Midtjylland podcast

Om FC Midtjylland og Black Wolves
BMBrandt
Indlæg: 266
Tilmeldt: 18. aug 2013, 10:38

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af BMBrandt »

den kan jeg ikke finde, nogen der har et link????

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af MFKM »

BMBrandt skrev:
20. maj 2020, 12:43
den kan jeg ikke finde, nogen der har et link????
https://www.mediano.nu/oversigt/2020/5/ ... elligheder

Jeg er iøvrigt enig i Noes anmeldelse - ikke så indholdsrig som man kunne have håbet på, ikke meget nyt for folk der har Midtjylland under huden.

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af mousebreaker »

Jeg har intet imod Viborg, men jeg har noget imod personer der er så stupide med deres holdninger som Viborg manden. Jeg køber slet ikke præmissen om at "hadet" er opstået fordi man kaldte sig Midtjylland. Det ville sgu da være for sindsygt hvis det kunne bringe nogens pis i kog, men som han sagde så skulle han tænke over det på vej til Silkeborg i bilen. Jeg synes også man kunne høre på Hans Krabbe at der ikke var så megen sympati for flere af Viborggenserens udbrud.

Hvis det var selve navnet FC Midtjylland der gjorde folk sure så er det da mærkeligt at der skulle gå 4 år før man hørte noget til det. Det der gjorde ondt på dem var Thomas Frandsens skifte og året efter stiftede vi akademiet og var meget aggressive - nogle vil sige ufine - med vores rekruttering. Det gav Viborgs fans noget at samles om, nogen at kunne udstå. Generelt kan jeg dog godt forstå hvis man ikke kan lide FCM, for vi er i den grad udanske. Heldigvis. Ellers sad vi i samme båd som Silkeborg, Viborg m.fl

Personligt synes jeg Viborg er en grå klub og kampene mod dem giver slet ingen forventnings glæde som hvis man møder AGF eller Aab, men heldigvis er der specielt i den yngre del (tror jeg) af vores fanbase en del der er hoppet med på "hadets kamp" vognen. Det giver da lidt kolorit til en af de mest ligegyldige kampe, når ellers Viborg er at finde i superligaen, så uanset hvad årsagerne til fjendskabet er, så hilser jeg det velkomment.

Iøvrigt, der er mange lighedspunkter i grundholdningerne mellem Viborgs fans og Aabs. Måske de skulle holde en konkurrence om hvem der er mest rigtige
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

Endelig ruller #sldk igen, og i denne udgave af #SortSnak ser vi frem mod den første kamp i et par måneder. Vi har besøg af Preben Rokkjær for at høre om drivein-arrangementet og Brian Priske fortæller om status i truppen efter corona-pausen.
https://soundcloud.com/user-336203398/5 ... igen-26520

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af TrueWolfMidt »

Som altid, en god "Sort snak" - man kan kun være stolt af at være fan af en klub, hvor man bliver så forkælet med nyt omkring spillere og klub.

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

TrueWolfMidt skrev:
27. maj 2020, 15:07
Som altid, en god "Sort snak" - man kan kun være stolt af at være fan af en klub, hvor man bliver så forkælet med nyt omkring spillere og klub.
Tak skal du have!
Vi satser på, at vi er igang igen nu, og mon ikke vi skruer lidt op for dækningen i løbet af slutspillet?
I første omgang skal vi dog lige have lavet lidt lokalradio på mandag - det skal nok blive fornøjeligt.

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

Et meget skuffende resultat i #FCMACH, men i det mindste var der verdenspremiere på #SortSnakLive.
Hvis ikke du fangede programmet live, så er op- og nedtakten her.
Bemærk at vi er i bedre humør før end efter kampen 😠
https://soundcloud.com/user-336203398/s ... ive-010620

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

‪Dejlig sejr i #FCNFCM som afslutning på grundspillet. Både kamp og grundspillet evaluerer vi på i tirsdagens #SortSnak, hvor vi også ser frem mod slutspillet.‬
‪Vi har som altid behov for nogle fyringer og forlængelser, så byd ind med dem!‬

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Cortez »

Fyring: på trods af mål gå min fyring til Kaba. Jeg ser altså bare ikke, at han nogensinde bliver en bare nogenlunde angriber. Han kan ikke heade, han kan ikke afslutte. Forholdsvis vigtige egenskaber for en angriber.

Forlængelse: er fan af Cajuste på midtbanen.

/Cortez

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af FCM2000 »

Cajuste forlængelse, han kan blive forårets nye stjerne og gennembrud

Fyring: joel andersson, han var bomstærk i efteråret defensivt, men han er for mig den der har været i dårligst form efter opstarten. Han kan være glad for at belgieren er skadet.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af TrueWolfMidt »

FCM2000 skrev:
7. jun 2020, 19:33
Cajuste forlængelse, han kan blive forårets nye stjerne og gennembrud
Ganske enig, er vild med Cajuste, han gør det godt.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Stoffer »

Min fyring går til Evander. Han viser ikke format lige nu. Jeg skal ikke kunne sige, om det er fraværet af tilskuere (hvilket jeg mistænker, siden jeg synes, han har set skidt ud i alle kampe uden tilskuere), eller om det er svært for ham efter pausen, men det kører ikke. Joh, joh han bidrager, men det er tydeligt at trænerteamet og holdet kigger mod ham, han bliver nærmest opfordret til at samle dirigentstokken op, og det sker bare kun i glimt - og der er for få af dem.

Min forlængelse er Scholz. Han er kølig og koncentreret i alt, han foretager sig. Han spiller godt, selvom der ikke er nogen tilskuere. Jeg tør ikke gætte på, hvad han betyder i omklædningsrummet, men som en af de få rutinerede spillere med fast plads i start 11, så tror jeg også, at han enten i handling eller ord har været med til at sikre, man kom videre fra Horsens nederlaget.

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

Så er der en ny omgang #SortSnak klar 💪
Panelet diskuterer sejren i #fcnfcm, der måske var Cajustes gennembrud. Desuden evalueres grundspillet og der ses frem mod slutspillet og #aabfcm
https://soundcloud.com/user-336203398/5 ... let-090620

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af FCM2000 »

et emne på jeres podcast tirsdag, kan evt. blive mch arena, da MCH koncernen har kurs mod konkurs, hvis ikke der gøres noget nu, hvordan står FCM da, hvis det sker ?

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

‪Sejr igen! 💪💪
‪Og snart tid til #SortSnak igen! Vi er i luften igen på tirsdag, hvor vi vender sejren i #AaBFCM og ser frem mod de to kommende hjemmekampe mod BIF og GF.‬
‪Som sædvanligt har vi brug for nogle fyringer og forlængelser, så kom med dem👇

Besvar