UEFA koefficient:

Om FC Midtjylland og Black Wolves
SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: UEFA koefficient:

Indlæg af SimonH »

Steffen am skrev:
26. maj 2021, 17:20
Taber FCM CLQ2
Ryger vi som bekendt til ELQ3 og kan møde
FK Jablonec
Anorthosis Famagusta (Cyp)

(Det skotske hold må blive oversidder)
Som jeg forstår det indtræder #17 Luzern istedet for at St. johnstone sidder over

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: UEFA koefficient:

Indlæg af Saemala »

Steffen am skrev:
26. maj 2021, 15:08
Saemala skrev:
26. maj 2021, 10:52
Drømmelodtrækningen må uden tvivl være Celtic i Q2, da de er seedet i Q3, og lodtrækningen er inden runden er færdigspillet.
Vi kan altså få en vej til Q4 der hedder Celtic & Sparta Prag. Vi er ikke favoritter, men det er bestemt muligt.

Derfor er det så vigtigt at heppe på United i aften, selvom det gør ondt i hjertet, da vi så har 50% chance for Celtic, i stedet for 33%.
Tja.. Jeg ville ellers sige at drømmelodtrækningen var Sparta Prag, da det vigtigeste er at komme til Q3 på den nemmeste måde, og dermed sikrer minimum et EL gruppespil. Men ved ikke hvor meget niveau forskel der faktisk er.

Men lad os da håbe United vinder uanset, så PSV kommer væk fra liningen

Baseret på elo rating

PSV 1652
Celtic 1556
Sparta Praha 1567

Ja, så er Celtic faktisk bedst af 2 grunde, dog baseret på dette, tæt mellem de 2 sidste.
Prag smadrede Celtic 4-1 og 4-1 i årets gruppespil. Jeg er mere bange for dem, end Celtic. Desuden er Celtic stadig ikke igang med sæsonen til den tid.
Høvdingen af Herning

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: UEFA koefficient:

Indlæg af SimonH »

Saemala skrev:
26. maj 2021, 22:37
Steffen am skrev:
26. maj 2021, 15:08
Saemala skrev:
26. maj 2021, 10:52
Drømmelodtrækningen må uden tvivl være Celtic i Q2, da de er seedet i Q3, og lodtrækningen er inden runden er færdigspillet.
Vi kan altså få en vej til Q4 der hedder Celtic & Sparta Prag. Vi er ikke favoritter, men det er bestemt muligt.

Derfor er det så vigtigt at heppe på United i aften, selvom det gør ondt i hjertet, da vi så har 50% chance for Celtic, i stedet for 33%.
Tja.. Jeg ville ellers sige at drømmelodtrækningen var Sparta Prag, da det vigtigeste er at komme til Q3 på den nemmeste måde, og dermed sikrer minimum et EL gruppespil. Men ved ikke hvor meget niveau forskel der faktisk er.

Men lad os da håbe United vinder uanset, så PSV kommer væk fra liningen

Baseret på elo rating

PSV 1652
Celtic 1556
Sparta Praha 1567

Ja, så er Celtic faktisk bedst af 2 grunde, dog baseret på dette, tæt mellem de 2 sidste.
Prag smadrede Celtic 4-1 og 4-1 i årets gruppespil. Jeg er mere bange for dem, end Celtic. Desuden er Celtic stadig ikke igang med sæsonen til den tid.
Og vi slog Slavia 4-1. Jeg er mere bange for dem end os. Sådan er der så meget. Det bliver svært uanset.

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: UEFA koefficient:

Indlæg af SimonH »

Vores europæriske skæbne bliver da godt nok trukket i langdrag

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: UEFA koefficient:

Indlæg af Steffen am »

SimonH skrev:
26. maj 2021, 23:08
Vores europæriske skæbne bliver da godt nok trukket i langdrag
Det må man sige.
Nederen for dem der er på bar for at se den. Covid 19 er farligere efter kl. 23. så hjem midt i den forlængede.

