14 Holds-Superliga 16/17

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: 14 Holds-Superliga 16/17

Indlæg af mousebreaker »

Det ville være fint hvis admin kunne flytte hele TV afsporingen over i en ny tråd
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: 14 Holds-Superliga 16/17

Indlæg af mousebreaker »

Ifbm med den tænkte tv situation så mener jeg at vi har alt at tabe ved at danne et firkløver med de nævnte klubber. Vi ville tabe seriøst mange skillinger på det og jeg tror næppe at vi som klub ville få mere eksponering ud af det. Vi er velsagtens den klub i Danmark som får den 3. største eksponering og vi er konstant i top 3 over de klubber som optjener flest penge fra tv aftalen. Der er altså en hel række af klubber der må se misundeligt på vores situation.

Fanbaser og fankultur bliver ikke bygget over en nat eller 5 år. Før det rigtig slår igennem skal man have nogle unge mennesker rundt om i landet som er fan af klubben fordi deres fædre er fans og har manipuleret deres børn til at være det samme. Brøndby er stadig de største på den front udelukkende pga holdet i starten af halvfemserne. Det er det de lever på i dag og jeg er sikker på at vi vil hente ind på dem som årene går via de oplevelser holdet giver folk på banen og den indsats som klubben gør i regionerne
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: 14 Holds-Superliga 16/17

Indlæg af TrueWolfMidt »

Er jeg den eneste der synes, at denne lige overståede sæson har været fantastisk. Ikke kun fordi vi fik guld, BEVARS det var da dejligt. Jeg kan faktisk godt lide strukturen og så den gerne fortsætte, dog med den ændring, at bund-slutspillet ikke kan risikere,at ende ud som senest. (sønderjyske). Både top og bund slutspil synes jeg har været spændende. Dog kunne slutspillet nok også ændres, så det stadigvæk var interessant. Kan ikke helt forstå at man igen snakker om at gå tilbage til 12 eller 10 hold. Jeg er helt klart for 14 holds strukturen, dog med ovenfor nævnte ændring. Nu kan jeg jo også godt lide at komme på stadion og får pils og pølser. ;-)

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: 14 Holds-Superliga 16/17

Indlæg af henker »

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... en/7180756

Synes at den se / lyder bedre med den model.. Så ser det ud til at 14 hold bevar indtil videre

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1040
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: 14 Holds-Superliga 16/17

Indlæg af Administrator »

mousebreaker skrev:
30. maj 2018, 16:59
Det ville være fint hvis admin kunne flytte hele TV afsporingen over i en ny tråd
Tja, jeg synes egentlig at TV netop hører hjemme i debatten om fremtidens superliga.

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: 14 Holds-Superliga 16/17

Indlæg af mousebreaker »

Administrator skrev:
31. maj 2018, 23:51
mousebreaker skrev:
30. maj 2018, 16:59
Det ville være fint hvis admin kunne flytte hele TV afsporingen over i en ny tråd
Tja, jeg synes egentlig at TV netop hører hjemme i debatten om fremtidens superliga.
Du mener altså at transfertråden skulle opsplittes i en strategi og en transfer rygte/handelstråd, som er en hårfin opdeling som derfor hele tiden bliver overlappet. Svært ikke at diskutere det ene uden at man ofte kommer til at diskutere det andet. Samtidig er en tråd der handler om superligaens struktur blevet afsporet til tv aftaler. To meget forskellige ting, hvor man dog KAN argumentere lidt for at strukturen kan påvirke tv aftaler (men ikke omvendt). Berøringsfladen er meget lille. Den nuværende afsporing med et forslag om klubbens muligheder på tv området har absolut intet med en superliga struktur at gøre, men derimod om muligheden for at bryde Københavnerklubbernes dominans på området
:roll:
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1040
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: 14 Holds-Superliga 16/17

Indlæg af Administrator »

Jeg kan forsikre dig om at TV har væsentlig større indflydelse på superligaen end hvad menigmand render rundt og tror.

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1040
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: 14 Holds-Superliga 16/17

Indlæg af Administrator »

Men det er folk frit for at undlade at drøfte det i tråden.

Besvar