Landshold

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Noerum
Indlæg: 442
Tilmeldt: 22. nov 2010, 21:10

Re: Landshold

Indlæg af Noerum »

Kjær, Bjelland og Okore er formentlig Eriks direkte konkurrenter (og samarbejdspartnere) de næste år.
Eriks problem er vel bare, at de andre tre er bedre. Samtidig er de også forholdsvis unge, så jeg ser ham ikke som andet end reserve i fremtiden. Jeg tror det var Morten Brun der var inde på, at Erik er forholdsvis lav. Måske kan det blive et problem for ham i fremtiden.

Jesper BW1100
Indlæg: 1751
Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43

Re: Landshold

Indlæg af Jesper BW1100 »

Noerum skrev:
Kjær, Bjelland og Okore er formentlig Eriks direkte konkurrenter (og samarbejdspartnere) de næste år.
Eriks problem er vel bare, at de andre tre er bedre. Samtidig er de også forholdsvis unge, så jeg ser ham ikke som andet end reserve i fremtiden. Jeg tror det var Morten Brun der var inde på, at Erik er forholdsvis lav. Måske kan det blive et problem for ham i fremtiden.
Kjær = 1,89 m
Bjelland = 1,88 m
Erik = 1,85 m
Okore = 1,83 m

Så det er ikke de store forskelle :)

Noerum
Indlæg: 442
Tilmeldt: 22. nov 2010, 21:10

Re: Landshold

Indlæg af Noerum »

Nå de sagde han var 183 :D

Brugeravatar
PH1978
Indlæg: 761
Tilmeldt: 4. mar 2011, 17:12

Re: Landshold

Indlæg af PH1978 »

Men bedst af alt... Zanka er bag Erik!

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Landshold

Indlæg af Kent »

PH1978 skrev:Men bedst af alt... Zanka er bag Erik!
Det har han været længe. Erik var jo også FCKs førstevalg i sommer. Så både på klubhold og landshold er Zanka reserve for Erik.

oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: Landshold

Indlæg af oros »

Kent skrev:
PH1978 skrev:Men bedst af alt... Zanka er bag Erik!
Det har han været længe. Erik var jo også FCKs førstevalg i sommer. Så både på klubhold og landshold er Zanka reserve for Erik.
Nemlig! ;)

Noe
Indlæg: 1521
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Landshold

Indlæg af Noe »

Kent skrev:
PH1978 skrev:Men bedst af alt... Zanka er bag Erik!
Det har han været længe. Erik var jo også FCKs førstevalg i sommer. Så både på klubhold og landshold er Zanka reserve for Erik.
Det er en udbredt forestilling i KBH og omegn, at Zanka i øjeblikket er Superligaens bedste centerforsvarer. Dejligt at Erik kun skulle bruge et par landsholdstræninger til at rydde den misforståelse af vejen.

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Landshold

Indlæg af Kent »

Noe skrev:
Kent skrev:
PH1978 skrev:Men bedst af alt... Zanka er bag Erik!
Det har han været længe. Erik var jo også FCKs førstevalg i sommer. Så både på klubhold og landshold er Zanka reserve for Erik.
Det er en udbredt forestilling i KBH og omegn, at Zanka i øjeblikket er Superligaens bedste centerforsvarer. Dejligt at Erik kun skulle bruge et par landsholdstræninger til at rydde den misforståelse af vejen.
Der er vel ingen tvivl hos nogen som helst om, at Agger er Superligaens absolut bedste centerforsvarer.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Landshold

Indlæg af Acebone »

Dejligt at se så mange velkendte ansigter på landsholdet:

Jonas Lössl, Guingamp
Kasper Schmeichel, Leicester City FC
Stephan Andersen, FC København

Andreas Bjelland, FC Twente
Daniel Agger, Brøndby IF
Daniel Wass, Evian
Lars Jacobsen, Guingamp
Nicolai Boilesen, Ajax
Simon Kjær, Lille
Simon Busk Poulsen, AZ Alkmaar