Og lidt sjovt at spanierne har været så hurtig til at skifte, og United ikke har opdaget de har 5+1 udskiftning, men det er de selvfølgelig heller ikke vant til fra den hjemlige liga ;)

Kunne i øvrigt godt lide 5(+1) reglen. Men den er vel væk næste sæson både i UEFA og liga? :(

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: UEFA koefficient:

Indlæg af Saemala »

SimonH skrev:
26. maj 2021, 22:49
Saemala skrev:
26. maj 2021, 22:37
Steffen am skrev:
26. maj 2021, 15:08


Tja.. Jeg ville ellers sige at drømmelodtrækningen var Sparta Prag, da det vigtigeste er at komme til Q3 på den nemmeste måde, og dermed sikrer minimum et EL gruppespil. Men ved ikke hvor meget niveau forskel der faktisk er.

Men lad os da håbe United vinder uanset, så PSV kommer væk fra liningen

Baseret på elo rating

PSV 1652
Celtic 1556
Sparta Praha 1567

Ja, så er Celtic faktisk bedst af 2 grunde, dog baseret på dette, tæt mellem de 2 sidste.
Prag smadrede Celtic 4-1 og 4-1 i årets gruppespil. Jeg er mere bange for dem, end Celtic. Desuden er Celtic stadig ikke igang med sæsonen til den tid.
Og vi slog Slavia 4-1. Jeg er mere bange for dem end os. Sådan er der så meget. Det bliver svært uanset.
Ja, det bliver svært. Jeg køber bare ikke den med at Sparta Prag skulle være SÅ meget nemmere end Celtic, som jeg hører en del steder efterhånden. Der har jeg ikke noget imod at tage de procenter mindre for sejr imod Celtic, for at have en langt større chance i en Q3.

Lige meget hvad, må vi ikke tabe en evt. ELQ3 med de modstandere.
Høvdingen af Herning

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: UEFA koefficient:

Indlæg af SimonH »

æv...
Vi vinder ikke over PSV

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: UEFA koefficient:

Indlæg af Lupus1999 »

Hold kæft hvor er De Gea bare elendig!

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: UEFA koefficient:

Indlæg af SimonH »

Lad os håbe på alt andet end PSV.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: UEFA koefficient:

Indlæg af Steffen am »

Kampene bliver i øvrigt med 5(+1) udskiftning og 12 spillere på bænken.


Og nu kender vi snart vores kommende modstander

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: UEFA koefficient:

Indlæg af Steffen am »

Bum.

Celtic.
Starter ude
Hjemmebane i returkampen

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: UEFA koefficient:

Indlæg af Saemala »

Fin fin lodtrækning. Slår vi Celtic ud, er modstanderne en del mere overkommelige. 25% chance for at møde Paul, hvis ikke han er solgt!
Ryger vi ud, bliver det enten Famagusta eller Jablonec i EL.
Høvdingen af Herning

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: UEFA koefficient:

Indlæg af SimonH »

Lad os håbe vi trækker Famagusta.

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: UEFA koefficient:

Indlæg af Christian »

Med tanke på vores præstation da vi mødte Rangers, virker det her til at være en svær omgang.
Jeg kan se på Celtics forum, at flere mener vi var bedst mulige lodtrækning for dem.

Jeg kunne virkelig godt bruge en europæisk succes, så håber virkelig vi kan matche skotterne.

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: UEFA koefficient:

Indlæg af SimonH »

Celtics fans må gerne syntes vi er den bedste mulige lodtrækning.
Hvad de ikke ved er, at vi har en bedre CLUB-ELO ranking og en bedre 538 ranking end de har.

Celtic var nok den bedste lodtrækning for os. Dårligere ratet end Sparta Prag og seedet i næste runde. De er selvfølge klart dårligere end PSV også.
Det er 50-50 objektivt set.

Besvar