Landshold

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Landshold

Indlæg af Acebone »

Ravnen skrev:
12. nov 2020, 00:14
Det er da også så træls det næsten kan være. Jeg gad ikke engang at se kampen efter de alle endte på hotelværelser..

https://www.bt.dk/fodbold/bts-fodboldre ... nogensinde
Jeg sad lidt og håbede, Cajuste ville blive matchvinder. :P

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: Landshold

Indlæg af THenry »

Acebone skrev:
10. nov 2020, 12:05
Saemala skrev:
10. nov 2020, 11:34
Udover Jesper Hansen, er vores 4 danske spillere sat i Isolation, fordi Robert Skov er ramt af Corona, og er derfor ikke med mod Sverige.
Det positive er, at de får noget hvile midt i det hårde program. Det negative er at det kunne have givet dem blod på tanden, ved at få spilletid på landsholdet.
Bittert; særligt for Scholz. Ikke til at sige, om chancen kommer igen for ham. Dreyer burde have en pæn chance, hvis han fortsætter sine glimrende takter, mens Erik har trods alt har spillet landskampe før, og Pione ligner en fast mand i Hjulmands trup.

Nu kan vi så bare vente og se, om der er smitte til vores spillere pga. en venskabskamp...
Jeg tænker faktisk, at det må være mest bittert for Jesper Hansen. Det her var vel en gylden mulighed for at få debut på landsholdet. Mon han nogensinde får den nu?

Scholle og Dreyer er trods alt yngre, så chancen kan opstå igen. Særligt for Dreyer.

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: Landshold

Indlæg af MFKM »

Lækkert med mål fra Isaksen i dag, Dreyer sidst i U21.

Kaba med assist i kampen mod Mali sidst.

Sory Kaba fuldstændig udeladt af truppen for Guinea i dag mod Namibia - jeg kan ikke vurdere, om det er fordi Guinea er videre fra gruppen, eller om han mon har pådraget sig en skade? Jeg kan intet finde på nogle medier herom.

Han er vel den plads i truppen, hvor vi har den største kvalitetsmæssige forskel på 1. og 2. valg, så det vil virkelig være forfærdeligt for vores mesterskabschancer, hvis han er blevet skadet.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Landshold

Indlæg af Stoffer »

MFKM skrev:
28. mar 2021, 16:50
Lækkert med mål fra Isaksen i dag, Dreyer sidst i U21.

Kaba med assist i kampen mod Mali sidst.

Sory Kaba fuldstændig udeladt af truppen for Guinea i dag mod Namibia - jeg kan ikke vurdere, om det er fordi Guinea er videre fra gruppen, eller om han mon har pådraget sig en skade? Jeg kan intet finde på nogle medier herom.

Han er vel den plads i truppen, hvor vi har den største kvalitetsmæssige forskel på 1. og 2. valg, så det vil virkelig være forfærdeligt for vores mesterskabschancer, hvis han er blevet skadet.
På livescore kan jeg se, Diawara og Keita som jeg antager er nogle af stjernerne på holdet, heller ikke spillede. Det kunne måske tegne på, man ikke ville trække på dem og Kaba, siden man er sikker(?).

Vi må krydse fingre. Helt enig. Det ville være helt frygteligt.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Landshold

Indlæg af Steffen am »

Der var noget andet snak et sted om Dreyer ikke skulle med på landsholdet (sammen med Lössl).

Ifølge landstræneren er han i top 33, og på kanten af landsholdets.
https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/hj ... banker-paa

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Landshold

Indlæg af Ravnen »

Tænkte også det var tur til Dreyer. Men Daramy (som jeg ikke synes er bedre) skal vel låses fast nu han skifter?

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Landshold

Indlæg af Steffen am »

Cajuste er med det svenske landshold, selvom han ikke har spillet.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/sve ... og-fckere/

Men FCK må da nok se på deres målmands situation, og tænker at de må realisere et tab på et eller andet niveau.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Landshold

Indlæg af Acebone »

En positiv Cajuste-bemærkning, jeg ikke lige har set nævnt herinde: Han var i forgårs Sveriges første indskifter i den flotte VM-kvalsejr over Spanien og var med til at køre resultatet hjem i lidt over 20 minutter.

Så det er i hvert fald en mand, der godt kan spille. Mon ikke Bo kan få ham med på vognen, efter et lille afbræk med nogle forhåbentlig rigtig positive oplevelser på landsholdet?

Hvis Cajuste har den rette mentalitet, og det tror jeg, så vil han bruge de her oplevelser til at kæmpe endnu hårdere. Og så skal belønningen nok komme i sidste ende.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Landshold

Indlæg af Steffen am »

Cajuste har i øvrigt fået en start plads i Sveriges træningskamp imod Usbekistan. 2-0 efter 53 med Cajuste på banen.

Så formen skal nok være der, og forhåbentlig også hovedet og viljen :fcmwolf:

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Landshold

Indlæg af Saemala »

Elias med fra start for Island til sin debut. Stærkt!
Høvdingen af Herning

Besvar