfervinduet ved at svare på spørgsmål fra ulvegraven. Kunne man lave det i podcast form i stedet. Fans sender spørgsmål ind og i tager den face to face med Ankersen. Det giver mulighed for at spørge nærmere ind til de svar han kommer med og vil helt sikkert give flere detaljer omkring det.
- Hvordan ser det ud med akademiet i Nigeria? Synes det er længe siden jeg hørt noget fra den front. Bliver der arbejdet på at oprette akademier andre steder(lande)?
- Det var fedt, at I ringede KEP op og fik hans syn på nogle ting. Det synes jeg gerne I må bruge meget mere. Både folk fra andre fangrupper, spillere/ vores udlejede spillere, journalister mm.


Ting I for min skyld gerne må droppe:
- Udebane turene: Finder det ikke særlig interessant med uddeling at stadionplatter. Det er fint lige hurtigt at vende fremmødet og stemningen.
- Der er ofte lidt for meget enighed i panelet. Kunne være fedt ind i mellem, at få folk ind udefra eller folk der ser tingene på en lidt anden måde.

Besvar