Landshold

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Mike80
Indlæg: 639
Tilmeldt: 24. mar 2010, 13:01

Landshold

Indlæg af Mike80 »

Olsen udtager landshold kl. 13 og der allerede nu meldt ud at der vil blive præsenteret 10 nye spillere iforhold til sidste udtagelse. 10 spillere er mange og det givetvis også et resultat af den igangværende konflikt.

Bud på FCM spillere må være: Jacob Poulsen og Erik Sviatchenko. Duncan er skadet men havde selfølgelig været udtaget såfremt han var spilleklar ligesom Sisto med 10 nye navne nok også havde fået chancen for at vise sig frem.

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Landshold

Indlæg af Ravnen »

Det ville være yderst fortjent hvis Sviatchenko kom med.

Men jeg tænker også på Bak, han er da bedre end alternativerne på højre back, og har været altdominerende i de kampe han har spillet, han fortjener virkelig chancen på landsholdet.

Sisto ser vi nok ikke, nu han er skadet, ellers havde det været oplagt.

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Landshold

Indlæg af 974 »

Nogle af de 10 spillere er vist også nogle der bare ikke var med sidste gang vi spillede

Jakob Poulsen er vel et stensikkert bud

Erik kunne også være et spændende bud, tror ikke på Bak

Måske Jim Larsen er en type Olsen tænker kunne bidrage med noget stabilitet og rutine

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Landshold

Indlæg af Ravnen »

Ja Daniel Agger, Pierre-Emile Højbjerg, Jakob Poulsen, Michael Krohn-Dehli og Jores Okore var ikke med sidst.

Hvis ellers Agger ikke er skadet, syg, whatever, er han vel med igen. Højbjerg er stensikkert med da han har udtalt at det ikke er pengene der trækker, ved at spille på landsholdet 8-)

Men ellers er der stadig fem muligheder udover disse.

Sjovt i øvrigt, jeg kan ikke mindes at have set Morten Olsen, en eneste gang, på MCH Arena til en superligakamp. Han har trods alt været landstræner i 15 år...

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: U21 landsholdet

Indlæg af 974 »


tgjensen
Indlæg: 80
Tilmeldt: 11. jun 2009, 13:32

Re: Landshold

Indlæg af tgjensen »

Sisto er jo skadet. Hvem har vi ellers, der skulle være relevante?

Brugeravatar
PH1978
Indlæg: 761
Tilmeldt: 4. mar 2011, 17:12

Re: Landshold

Indlæg af PH1978 »

Jim Larsen, Erik S, Jakob P.. Men Morten O. overrasker meget sjældent....

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Landshold

Indlæg af 974 »

Nej du har nok ret TGJensen :-)

Der var bare engang hvor der da godt kunne være en enkelt eller to mere :-)

Haugaard havde måske håbet at være med, men han er jo naturligt nok sat lidt tilbage efter Dahlin er kommet til

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Landshold

Indlæg af Ravnen »

Delaney, er jeg ene om at undre mig lidt over den udtagelse. Endda samtidig med Nikolaj Jørgensen. Olsen har nok kun fået videooptagelser med FCKs kampe :geek:

Tænk hvis manden bevægede sig ud på et rigtig stadion :shock:

Mike80
Indlæg: 639
Tilmeldt: 24. mar 2010, 13:01

Re: Landshold

Indlæg af Mike80 »

Mike80 skrev:Olsen udtager landshold kl. 13 og der allerede nu meldt ud at der vil blive præsenteret 10 nye spillere iforhold til sidste udtagelse. 10 spillere er mange og det givetvis også et resultat af den igangværende konflikt.

Bud på FCM spillere må være: Jacob Poulsen og Erik Sviatchenko. Duncan er skadet men havde selfølgelig været udtaget såfremt han var spilleklar ligesom Sisto med 10 nye navne nok også havde fået chancen for at vise sig frem.

Mike
Så ramte jeg plet alligevel! Tillykke til Erik med en længe ventet og særdeles fortjent landsholdsudtagelse.

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Landshold

Indlæg af TrueWolfMidt »

Erik Sviatchenko er betydelig bedre end Zanka, så håber Erik får spilletid. Endelig kikker Olsen mod Fcm.

Mike80
Indlæg: 639
Tilmeldt: 24. mar 2010, 13:01

Re: Landshold

Indlæg af Mike80 »

Erik Sviatchenko får start debut mod USA. Den blir med stor sandsynlighed sammen med Simon Kjær i midterforsvaret. Endnu et Skulderklap til FCM og Erik! Flot, flot. Tænk hvor mange landskampe vi kunne have udviklet i midterforsvaret hvis også Olsen havde fået øjnene op for Winston Reid i sin tid:)

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Landshold

Indlæg af Acebone »

Winston Reid har da 18 landskampe. ;)

Men ja, fedt for Erik, at han står til at få debut. Nu skal han bare ikke komme hjem med "landsholdssygen", men i Polles selskab går det nok.

Uldkraemmeren
Indlæg: 267
Tilmeldt: 19. mar 2014, 20:22

Re: Landshold

Indlæg af Uldkraemmeren »

Jeg forstår i øvrigt ikke hvorfor Jakob Poulsen bliver udtaget til landsholdet når han stort set aldrig spiller.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Landshold

Indlæg af TrueWolfMidt »

Sviatchenko scorer på hovedstød. Håber jeg.

Besvar