Landshold

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Re: Landshold

Indlæg af Acebone »

Ravnen skrev:
12. nov 2020, 00:14
Det er da også så træls det næsten kan være. Jeg gad ikke engang at se kampen efter de alle endte på hotelværelser..

https://www.bt.dk/fodbold/bts-fodboldre ... nogensinde
Jeg sad lidt og håbede, Cajuste ville blive matchvinder. :P

THenry

Re: Landshold

Indlæg af THenry »

Acebone skrev:
10. nov 2020, 12:05
Saemala skrev:
10. nov 2020, 11:34
Udover Jesper Hansen, er vores 4 danske spillere sat i Isolation, fordi Robert Skov er ramt af Corona, og er derfor ikke med mod Sverige.
Det positive er, at de får noget hvile midt i det hårde program. Det negative er at det kunne have givet dem blod på tanden, ved at få spilletid på landsholdet.
Bittert; særligt for Scholz. Ikke til at sige, om chancen kommer igen for ham. Dreyer burde have en pæn chance, hvis han fortsætter sine glimrende takter, mens Erik har trods alt har spillet landskampe før, og Pione ligner en fast mand i Hjulmands trup.

Nu kan vi så bare vente og se, om der er smitte til vores spillere pga. en venskabskamp...
Jeg tænker faktisk, at det må være mest bittert for Jesper Hansen. Det her var vel en gylden mulighed for at få debut på landsholdet. Mon han nogensinde får den nu?

Scholle og Dreyer er trods alt yngre, så chancen kan opstå igen. Særligt for Dreyer.

Besvar