Billetbørsen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Poulsgaard
Indlæg: 47
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Billetbørsen

Indlæg af Poulsgaard »

Hej Frej

Stort tillykke til Jer. (og det er sagt helt uden ironi)

Poulsgaard
Mvh.
Peder Poulsgaard
--------------------------------------------
Festbyen - Alt til din børnefødselsdag

FrejPrahl
Indlæg: 21
Tilmeldt: 17. aug 2009, 19:47

Re: Billetbørsen

Indlæg af FrejPrahl »

Tusind tak. Og god kamp!

Le Compte
Indlæg: 237
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Billetbørsen

Indlæg af Le Compte »

thooomsen skrev:
Le Compte skrev:Nu kan du jo ikke læse hvad han evt vil give. Tror de fleste ved at billetter er svære at købe til officielle priser.

Jeg overvejer da også om jeg skal takke ja til et evt. Tilbud og sælge de 2-3 billetter jeg har. Så hellere bruge pengene på en anden oplevelse sammen med sønnen.
Plastik!!!
Jeg tror bare jeg vil ønske dig en god dag.
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?

4096
Indlæg: 163
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Billetbørsen

Indlæg af 4096 »

Le Compte skrev:Nu kan du jo ikke læse hvad han evt vil give. Tror de fleste ved at billetter er svære at købe til officielle priser.

Jeg overvejer da også om jeg skal takke ja til et evt. Tilbud og sælge de 2-3 billetter jeg har. Så hellere bruge pengene på en anden oplevelse sammen med sønnen.
Fint og forståeligt - bare husk det er strafbart at sælge billetter til mere end den pålydende værdi :)

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Billetbørsen

Indlæg af Saemala »

4096 skrev:
Le Compte skrev:Nu kan du jo ikke læse hvad han evt vil give. Tror de fleste ved at billetter er svære at købe til officielle priser.

Jeg overvejer da også om jeg skal takke ja til et evt. Tilbud og sælge de 2-3 billetter jeg har. Så hellere bruge pengene på en anden oplevelse sammen med sønnen.
Fint og forståeligt - bare husk det er strafbart at sælge billetter til mere end den pålydende værdi :)
Men så kunne man jo bare lige lave en lille tegning, og så sælge den sammen med. Kunst er jo dyrt ;)
Høvdingen af Herning

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1040
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Billetbørsen

Indlæg af Administrator »

Jeg vil faktisk opfordre folk til at melde sortbørshandlerne til politiet. Med de få billetter der er, så synes jeg det er decideret svineri at der er nogle der køber billetterne blot for at tjene penge på det.

Alternativt sende FCM en mail med et tip.

JeppeO
Indlæg: 17
Tilmeldt: 16. sep 2010, 14:38

Re: Billetbørsen

Indlæg af JeppeO »

Viagogo sælger billetter til kampen. Flere muligheder, både på langsiden og bag målet. Billigste billet 3.720 kr....

Brugeravatar
Arff
Indlæg: 1080
Tilmeldt: 20. maj 2009, 23:54
Kontakt:

Re: Billetbørsen

Indlæg af Arff »

Administrator skrev:Jeg vil faktisk opfordre folk til at melde sortbørshandlerne til politiet. Med de få billetter der er, så synes jeg det er decideret svineri at der er nogle der køber billetterne blot for at tjene penge på det.

Alternativt sende FCM en mail med et tip.
Hvis folk bare lader være med at købe dem, så er det ikke et problem. Og hvis folk bruger 5-øren bare en lille smule, så er det fuld lovligt at sælge til overpris :-)
Vi kan tabe, men aldrig besejres

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Billetbørsen

Indlæg af 974 »

VIP BILLET SÆLGES 2500 KR

Sælger en VIP billet til hjemmekampen mod Manchester
Det er jo den helt store billet med bespisning, kampoplæg, merchandise gave og hele svineriet :-)

VIP arrangement i MCH Hovedbygningen:

Program:
Kl. 16.00 Billetudlevering og dørene åbner.
Kl. 16.30 Servering starter
Kl. 16.45 Velkomst v/ FCM direktion
Kl. 17.30 Oplæg til kamp
Kl. 18.20 Afgang til MCH Arena, pladsen på Sportmaster tribunen indtages.
Kl. 19.00 Kampstart

DU får også:
2 x Drikkekuponer til MCH Arena
Merchandisegave (FCM/United
)

Pris:
2.500,- pr. pers. incl. moms
Billetterne sælges efter ”først til mølle princippet”

Menu:
Buffet pr. bord

Forretter
Røget tun rullet med creme fraiche og wasabi
Kammuslinger på spyd med lime
Lyssej med Pancetta
Artiskok med persille og hvidløg
Bresaola m. ruccola og løgsalat
Fyldt kyllingebryst med oliven, rosmarin og soltørret tomat

