Midtjylland podcast

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

‪Hjælp os med at blive bedre! ‬
‪22 omgange #SortSnak, 6 særudgaver og en enkelt Hall of Fame. Det var, hvad det blev til i sæsonen 2018/19. ‬
‪Men hvad var godt og hvad var skidt?‬
‪Det vil vi gerne høre din holdning til.‬
‪Så hjælp os ved at svare her: https://forms.gle/Z1EfMvQizTSMBCmW8

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

‪TAK for alle jeres svar i vores evaluering 💪👍
‪300+ deltog. Det er vi beæret over, og vi giver os nu til at læse alle kommentarer igennem og forberede os til næste sæson.‬
‪Som en lille tak fra vores side, har vi klippet en anekdote-særudgave sammen #sldk 👉https://soundcloud.com/user-336203398/s ... anekdoter‬

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

Så er vi klar med optakten til dette års superligasæson for FCM
Assistenttræner Kristian Bak debuterer i panelet, hvor der også er kontakt med Peter Arnholdt fra Brasserbold, der kan fortælle om Lille-Paul fra Brasilien.
https://soundcloud.com/user-336203398/3 ... 020-090719

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

To kampe. 6 point. Så er den sæson igang 💪
Det samme er Sort Snak, der på tirsdag ser på sæsonstarten i #sldk, diskuterer status på transfers og lodtrækning i #eldk.
Vi har brug for sæsonens første fyringer og forlængelser, så kom med dem 👇

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Matjavsen »

Forlængelse: evander, han er bare vild.

Fyring: fansene som sviner træneren til for at bænke JP.

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Densestar7430 »

Forlængelse: Evander og Wikheim, som er dem der skaber offensiven for os.

Fyring: Den er meget meget hård, da jeg ikke synes der enkelte spillere der har været deciderede dårlige. Så selvom Brumado viser et store prøver på hans talent, så skylder han efterhånden nogle mål.

Alternativt kunne det være Joel Andersson som ligner han er ved at gå lidt i stå.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Lupus1999 »

Joel Andersson spillede en nærmest perfekt kamp i dag og efter at han kom over i venstre lukkede han nærmest Atanga ned, hvilket Paulinho havde store problemer med.

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Densestar7430 »

Det var heller ikke kun baseret på denne kamp, men hele hans seneste periode taget i betragtning.

At FCN bliver lukket ned i 2. Halvleg skyldes jo ligeså meget at vi stiller os længere tilbage. Vores wing backs skal være ekstremt offensive og her mener jeg heller ikke han bød ind med noget nævneværdigt. Igen, jeg medgiver at den er meget meget hård.

Sniper
Indlæg: 388
Tilmeldt: 11. jul 2014, 11:59

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Sniper »

Min forlængelse går også til Evander, han har været rigtig god og afgørende i begge kampe. Super spændende samarbejde med de to landsmænd.

Fyringen er svær efter blot to kampe og 6 point på kontoen men skal jeg pege på én må det være Joel. Han gør det egentlig fornuftigt defensivt, især i dagens kamp, men synes bare han er for anonym offensivt. Der kommer sjældent noget output.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Stoffer »

Forlængelse: Evander og tør jeg skrive det.. Brumado. Evander er utvivlsom, men jeg synes også at Brumado ser god ud, ja han har brændt nogle store chancer men skaber et straffe idag, derudover i begge kampe: indgår smukt i spillet, kommer frem til meget, fungerer flot som opspilsstation og bringer god fysik.

Fyring: KA og trænerteamet, specifikt i håndteringen af JP. At JP er så utilfreds er udtryk for, at man ikke har en god nok dialog.

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Sahl »

Forlængelse: Joel Andersson - Han spiller virkelig godt for tiden, både defensiv og offensiv. Han virker også til at have overblik. Tror han bliver guld værd for os på sigt.

Fyring: JP, KA og trænerteamet. Synes de alle burde have styr på situationen omkring JP's bænkplads og hvordan man snakker om de i medierne.

Brugeravatar
HKP
Indlæg: 521
Tilmeldt: 16. jun 2009, 00:23

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af HKP »

Lupus1999 skrev:
21. jul 2019, 20:50
Joel Andersson spillede en nærmest perfekt kamp i dag og efter at han kom over i venstre lukkede han nærmest Atanga ned, hvilket Paulinho havde store problemer med.
Nej, han spillede nogenlunde... en god anden halvleg vil jeg sige....

Offensivt bidrager han med nul og nix og to gange hvor han har rigtigt god tid, svæver hans indlæg stille og roligt langt henover FCM-hovederne....

Brugeravatar
HKP
Indlæg: 521
Tilmeldt: 16. jun 2009, 00:23

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af HKP »

Forlængelse:
Helt klart Evander

Fyring:
Trænerteamet grundet manglende (ingen) håndtering af JP-gate

bifr05t
Indlæg: 365
Tilmeldt: 1. dec 2016, 19:27

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af bifr05t »

Forlængelse:
Evander. Den dribletur i dag var uovertruffen, mesterlig, af en anden verden, mohamed zidan agtig (jeg tror simpelthen ikke at jeg kan finde adjektiver nok til at beskrive min begejstring). Kan han så også lige få indstillet sigtekornet, så tror jeg ikke at vi kan holde på ham indtil næste sommer.

Fyring:
Trænerteamet og dem der ellers står de den taktiske del af spillet. En trend jeg ser i vores spil, er manglen på stikninger i dybden i forbindelse med passingerne til kanterne. Bolden bliver i størstedelen af tilfældende spillet lige på, hvilket gør at en spiller i bevægelse, skal stoppe op og samle bolden op før vedkommende kan fortsætte. Herved spiller vi alt for ofte omstillingerne mindre end de reelt er.

Til sidst vil jeg også gerne fyre vores nuværende formation, og i stedet gå over til en 4-4-2. Jeg synes simpelthen at vi brænder inde med alt for gode spillere i den nuværende formation. Et bud på en fremtidig opstlling kunne være:

Hansen
Joel - Erik - Scholz - Paulinho
Wikheim - Okosun - Evander - Mabil/Onyeka
Kaba - Brumado

Her ville Okosun agere mere defensiv orienteret midtbanespiller á la Sparv var tidligere, og Evander spilstyrende playmaker.

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Saemala »

Forlængelse til KA og trænerteamet, for at have store nok cojones til at sætte Poulsen på bænken, på trods af al den polemik det har skabt. Det var tydeligt henover sidste sæson, at JP er faldet for meget i niveau, til at være sikker mand i start-11eren.
Høvdingen af Herning

Besvar