Christian Eriksen, Tottenham
Jakob Poulsen, FC Midtjylland
Lasse Vibe, IFK Göteborg
Pierre-Emile Højbjerg, FC Augsburg
Pione Sisto, FC Midtjylland
Thomas Delaney, FC København
William Kvist Jørgensen, Wigan Athletic FC
Martin Braithwaite, Toulouse FC
Michael Krohn-Dehli, Celta de Vigo

Morten ''Duncan'' Rasmussen, FC Midtjylland
Nicklas Bendtner, VfL Wolfsburg
Nicolai Jørgensen, FC København


Så mangler vi bare lige at få Erik, Fischer og Bak med. ;)

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Landshold

Indlæg af Acebone »

Hvis man har lyst til at gense målene fra landsholdets vigtige 2-0-sejr over Serbien i går:

http://www.kanal5.dk/landsholdet/video/ ... ra-serbien

Ekstra dejligt at se Jakob Poulsen score for Danmark. Hvilket forår, han har haft. Han er blevet far, dansk mester, forårets Superliga-profil og nu igen vigtig målscorer på landsholdet.

Tillykke til Jakob, han fortjener det! Sisto skal også nok få chancen, når han er mere klar. :)

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Landshold

Indlæg af Steffen am »

http://www.bold.dk/nyt/morten-olsen-det ... -forsvaret

Af de 5 bedste forsvarer i Danmark, har 2 været på FCM akademiet og 2 er nuværende på kontrakt.

Der ikke er skadet, nuvél, men kunne da have været værre for at sige det på jysk.

Af de 5, der bliver nævnt er Kjær vel selvskrevet. Nu er der måske nogle der er mere fodboldkyndige end jeg,
men kunne Erik og Kjær ikke godt være for ens, at man kunne mene at Kjær og Kian måske ville supplere hinanden bedre, hvis vi når dertil?

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1040
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Landshold

Indlæg af Administrator »

http://www.bold.dk/nyt/morten-olsen-det ... -forsvaret

Men ladnstræneren er ærgrerlig over, at det kan ende med en uprøvet konstellation, som skal forsøge at spille Danmark til EM i 2016.
Uprøvet? han lader da bare Erik og Kian spille :-)


(Desuden ærgrer det mig vildt meget at et så stort medie kan lave to stavefejl i samme sætning.)

Brugeravatar
ThygeM
Indlæg: 210
Tilmeldt: 20. maj 2014, 08:41

Re: Landshold

Indlæg af ThygeM »

Det har han været længe. Erik var jo også FCKs førstevalg i sommer. Så både på klubhold og landshold er Zanka reserve for Erik.
Det er en udbredt forestilling i KBH og omegn, at Zanka i øjeblikket er Superligaens bedste centerforsvarer. Dejligt at Erik kun skulle bruge et par landsholdstræninger til at rydde den misforståelse af vejen.
Der er vel ingen tvivl hos nogen som helst om, at Agger er Superligaens absolut bedste centerforsvarer.
Nej - det er der ingen tvivl om NÅR han spiller hvilket desværre sker alt for sjældent... Erik (Og Kian) er - efter min mening - lysår foran Zanka. Det er mig en gåde at han overhovedet snakkes om i top 5 i suppen - manden har åbenlyst alt for mange placeringsfejl og hjernedøde indgreb. Det er et held at han ikke har kostet mere for PS&E i denne sæson indtil nu.. Jeg ville ikke engang bytte Zanka med Albrechtsen eller Dumic!!
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer :-)

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Landshold

Indlæg af TrueWolfMidt »

Det er bare så fortjent at Erik Sviatchenko og Kian Hansen er udtaget til landsholdet.

http://www.bold.dk/nyt/olsen-udtager-sv ... -og-kian-h

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Landshold

Indlæg af Acebone »

Erik Sviatchenko
Kian Hansen
Jakob Poulsen
Pione Sisto
Morten 'Duncan' Rasmussen

Er det sket før, at vi har 5 spillere på A-landsholdet? Vildt!

Besvar