Billetbørsen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Billetbørsen

Indlæg af Lupus1999 »

Mangler en billet til CC hvis nogen ikke kan komme??

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: Billetbørsen

Indlæg af Danand123 »

Lupus1999 skrev:
7. jul 2020, 18:59
Mangler en billet til CC hvis nogen ikke kan komme??
Kunne også godt bruge en til en kammerat. Men er det overhovedet muligt at give sin billet væk. Så vidt jeg har forståe det, er der navn på alle billetter, og at de kan kræve eller ligefrem kræver legitimation ved indgangen. Dette for at kunne opspore folk, der evt. har været i et afsnit, hvor en smittet har været.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Billetbørsen

Indlæg af Lupus1999 »

Det er muligt at give den væk, men det skal ske vis billetkontoret, så de kan ændre oplysningerne inden kampen. Derfor er det vigtigt at dem, som af en eller grund ikke kan komme, får givet deres billet væk i god tid.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: Billetbørsen

Indlæg af Danand123 »

Lupus1999 skrev:
7. jul 2020, 22:59
Det er muligt at give den væk, men det skal ske vis billetkontoret, så de kan ændre oplysningerne inden kampen. Derfor er det vigtigt at dem, som af en eller grund ikke kan komme, får givet deres billet væk i god tid.
Ok, det giver god mening. Håber det lykkes for dig.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Billetbørsen

Indlæg af Lupus1999 »

Er der andre som har gentegnet sæsonkort, men hverken modtaget bekræftelse på deres køb eller fået tilsendt det nye kort?? Pengene er trukket?

heine115
Indlæg: 50
Tilmeldt: 7. maj 2014, 11:47

Re: Billetbørsen

Indlæg af heine115 »

Lupus1999 skrev:
21. aug 2020, 18:36
Er der andre som har gentegnet sæsonkort, men hverken modtaget bekræftelse på deres køb eller fået tilsendt det nye kort?? Pengene er trukket?
Jep samme her det er 2 sæsonkort vi ikke har modtaget bekræftelse på

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Billetbørsen

Indlæg af Lupus1999 »

Det er lidt underligt. Hvis jeg ikke hører noget i næste uge, så må jeg hellere kontakte dem.

Eponaj
Indlæg: 83
Tilmeldt: 22. jun 2009, 02:06

Re: Billetbørsen

Indlæg af Eponaj »

Jeg skrev til FCM at jeg ikke har modtaget en bekræftelse. Svaret var at mailen var afsendt og transaktionen er gået igennem. Alle de bekendte jeg har snakket med har heller ikke modtaget kvittering - så nu har jeg skrevet til FCM at de har haft en fejl med afsendelserne.

Ift. selve sæsonkortet fik jeg også at vide at de slet ikke bliver fremsendt - de skal afhentes. Det skulle der også komme en mail om. Så må vi håbe den kommer frem til os....

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1040
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Billetbørsen

Indlæg af Administrator »

Til information, så har den billetansvarlige sagt op, og Fcm søger en ny.

Derfor kan i nok desværre forvente lidt længere svartider.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: Billetbørsen

Indlæg af Danand123 »

Ok, jeg troede bare, man kunne bruge det samme kort som sidste sæson. Det har man da tidligere gjort .

Tænkte godt nok også selv, at det var mærkeligt, at der ikke kom en kvittering (troede nu blot den blev genereret automatisk). Men man kan jo se, at man har betalt via transaktionslisten.

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Billetbørsen

Indlæg af 974 »

fra mail modtaget her sidst på eftermiddagen:

Information om dit sæsonkort

Kære sæsonkortholder,

Tusind tak for at du har gentegnet dit sæsonkort.

Du burde have modtaget en ordrebekræftelse med dertil hørende info om dit køb. Dog har vores billetudbyder oplevet en del problemer med dette. Har du ikke modtaget en kvitteringsmail, og vil du gerne have en, så kontakt os venligst via billetsalg@fcm.dk.

Når du har gentegnet dit sæsonkort betyder det, at dit sæsonkort nu er gyldigt til vores hjemmekampe i den kommende sæson.

Den første hjemmekamp mod Lyngby BK er fastlagt til enten fredag den 18. september eller lørdag den 19. september (det afhænger af vores europæiske lodtrækning).


og da jeg gentegnede fik jeg denne mail:

Tillykke med gentegningen af dit sæsonkort!

Vi ser frem til at have dig med på lægterne på MCH Arena i den kommende sæson.

Har du gentegnet til Premium Sæsonkort, skal du have et nyt sæsonkort. Det kan afhentes i næste sæson i Infohuset, som åbner to timer før kampstart i forbindelse med alle hjemmekampe. Har Infohuset ikke åbent grundet Covid-19, vil du få nærmere information om, hvordan du får dit sæsonkort.

Har du gentegning til Standard Sæsonkort, skal du bare bruge det sæsonkort, du allerede har.

Vær opmærksom på, at hvis du har købt børnesæsonkort og fylder 14 år i løbet af sæsonen, skal du betale differencen mellem et børne- og voksensæsonkort.

Vi ses på MCH Arena.


Med venlig hilsen
FC Midtjylland

Xort
Indlæg: 138
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning

Re: Billetbørsen

Indlæg af Xort »

Er der andre der har problemer med deres BW rabatkode?
Men bliver ved med at melde at koden ikke kan benyttes.

Le Compte
Indlæg: 237
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Billetbørsen

Indlæg af Le Compte »

Måske er det fordi du køber sæsonkort på abonnement

———
Ønsker du at betal dit sæsonkort via en abonnemenstløsning, bedes du sende en mail til

billetsalg@fcm.dk med navn, telefonnummer, Mailadresse, Sæsonkortnummer (hvis du har et), samt

din UBRUGTE rabatkode.

Så vil du få ombytte til en kode der kan bruges til køb af sæsonkort på abonnement
————
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?

Xort
Indlæg: 138
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning

Re: Billetbørsen

Indlæg af Xort »

Le Compte skrev:
10. jul 2021, 10:19
Måske er det fordi du køber sæsonkort på abonnement

———
Ønsker du at betal dit sæsonkort via en abonnemenstløsning, bedes du sende en mail til

billetsalg@fcm.dk med navn, telefonnummer, Mailadresse, Sæsonkortnummer (hvis du har et), samt

din UBRUGTE rabatkode.

Så vil du få ombytte til en kode der kan bruges til køb af sæsonkort på abonnement
————
Tak, de har bare lavet det om, så man kun kan købe på abonnement, så der er ikke andre muligheder.
Jeg skriver til dem.

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Billetbørsen

Indlæg af Matjavsen »

Hvis nogle vil have en billigere billet til Celtic kampen så har jeg en.
Er blevet forhindret i at komme til kampen :)

Det er til CC

Pris. 75.kr

Besvar