Hovedret
Kalvefilet med gratineret figen og gedeost
Bagt aubergine og mozzarella
Ovnstegte rosmarin kartofler
Salat Saccottini Rucola m. soltørret tomat, tomat
og springløg

Dessert
Pannacotta med stjerneanis og vanilje-ristede
nødder og pærekompot
Brie Duo Royal med trøffelcreme
Peccorino ost med marinerede abrikoser
Brød og smør i kurve til hele menuen
Kaffe
I forbindelse med desserten serveres kaffe / the

Drikkevarer
Under maden er der ad libitum øl, vin & vand

Sanchez94
Indlæg: 4
Tilmeldt: 15. dec 2015, 09:21

Re: Billetbørsen

Indlæg af Sanchez94 »

thooomsen skrev:
Plastik!!!
Det er bare duften af "heden"

Ausi
Indlæg: 1
Tilmeldt: 6. feb 2016, 20:40

Re: Billetbørsen

Indlæg af Ausi »

Hej
Vi er så "heldig" at have 4 billetter til FCM - Man. U kampen.
2 på CC tribunen og 2 på Faxe Kondi. Det ville være rigtig godt, at kunne se kampen sammen, så jeg ville høre, om nogen kunne være interesseret i at få et par pladser på Faxe Konditribunen i bytte for et par på CC tribunen ??
Jeg ved godt, at dem på Faxe Kondi er dyrest, men jeg vil godt bytte lige over.
Hvis det har interesse, så kontakt mig på: katborg@hotmail.com
God kamp til alle.
PS pladserne på Faxe Kondi er række 7

Poulsgaard
Indlæg: 47
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

FALSKE BILLETTER

Indlæg af Poulsgaard »

Lige et opråb !
Jeg har en kollega, som har haft en købsannonce forskellige steder. Han er nu blevet tilbudt først 4, så 8 billetter til Unibet.
- Han kunne faktisk få lige det antal billetter han skulle bruge, og til pålydende pris.

Jeg kan jo ikke vide, om der er een der ligger inde med et stort antal billetter, men vil gerne advare om at der kunne være tale om kreative folk, der har haft gang I PDF editoren, og lave falske billetter.
Det ærgelige er at stregkoden kan være gyldig, men solgt til 50+ personer, hvorfor det kun er den første der kommer ind på stadion.

Jeg håber ikke at se nogen stå og diskutere med kontrollørerne på torsdag, hvor man havde glædet sig til at se kampen på stadion.

Så pas på, hvis I bevæger jer ud på billetmarked.....

og god kamp.
Mvh.
Peder Poulsgaard
--------------------------------------------
Festbyen - Alt til din børnefødselsdag

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Billetbørsen

Indlæg af 974 »

Hvis man bliver tilbudt billetter til Unibet, så tænker jeg da at man som grundregel skal være meget mistænksom :-)

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Billetbørsen

Indlæg af TrueWolfMidt »

974 skrev:Hvis man bliver tilbudt billetter til Unibet, så tænker jeg da at man som grundregel skal være meget mistænksom :-)
Ja eller i hvert tilfælde kende vedkommende som sælger billetterne rigtig godt -ala en god ven. Frygter desværre at der vil være nogle som bliver snydt. Derfor bliv medlem af Black Wolf og køb sæsonkort, så undgår man alle disse problemer og har forkøbsret til disse billetter.

RL/UBM
Indlæg: 225
Tilmeldt: 3. jul 2009, 21:15

Re: FALSKE BILLETTER

Indlæg af RL/UBM »

Poulsgaard skrev:Lige et opråb !
Jeg har en kollega, som har haft en købsannonce forskellige steder. Han er nu blevet tilbudt først 4, så 8 billetter til Unibet.
- Han kunne faktisk få lige det antal billetter han skulle bruge, og til pålydende pris.

Jeg kan jo ikke vide, om der er een der ligger inde med et stort antal billetter, men vil gerne advare om at der kunne være tale om kreative folk, der har haft gang I PDF editoren, og lave falske billetter.
Det ærgelige er at stregkoden kan være gyldig, men solgt til 50+ personer, hvorfor det kun er den første der kommer ind på stadion.

Jeg håber ikke at se nogen stå og diskutere med kontrollørerne på torsdag, hvor man havde glædet sig til at se kampen på stadion.

Så pas på, hvis I bevæger jer ud på billetmarked.....

og god kamp.
Der er datalog på alle billetterne, så få dem verificeret af FCM :-) Hvis du dukker op med en kopieret billet vil du komme hjem en politi anmeldelse og karantæne + en bøde på 3000 kr. Det er både ulovligt at købe og sælge billetter med fortjeneste, samt kopiere.
Vi kommer kun for roulade!

Besvar