Brentford

Om FC Midtjylland og Black Wolves
UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Brentford

Indlæg af UlveLars »

FCM2000 skrev:
30. jul 2020, 11:19
mousebreaker skrev:
30. jul 2020, 07:55
FCM2000 skrev:
29. jul 2020, 23:17
for mig at se, så får det her hold det meget svært i PL, medmindre de bliver forstærket markant
Som alle oprykkere spås de selvflg en svær sæson. De kommer til at have det aller mindste sportslige budget hvis de rykker op. Jeg tænker også det bliver en kort fornøjelse, men den tid, den sorg.
Jeg vil hævde, at FCM i stærkeste opstilling og i topform, vil kører Brentford ud af banen.

Brentfords forsvar er slet ikke godt nok til PL, Erik og AS ville forstærke Brentfords forsvar, ham svenskeren pontus jansson og pinnock er jeg langt fra imponeret af, de bliver kørt over i PL. Deres Målmand vil jeg til gengæld gerne have fat i, han er rigtig stærk på dødbolde i feltet.
Jeg har siddet og tænkt det samme, når jeg har set dem spille - men jeg har altså kun set de sidste 4 kampe, hvor de i hvert fald resultatmæssigt har været ringere end tidligere. Synes også deres forsvar ser rystende ringe ud for et Championship tophold

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Brentford

Indlæg af Stoffer »

UlveLars skrev:
30. jul 2020, 14:22
FCM2000 skrev:
30. jul 2020, 11:19
mousebreaker skrev:
30. jul 2020, 07:55


Som alle oprykkere spås de selvflg en svær sæson. De kommer til at have det aller mindste sportslige budget hvis de rykker op. Jeg tænker også det bliver en kort fornøjelse, men den tid, den sorg.
Jeg vil hævde, at FCM i stærkeste opstilling og i topform, vil kører Brentford ud af banen.

Brentfords forsvar er slet ikke godt nok til PL, Erik og AS ville forstærke Brentfords forsvar, ham svenskeren pontus jansson og pinnock er jeg langt fra imponeret af, de bliver kørt over i PL. Deres Målmand vil jeg til gengæld gerne have fat i, han er rigtig stærk på dødbolde i feltet.
Jeg har siddet og tænkt det samme, når jeg har set dem spille - men jeg har altså kun set de sidste 4 kampe, hvor de i hvert fald resultatmæssigt har været ringere end tidligere. Synes også deres forsvar ser rystende ringe ud for et Championship tophold
Jeg har set dem en hel del sidste sæson og denne sæson. FCM kører ikke Brentford ud af banen. Brentford er et godt hold. Det er jo svært at bevise, men fx på clubelo er Brentford cirka 50 point foran FCM.

Ja, Brentfords svaghed har været forsvaret, og ja det er ikke PL niveau pt. Men det er Leeds' heller ikke pt. for den sags skyld. Oprykning til PL er en meget svær størrelse for alle hold.

Med nyere historie in mente bør vi om noget som fcm fans være ydmyge ifht. internationale modstandere.

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Brentford

Indlæg af mousebreaker »

Måske jeg læser forkert, men er der virkelig nogen herinde der i ramme alvor mener, at vi ville køre Brentford ud af banen?
Så vil jeg postulere at vi ville kæmpe med om nedrykning i Championship
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Brentford

Indlæg af Matjavsen »

mousebreaker skrev:
3. aug 2020, 11:21
Måske jeg læser forkert, men er der virkelig nogen herinde der i ramme alvor mener, at vi ville køre Brentford ud af banen?
Så vil jeg postulere at vi ville kæmpe med om nedrykning i Championship
Arghhh, vi ville nok være i top 10.

Så god er championship heller ikke


Gns clubelo i Championship er 1478.

Vi ligger på 1551

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: Brentford

Indlæg af SimonH »

Brentford har det 6-7 laveste budget i rækken. Vi bruger væsentligt færre penge end de gør. Vi kan tiltrække mindre gode spillere end dem, da de spiller i en mere attraktiv række. Vi ville efter min mening afgjort spille med om nedrykning.

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Brentford

Indlæg af Matjavsen »

Iflg vurdering på transfermarkt ville vi ligge i midten, iflg clubelo ville vi ligge i midten.


Her kan man jo også sige at fordi at Championsship er en mere attraktiv liga, så bliver deres spillere sat til en højere værdi end hvis de spillede i superligaen

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Brentford

Indlæg af Ravnen »

Det var en skam. Fulham var det bedste hold i den kamp synes jeg, men sikke da et mål de får til 1-0.

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Brentford

Indlæg af UlveLars »

Efter en flot 2-1 sejr over oprykningskonkurrenterne fra Bournemouth (og et efterfølgende pointtab af Swansea) holder Brentford nytår på en direkte oprykningsplads.
Modsat mange af os andre kan Benham være meget godt tilfreds med kalenderåret 2020.
Vedhæftede filer
5D328BBF-EE92-47D4-AE04-86AB183F8300.png

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Brentford

Indlæg af UlveLars »

Og modsat os har Brentford åbenbart ingen problemer med at finde nye bombere. Det er virkelig imponerende som de bare bliver ved med at finde nye, som fortsætter hvor de tidligere slap..
Vedhæftede filer
09CA1B6D-A44C-473C-8FB9-6C11F70281C7.png

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Brentford

Indlæg af Saemala »

UlveLars skrev:
31. dec 2020, 11:46
Og modsat os har Brentford åbenbart ingen problemer med at finde nye bombere. Det er virkelig imponerende som de bare bliver ved med at finde nye, som fortsætter hvor de tidligere slap..
Nu købte de så også topcoreren fra League One, med hele 9 mål ned til nummer 2, for et beløb til ca. 50 millioner + 50m mere i add-ons.
Så modsat os, så har de både tiltrækningskraft og penge nok til sådan en handel.
Høvdingen af Herning

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Brentford

Indlæg af UlveLars »

Jo, det er rigtigt, at Toney ikke var helt billig, men de har virkelig en flot track-record på den position generelt. Det var jo trods alt ikke givet, at han bare ville gå ind og blive ligatopscorer med det samme. Vi sprang jo også banken og gav 26 mil for Kaba (som vel relativt var et lignende stort køb i forhold til budget - og liganiveau), og han har skulle bruge noget tilløb - for nu at sige det mildt.
At han så ikke var proven goalscore har du naturligvis ret i. Og der spiller tiltrækningskraften formentlig ind - som du nævner. Vi har haft svært ved at lokke en stor 9èr til Heden. Det bliver på Pusic/Schwarz-niveau, hvis de skal være proven, og på Kaba/Brumado/Pfeiffer-niveau, hvis de skal have potentiale.

I forhold til tiltrækningskræften (og økonomien for den sags skyld), så lad os håbe, at CL-deltagelsen og placeringen i SL kan gøre os lidt mere attraktive for gode handler i de næste vinduer.

EsbenVest
Indlæg: 237
Tilmeldt: 2. feb 2017, 19:10

Re: Brentford

Indlæg af EsbenVest »

Saemala skrev:
31. dec 2020, 12:53
UlveLars skrev:
31. dec 2020, 11:46
Og modsat os har Brentford åbenbart ingen problemer med at finde nye bombere. Det er virkelig imponerende som de bare bliver ved med at finde nye, som fortsætter hvor de tidligere slap..
Nu købte de så også topcoreren fra League One, med hele 9 mål ned til nummer 2, for et beløb til ca. 50 millioner + 50m mere i add-ons.
Så modsat os, så har de både tiltrækningskraft og penge nok til sådan en handel.
De gav nu nærmere 40 mio DKK, med mulighed for 40 mio i addons. Men ja, han var ikke billig.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Brentford

Indlæg af Stoffer »

Toney har en rate for "målinvolvering i åbent spil" dvs. mål + assists minus straffespark der hedder 0,76 per 90 i ligaspil. Ren opgørelse af mål minus straffespark hedder 0,57 per 90 min. Toney har spillet 1900 minutter. Toney har 0,0 i begge dele i 132 minutters Carabaro cup.

Kaba har en "målinvolvering i åbent spil" på 0,94 i ligaspil. Ren mål minus straffespark hedder 0,59 per 90 min. Kaba har spillet 768. Kaba har 0,2 "målinvolvering i åbent spil" per 90 min på i alt 457 minutter i cl og 0,0 mål minus straffespark. Expected xG+xA har ham på 0,19 per 90 min i CL.

Hvad angår effektivitet så virker Kaba til at være fint med, når man renser bruttotallene for spillede minutter. Ikke hermed sagt Kaba ikke burde have gjort mere i superligaen.

(Jeg renser for straffespark, da det er en svær størrelse at regne med både ifht. hvor mange et hold får, og hvem der sparker dem. Det kan I være uenige i, men alle forsøg på at studere straffespark viser, det er arbitrært - altså hvor mange man får tildelt osv, raten for scoring er ret stabil på cirka 0,75 xG - og bør renses ud.)

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Brentford

Indlæg af 974 »

Så ligger mageløse Brentford sgu på 1. pladsen i Championship!!!

https://www.bold.dk/fodbold/england/championship/

De slog Reading 3-1 og er nu ubesejrede i 21 kampe i træk!!!

Fuldstændigt vanvittigt flot

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/vil ... mpionship/

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: Brentford

Indlæg af SimonH »

Så spiller Brentford her til aften kl. 19 den første af to Playoff semifinaler mod Bournemouth. Vi håber på det bedste for dem.

Besvar